3218
Sök

byt antivirusprogram till NOD32

467 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Hej.

Jag tänkte råda alla här som kör med nåt annat virusprog att byta till NOD32.
Jag har använt det i 2 år nu och det fungerar riktigt bra. Orkar inte förklara hur bra det är, men ni som är intresserade, läs denna artikel så fattar ni.
Ett litet tips bara=)

http://www.nod32sweden.com/news.asp?id=832fba6b79e25afc

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

8 883 Inlägg
2 september 2007
Jaha...du rekomenderar alla att byta men orkar inte tala om varför.
Du länkar till tillverkarens hemsida, klart som fan att deras produkt är bäst.
Du skulle jobba som säljare wink

btw. så finns det bättre, men jag orkar inte tala om vilka wink
Senast redigerat av Hamilton (2 september 2007)

Fotograf på tierpidag.se

Sir Real
390 Inlägg
2 september 2007
Hamilton skrev:
Jaha...du rekomenderar alla att byta men orkar inte tala om varför.
Du skulle jobba som säljare wink

btw. så finns det bättre, men jag orkar inte tala om vilka wink

haha big_smile

467 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
störig eller..???
Gå in o läs innan du e kaxig. Dom länkar till recensioner på sidan din byse.
Här har ni iaf en recension, Och om du hittar bättre hamilton får du gärna skriva vilket och varför. Tveksam till att du hittar nåt..Gå in o läs på länken sen kan du kommentera

http://sartryck.idg.se/Art/Virus_1_IW72004.html

Visst artikeln e rätt gammal men det håller sig än idag kan ja säga... Jag har inte fått virus på 2 år. Innan ja bytte hade ja dock virus lite då och då
Senast redigerat av Hoffmeister2 (2 september 2007)

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

8 883 Inlägg
2 september 2007
Störig? Nej inte alls. Kaxig? Nej inte det heller. Ironisk möjligen, men om du tar åt dig av det så ber jag om ursäkt, la till en smiley så att alla skulle fatta det.

Du länkar ju till tillverkarens hemsida och dom skriver inte gärna att deras produkter är "crap".
Läsa en artikel om ett antivirus prg som är 3 år gammalt, nej tack. Virus är tyvärr färskvara.

Fotograf på tierpidag.se

467 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
färskvara ja. men ja har ännu nod o har fortfarande inte fått virus. inte en enda gång. Ingen av mina polare heller. Det uppdateras automatiskt varje dygn.

Men du har säkert rätt. D e bara skit, man vill ju ha virus. Måste nog byta till ett prog som släpper igenom lite mer.

Skulle bara tipsa om det eftersom det är riktigt bra. Men ditt norton eller vad du kör med e sääääkert bäst. Over and out

Säljare
50 Inlägg
2 september 2007
Har använt nod32 i 5 år snart. Helt överlägset va det gäller säkerhet. Det som är viktigt  också är att det knappt anstränger en lite slöare dator.
Senast redigerat av EdoMedo (2 september 2007)

226 Inlägg
2 september 2007
nod32 är riktigt bra, har haft det på min gammla dator... måste fixa det till den nya nu med smile

467 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
nej nej grabbar...Hamilton säger att nod inte e bra.. Han har bättre program.. Ja bara försöker sälja in nod hos alla här för att ja tjänar så jävla mycke på d roll
Måhända att Nod e gammalt men d funkar som d ska o skyddar 100%. Inget annat ja hört om e bättre iaf. Ja e helnöjd me nod. Glad att ja fick tips om d back in the days=)

4 554 Inlägg
2 september 2007
Hoffmeister2 skrev:
Jag har inte fått virus på 2 år. Innan ja bytte hade ja dock virus lite då och då

är du säker på att den är bra om den inte upptäcker virusen??

467 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
suck...d e klart den upptäcker virusen..men dom elimineras innan dom kommer i datorn..eller sätts i karantän...då o då kommer d upp rutor att virus har hittats men dom hinner aldrig göra skada...förstår du?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
2 september 2007
Det fungerar då precis hur bra som helst på min dator, får upp trojan varningar då och då bara, men de räcker med ett knapptryck så är hästjäveln borta wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

SOS-Racing
514 Inlägg
2 september 2007
Kör utan antivirus!

Det har jag gjort i 1.5 år och ALDRIG haft några problem, innan dess var det crashade windows mest hela tiden.

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
2 september 2007
har använd NOD 32 i ca 2 år och är mycket nöjd. snd bara att det inte funkar med kassa vista så jag är kvar på stenåldern med pirated xp

/Street

467 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
hehe xp funkar bra. d kör jag med oxå.
Men som sagt. skulle råda alla här att köra nod iställe för microsofts skit...o allt annat skit oxå.

205 Inlägg
2 september 2007
Hoffmeister2 skrev:
hehe xp funkar bra. d kör jag med oxå.
Men som sagt. skulle råda alla här att köra nod iställe för microsofts skit...o allt annat skit oxå.

Jag håller med... Har kört några olika Antivirusprogram, men NOD är bäst hittills enligt mig!

SOS-Racing
514 Inlägg
2 september 2007
Hur vet ni att ett antivirusprogram är bäst? Visst att det ger lite varningar och så, men ni vet ju fortfarande inte hur mycket virus det kommer in i datorn.

796 Inlägg
2 september 2007
nod32 har jag på min burk med tar ju inte mycket kraft från datorn alls ett annat bra virus prog som jag kan rekommendera är antivir.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

5 198 Inlägg
2 september 2007
street skrev:
har använd NOD 32 i ca 2 år och är mycket nöjd. snd bara att det inte funkar med kassa vista så jag är kvar på stenåldern med pirated xp

Jag kör Vista ultima eller vad det heter , och använder NOD 32 så det fungerar visst

8 883 Inlägg
2 september 2007
Hoffmeister2 skrev:
nej nej grabbar...Hamilton säger att nod inte e bra.. Han har bättre program.. Ja bara försöker sälja in nod hos alla här för att ja tjänar så jävla mycke på d roll
Måhända att Nod e gammalt men d funkar som d ska o skyddar 100%. Inget annat ja hört om e bättre iaf. Ja e helnöjd me nod. Glad att ja fick tips om d back in the days=)

Har inte sagt att nod är varken bra eller dåligt, läs vad jag skriver i stället  för att fabrisera.
Sen vad du hört eller inte hört är o intresant, det intresanta är hur många prg du testat.
Jag har testat ett 20 tal där i bland nod.
Senast redigerat av Hamilton (2 september 2007)

Fotograf på tierpidag.se

Sök