De köpte en sotningssats, olja/filter och toningsfilm till min Sierra! Sen köpte jag kläder 2200kr och betala räkningar/skulder 9000kr. Knappt att jag har pengar till mat och bensin den här månaden
jag ska köpa spoilerkit å coilovers, får väl ta å köpa lite kläder å ett par dojjer med, å kanske klippa mig med brukar inte prioritera mig själv, men nu börjar tårna titta ut å jag ser ut som en golvmopp i huvudet, nästan så kärring skäms för mig
Hmm ja vad kan man tänkas vilja inhandla denna månad
Blir väl ny tryckplatta och urtrampningslager för kopplingsbyte (redan köpt lamell) och sen ev. gula koni + H&R fjädrar och en t28bb turbo, nu tas ju iof inte allt ifrån lönen isf för så mkt tjänar jag inte utan man får ju se till att man lägger undan pengar varje månad så man kan köpa lite mer godis ibland .
blir nog gångjärn för montering av lambodörrar, och betala av ljudet i bilen som ja köpte tidigare i veckan. så där går ju hela lönen nästan.. iaf 31 000:-
och en service på bilen på fredag morgon.
Du måste ha rätt bra lön 31 000 kr + service...det motsvarar ca. 50k innan skatt..
Jo det är inget kul alls... Tur är att vi tjänar typ 25.000 varje månad tillsammans så vi klarar oss... Men man kan inte unna sig något! Dumt att ta alla avbetalningar o sånt skit som man får tag i!
OKej. Det va ju ett jävla tjöt när ja gjorde en tråd om vilka som e arb lösa, och jag själv nämde att ja inte jobba, så blev det ett jävla ståhej om hur ja kan ha en S2000 då, det e ju bla för att ja inte tar avbet som vääääldigt många idag gör, på både dator, tv å annat skit...
måste va tufft och ha räkningar på 18 tusen..
Jo vi har dator i dagsläget, o sen datadelar o två lån på bil o så... Sen har jag inkasso i hälarna som snor en pengar med... Men ja 18.000kr i räkningar, sen ca. 1500 i soppa varje månad, 2000kr i mat...
låter som du har trasslat till det för dig... skulle inte vilja vara i din sits. hur gör du / ni om det kommer oförutsedda utgifter ?? tex en service på en bil eller nått pajar??
Blir inte mycket att köpa nu pg.a bilköpet jag och tjejen gjorde i förra veckan (9-5 aero) samt en 42" Lcd men Toning och lite sånt får vi nog kosta på oss till bilen.