3060
Sök

Tatuerings-tråden

137 Inlägg
2 december 2010
Satan så grym den där verkar bli, tummen upp smile!

184 Inlägg
2 december 2010
engineaddict skrev:
WS6 skrev:
engineaddict skrev:

Låter riktigt nice smile jag själv tyckte de kändes värre på höger sida haha men värst va precis över penis tycker jag allt

Kul det där med nerver tongue Dem är sjukt nice wink haha..Kan tänka mig att det kändes duktigt där :S
Har du bild på din?

Ja de e lustigt smile ja de har jag men den e så mörk och grynig tyvärr, men jag kan ta en ny bild och lägga upp wink

Do it! wink HAHA!

Can you handle me?

88 Inlägg
7 januari 2011
Mitt nya projekt smile 7 timmar so far, några timmar kvar troligtvis tongue

http://www1.garaget.org/gallery/archive … 2oha5o.jpg

Blue Queen

Gött mos
1 096 Inlägg
7 januari 2011
Jeny skrev:
Mitt nya projekt smile 7 timmar so far, några timmar kvar troligtvis tongue

http://www1.garaget.org/gallery/archive … 2oha5o.jpg

Grymt smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

88 Inlägg
7 januari 2011
tackar tackar smile

Blue Queen

Gödseldräng
4 529 Inlägg
12 januari 2011
Hexenhammer skrev:
Mikszath skrev:
yepps, många snygga smile har själv 2 st, ska se om ja kan ladda bilder på dom smile kommer även ganska snart inom kort en 3dje, nån som vet om de gör ont precis vid skulderbladet?

Nja. Skulderbladen är väl sådär. Beror väl på lite exakt var vid skulderbladen, antar jag. Jag har kört hela ryggen rätt så nyligen. Och det enda stället där det gjorde ont, var väl nära armhålan (skulderbladen), uppe på axlarna och när det var på svanskotan.

Men inget gör så ont så att man inte kan stå ut, you know. Och jag är nålräddast i landet...

fast fingrarna och knogarna gör riktigt ont wink under ögat och halsen känns nåt enormt
är inne på att måla ögonlocken men vet inte han säger att kan va svårt å få de o läka som de ska ^^

132 Inlägg
12 januari 2011
Nosliwe skrev:

2 olika på höger överarm? roll

den ena är tagen i en spegel om du kollar på "bensin i blodet" wink så det är höger och vänster.

2 038 Inlägg
12 januari 2011
jo, stod och funderade på jobbet lite, och såg sen på mobilen att det vart det. blev lite fundersam först hehe

132 Inlägg
12 januari 2011
Nosliwe skrev:
jo, stod och funderade på jobbet lite, och såg sen på mobilen att det vart det. blev lite fundersam först hehe

Shit happends wink jag har en massa tattoos men jag fattar inte hur man lägger upp bilder xD

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 januari 2011
DeadNation skrev:
Nosliwe skrev:

2 olika på höger överarm? roll

den ena är tagen i en spegel om du kollar på "bensin i blodet" wink så det är höger och vänster.

haha ja kunde kanske skrivit att de va spegelvänt ^^

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
13 januari 2011
http://img593.imageshack.us/img593/7060/82221109328697902136738.jpg

För att svara på Skottas :  Fylle & privat gjord.
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (15 januari 2011)

C H E V R O L E T <3

Bäst
54 Inlägg
15 januari 2011
Ursäkta mig, men finns d verkligen tatuerare som är så kassa på sitt jobb lr är typ en fjärdedel av tatueringarna här i tråden gjorda av er själva på fyllan?
Känns jävligt oproffsigt om det är "yrkesmän" som inte ens kan få till basic proportioner och symmetrier.
Jag hade varit JÄVLIGT pissed om jag fått figurer som ser som om en pundare ritat dem när han var hög som ett hus på meth, eller en bil som är helt skev och oproportionerlig.

Är inte efter att kasta skit här, jag är genuint intresserad!
Hur många är tatuerade av proffs och hur många har låtit tex kompisar med väldigt lite erfarenhet göra jobbet? Någon som gjort det helt själv? Någon som gjort det på fyllan? Någon som är missnöjd med det arbete som tatueraren utfört?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
15 januari 2011
Hellow!

Den 23 februari blir det min 3e tatuering! big_smile Det ska bli sååå spännande =P
Motivet är en Valkyrie Wings (min avatar) på insidan av under och överarmen, lite invecklat att förklara.. Jag vet att det kommer bli kanon iaf ;P
Nu till det som irriterar mig, det är så att jag vill ha den på vänster arm MEN just i den armen sitter det en jäkla P-stav (premitivmedel)... :@ Och såklart nojar man sig att det inte ska gå att tatuera över den så jag sökte på det och mycket riktigt, en barnmorska rekomenderar att man inte tatuerar över den... Killen min tycker att jag ska ta ur staven och tatuera på vänster arm men jag tror att jag helt enkelt tatuerar på höger arm ist.
Det va typ bara det jag ville få ur mig, ny tattoo på G men såklart inte utan krångel för mig hahahha!
Jag funderar på att ändå ringa vårdcentralen och höra med dem där om vad dom tycker..
Kanske någon tjej här som faktiskt tatuerat över sin P-stav? =P

I do it my way

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
15 januari 2011
skottas skrev:
Ursäkta mig, men finns d verkligen tatuerare som är så kassa på sitt jobb lr är typ en fjärdedel av tatueringarna här i tråden gjorda av er själva på fyllan?
Känns jävligt oproffsigt om det är "yrkesmän" som inte ens kan få till basic proportioner och symmetrier.
Jag hade varit JÄVLIGT pissed om jag fått figurer som ser som om en pundare ritat dem när han var hög som ett hus på meth, eller en bil som är helt skev och oproportionerlig.

Är inte efter att kasta skit här, jag är genuint intresserad!
Hur många är tatuerade av proffs och hur många har låtit tex kompisar med väldigt lite erfarenhet göra jobbet? Någon som gjort det helt själv? Någon som gjort det på fyllan? Någon som är missnöjd med det arbete som tatueraren utfört?

bit på denne då Skottas hahaha smile

Polarens mage.
http://img153.imageshack.us/img153/3127/29048129044054168112502.jpg

Är inte Kycklingen kung ??? xD

C H E V R O L E T <3

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 januari 2011
Team-Adolfsson skrev:
Hexenhammer skrev:
Mikszath skrev:
yepps, många snygga smile har själv 2 st, ska se om ja kan ladda bilder på dom smile kommer även ganska snart inom kort en 3dje, nån som vet om de gör ont precis vid skulderbladet?

Nja. Skulderbladen är väl sådär. Beror väl på lite exakt var vid skulderbladen, antar jag. Jag har kört hela ryggen rätt så nyligen. Och det enda stället där det gjorde ont, var väl nära armhålan (skulderbladen), uppe på axlarna och när det var på svanskotan.

Men inget gör så ont så att man inte kan stå ut, you know. Och jag är nålräddast i landet...

fast fingrarna och knogarna gör riktigt ont wink under ögat och halsen känns nåt enormt
är inne på att måla ögonlocken men vet inte han säger att kan va svårt å få de o läka som de ska ^^

Precis. Var en polare som sa att fingrarna var bland det värsta han gjort. Jo, kan tänka mig att halsen gör ont också! Får bli klar med min rygg och sedan se om man vill köra halsen.

132 Inlägg
16 januari 2011
Precis. Var en polare som sa att fingrarna var bland det värsta han gjort. Jo, kan tänka mig att halsen gör ont också! Får bli klar med min rygg och sedan se om man vill köra halsen.

halsen gör inte ont alls faktiskt. inte knogarna heller :p värsta tatueringen jag har gjort är fan i armvecket :p

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 januari 2011
DeadNation skrev:

halsen gör inte ont alls faktiskt. inte knogarna heller :p värsta tatueringen jag har gjort är fan i armvecket :p

Beror kanske vart på halsen? Har polare som har kört på sidan och sådär. Det jag syftade på var hela vägen runt, vilket jag funderar på. Över struphuvudet och där ska det vara lite jobbigt, säger ryktet... vet hur jävla illa det är att raka sig ibland. Det räcker, bara det! wink

132 Inlägg
16 januari 2011
Jo det har du rätt i faktiskt, jag har bara kört sidorna och närmat mig mitten, en kompisar har kört hela och sa iofs att mitt på gjorde satans ont :p men av egen erfarenhet så gör iallafall inte sidorna ont wink

Sök