Det är så att jag tror att nånting kanske är fel eller nått med mitt lilla ljudsystem.
Jag har som sagt 2 st mds fanatic 6,9or i hatthyllan och 2st mds fanatic 10or i bagaget på min volvo glt 240 -89a som drivs av ett MDS GP3 steg med fetaste kablarna som går
. jag vet att 10orna inte är det fetaste som finns men det är nästan så att 6,9orna spelar högre än basarna i bagaget, kan det vara för att volvon är för liten? Har en "skräp" LG stereo utan subW uttag så jag kan inte sänka basen på 6,9orna och höja på basarna utan jag måste balansera lite mitt i mellan och det funkar ändå ganska bra för 6,9orna klarar ändå av att spela jävligt högt.
Jag kan inte ställa basarna i bagaget ända mot väggen mot baksätet pga att dom är typ 3 cm för höga så jag vet inte om det är det som gör att dom inte riktigt får spela så himla högt, går det lägga dom ner under hatthyllan eller förstör det ljudet bara ännu mer? Har även funderat på att borra en typ 10" hål i hatthyllan till bagaget för att basen kanske ska höras mer in till bilen eller finns det nått annat sätt?
jag är absolut inte bäst (inte sämst heller) då det gäller bil ljud.
Jag vet somsagt att 10orna inte är dom bästa men nånting står inte rätt till
hur lång inspelningstid är det på basar om det ens är någon? jag ahr väll kanske spelat mina 4-5 timmar max så det är inte så länge men ändå.
jag är jävligt trött idag av all skola men hoppas att någon förstår vad jag försöker skriva och kan hjälpa