3068
Sök

Hur mycket Cola dricker du?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
19 september 2007
Klorin_Elvis skrev:
Jag kan dricka upp emot en 2 liter per kväll  roll  inte bra jag vet men men vad ska man göra när man är beroende !!  big_smile

verkar som du inte är ensam roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

543 Inlägg
19 september 2007
torpis skrev:
villon skrev:
Shit va mycke ni dricker, kan ju undra hur "stora" ni är, elelr hur "många" tänder ni har kvar tongue

Klipper väl 1.5-3liter om dagen, angående storleken så försöker jag gå upp lite lagom fort.

http://www.x40nordic.com/Gallery/Upload/henkz555.jpg

Vad vill du ha sagt med den där bilden? Du vet att det är 99% manliga användare på g.org smile

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Sleeper
3 084 Inlägg
19 september 2007
riktiga pojkar dricker TROCADERO!  tongue riktiga män dricker ÖL

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 703 Inlägg
19 september 2007
Är det inte lite white trash att dricka så jävla mycket cola?
Gör som oss mindre inavlade människor, drick vatten.

wink

Medlemsansvarig Svenska Volvo 7/900 Klubben
8 Inlägg
19 september 2007
Denna tråden måste jag lägga mig i. Älskar cola och en vanligt kväll på jobbet så blir det minst 0,5 l cola ibland mer men nästan aldrig mindre. Utan cola klarar man sig ju inte big_smile

21 Inlägg
19 september 2007
oj oj oj....jadu, det kan variera...men i snitt 2l om dan ialla fall...e man o jobbar så dubblas det ganska lätt...fruktansvärt men fan vad gott! smile

Maskinförare
1 163 Inlägg
19 september 2007
Snoppen skrev:
torpis skrev:
villon skrev:
Shit va mycke ni dricker, kan ju undra hur "stora" ni är, elelr hur "många" tänder ni har kvar tongue

Klipper väl 1.5-3liter om dagen, angående storleken så försöker jag gå upp lite lagom fort.

Vad vill du ha sagt med den där bilden? Du vet att det är 99% manliga användare på g.org smile

Sen angående att öka i vikt av cola för att träna styrke.. mitt tips, börja läsa på lite om att träna.. man ska ju inte gå upp i vikt av fel orsak. man ska äta mycket men "rätt" mat. och sen kommer väl det här med att "Fett omvandlas till muskler snabbare än att bygga upp muskler från grunden" men det beror på vilket sorts fett det är.

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Forummoderator
10 576 Inlägg
19 september 2007
_Spawned_ skrev:
Snoppen skrev:
torpis skrev:

Sen angående att öka i vikt av cola för att träna styrke.. mitt tips, börja läsa på lite om att träna.. man ska ju inte gå upp i vikt av fel orsak. man ska äta mycket men "rätt" mat. och sen kommer väl det här med att "Fett omvandlas till muskler snabbare än att bygga upp muskler från grunden" men det beror på vilket sorts fett det är.

Men jesus...

kille 1 antyder att man är tjock om man dricker cola,  jag visar på ett vad jag tycker skoj sätt att jag inte tycker jag är tjock.

sen kommer bmw-nisse och antyder doping

sen snoppfiluren och antyder gay.....

Trodde inte man behövde klargöra så uppenbara saker som att 1. det är skrivet med glimten i ögat, 2. jag raggar inte på nån av er med bilden, 3. jag vet att man inte blir stark automatiskt och inte heller av coca cola.

är vi inne på rätt spår nu igen då? smile

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
20 september 2007
dricker för mycket... blir nog 4-6 liter i veckan sad

/Street

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 september 2007
woho!! bara druckit 1,5 liter idag, det är mindre än vanligt ^^

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
20 september 2007
ska öppna min cola snart jag måste ju bli kall innan

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Dr Snuggles
956 Inlägg
20 september 2007
Fan va törstig jag blev då .. ^^

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

586 Inlägg
20 september 2007
jag köpte en cola i lördags förra veckan, den står fortfarande kvar. Har drukigt två glas ungefär av den 2 litaren. Så jag är ingen stor cola drickare....

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 september 2007
så här kan det se ut efter 3 kvällar framför datorn tongue
http://i5.tinypic.com/53h21wo.jpg
har dock gått över till ICA cola eftersom den är mkt billigare än coca cola och man har så dålig ekonomi tongue

Körv
3 535 Inlägg
20 september 2007
Men fyfan _Glenne_ .. tongue

Ska man vara beroende ska det iaf vara Coca-cola! tongue

Jag höll upp i 1 år. Slutade dricka en dag.. Det GÅR om man VILL! smile hehe

Truckdriving Man

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 september 2007
haha ääh ICA cola går det med, är ju bara typ 10kr billigare per flaska tongue  men jag vill ju inte sluta dricka cola, det är ju sååå gott big_smile roll

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
20 september 2007
_Glenne_ skrev:
haha ääh ICA cola går det med, är ju bara typ 10kr billigare per flaska tongue  men jag vill ju inte sluta dricka cola, det är ju sååå gott big_smile roll

dåligt me pant du hade haft om du hade sparat alla flaskor från när sommar lovet började

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 september 2007
xorox_88 skrev:
_Glenne_ skrev:

dåligt me pant du hade haft om du hade sparat alla flaskor från när sommar lovet började

du menar från när vi gick ur skolan? wink roll  hehe jadu de hade man nog haft lol

1 217 Inlägg
20 september 2007
Jag har inte ens luktat på giftet ni kallar "Cola" på över 6 år nu.. drack det varje dag i 8år innan dess och den dagliga "dosen" bara ökade och vart till slut uppe på 4-5l per dag. 
Jag tvärslutade dock när farsans jobbarkompis dog av coca cola (lever, njurar gav upp totalt på honom och han drack 2-3l om dagen och hade gjort det i 15 år).

Så tänk efter, det finns godare och roligare sätt att förstöra livet på!

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
20 september 2007
Snittar väl runt 2l om dagen. Ibland mer men sällan mindra tongue

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

Sök