3338
Sök

Ghostrider goes naked !!!

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
12 september 2007
Moser skrev:
Rubriken på tråden kanske har nått med saken att göra? roll

Exakt...

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

320 Inlägg
12 september 2007
varför missbruka namnet ?

den där filme har dykt upp innan på sporthoj.com.
kul ide, men inte mer.

1 661 Inlägg
13 september 2007
wh0re skrev:
BEATNIK skrev:
Dålig syn för ?

Alla säger "nej det är inte ghostrider"
När vem som helst ser att det är en tjock gubbe som borde klä på sig...
Ingen har ju ens sagt att det skulle vara ghostrider.
Därför har hälften av tidigare skribenter i tråden synfel smile

Missade du Rubriken? trådnamnet?

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
13 september 2007
haxer skrev:
Instämmer där ... Endast en skojig film på en naken kille.. och en ironisk fråga!!

En fråga slutar alltid med ? inte med !!!
Och sen skulle det väl vara att vi var analfabeter/dyslektiker och inte ha synfel! Whore
Sen är det ju som så att vi påpekar att det inte är Ghostrider så att såna som ni inte tror det! eftersom det står i trådnamnet! Sen att P-3 skriver att det ta kanske är nästa Ghostrider det är en annan femma!

-Mike-

342 Inlägg
13 september 2007
Det fattar väl alla att det här inte är Ghost Rider! 
Har ni sett filmerna så kanske ni minns att Ghost Rider tatuerade "Ghost Rider" över halva ryggen i slutet av en av filmerna! Ser ni någon tatuering här? Inte jag heller..  och sen vad han kör för nåt! Ghost Rider har kört det mesta på 2 hjul, han håller sej inte bara till ett märke!

Once you go Skyline, you´ll never go back!

Darth Vader
1 644 Inlägg
13 september 2007
Tror knappast att den "Riktiga" GR tatuerade in det, vore väldigt korkat då han isf kan bli identifierad som en av de inblandade...

Braaaaap?

9 108 Inlägg
13 september 2007
DoWahDiddy skrev:
Tror knappast att den "Riktiga" GR tatuerade in det, vore väldigt korkat då han isf kan bli identifierad som en av de inblandade...

Ja dom låter nog någon random dude göra det i filmen wink Han visar ju aldrig ryggen när han åker så det går inte att bevisa, polisen vet garanterat redan vem det är men dom kan ju inte göra något.

Angående filmklippet var det inte så kul tycker jag tongue En tjock gubbe som åker näck, vingligt gick det också tycker jag smile

Darth Vader
1 644 Inlägg
13 september 2007
Jag ska inte säga emot, då jag inte vet, men jag tror fortfarande inte att det är han som har tatueringen. Hela ghostrider-grejjen är en sådan sak som jag vill se hela vägen ut, och hoppas nån gång få reda på vem det är, samma sak som The Stig tongue

Braaaaap?

Sök