2973
Sök

Klistermärke på bakruta, hur får jag bort det

Solfilmsmontör
947 Inlägg
12 september 2007
Försök pilla av de med naglarna och få så lite lim rester som möjligt sen kör på en disk svamp med den knottriga sidan för att få bort eventuella lim rester. Använd lite vatten o diskmedel på svampen först...

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Charkuterist
88 Inlägg
12 september 2007
Värmepistol o t-röd brukar fungera väldigt bra. Jag o killen klistrar reklam (och tar av den sad) för glatta livet för våra pappor o deras åkerier. Det har blivit en del nu o som sagt det fungerar bäst för oss. Lycka till!

12 Inlägg
16 september 2007
Jag har ett tips om hur du ska få bort de kladdiga limmet. ja har gjort som andra förr å stått där med t-röd å gnugga så var det en glasmästare som sa de till mig använd vanlig helst konsentrerad SPOLAR VÄTSKA låter komstigt men det funka otroligt bra funkar perfekt till gammal solfims klister. lycka till smile

Rock n´roll

Rekondare
236 Inlägg
18 september 2007
Finns ett medel som heter "herofix" Grymt bra.. löser upp allt klister inom 2 min sen e det bara att torkar av med en trasa.
Sen kan du bara runda av med fönsterputs.

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!

509 Inlägg
22 september 2007
t-röd

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
22 september 2007
Sitter dekalen på utsidan eller insidan.
Som info kan jag ju säga att värmeslingorna sitter på insidan.
Samtliga tips som jag har i huvet *+ flera tips som jag inte har* är redan skrivna*
Men min favvo är varmluftspistol och ev. rakbladsskrapa.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
22 september 2007
thinner

93 Inlägg
25 september 2007
Ta och sno Mammas/tjejens/syrrans hårfön. har gjort det när jag bytta ett klistermärke. Funkar skit bra och sen på rutan så dra på lite T-Röd efter åt så allt klister kommer bort.

117 Inlägg
25 september 2007
värme pistol o T-röd

36 Inlägg
27 september 2007
värme pistol en stund sedan drar du bort det då försviner allt å inget klister kvar:p

stenbok

Sök