2969
Sök

Projekt bygga baslåda till 12"are...

69 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
Tjenare! Jag har precis köpt mig en bas... en mutant 12"are på 1000W och jag skulle vilja ha ritningar eller hjälp med att bygga en baslåda till den.. hur stor den ska vara, sluten/aktiv lr vad det är? smile

Tacksam för ritning/hjälp!

MVH Jacke

SPEEDPARTS That's Why I'm FASTER Than You! ;)

TeamWCR.se
533 Inlägg
14 september 2007
leta på www.MDS.se, där kan du hitta sånt.

86 Inlägg
14 september 2007
Jättefel underforum, skriv i rätt del av forumet så ska du se att du kommer få betydligt mer hjälp smile

69 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
RF skrev:
Jättefel underforum, skriv i rätt del av forumet så ska du se att du kommer få betydligt mer hjälp smile

Men va fasen! Är det inte ett projekt? yikes xD

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
15 september 2007
Jacke_S skrev:
RF skrev:

Jo det är ju ett projekt, men fråga under bild och ljud istället, för att här ska man presentera sitt projekt och visabilder tongue men de är bara att lägga upp bilderna när du börjar bygga sen wink

Lycka till med bygget!
Mvh Kimpa

69 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Jacke_S skrev:
RF skrev:

Jo det är ju ett projekt, men fråga under bild och ljud istället, för att här ska man presentera sitt projekt och visabilder tongue men de är bara att lägga upp bilderna när du börjar bygga sen wink

Lycka till med bygget!
Mvh Kimpa

Jaha smile Okej, jag är lesen... fins så himla mkt att välja bland så man vet inte vad smile hehe

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
15 september 2007
Jacke_S skrev:
kimpan_90 skrev:
Jacke_S skrev:

Lycka till med bygget!
Mvh Kimpa

Jaha smile Okej, jag är lesen... fins så himla mkt att välja bland så man vet inte vad smile hehe

Lesen behöver du inte vara tongue hehe
Lycka till med bygget!
mvh kimpa

69 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Jacke_S skrev:
kimpan_90 skrev:

Lycka till med bygget!
Mvh Kimpa

Lesen behöver du inte vara tongue hehe
Lycka till med bygget!
mvh kimpa

Okej smile Tack ska du ha! smile

Sök