3441
Sök

David "Mr Fun" Persson

317 Inlägg
14 maj 2008
Alltså, Dem som inte kan stänga käften utan att hela tiden måste skriva en massa negativt kan lika bra ge fan i att vistas på denna tråd... frågan på dennna tråd var inte hur dålig bilen var elller hur ful han är osv.. denna tråden skrevs för att få någon att nappa, någon som kännde Mr.Fun i detta fallet, den persson och jag ville gärna ha reda på var han tog vägen och inte hur dåligt han har byggt.. iförsig jag har fått svar på att bilen är krashad (om den nu är det).. men där måste väll finnas något roligare än att sitta och munhuggas här på denna tråd.. allt leder ju bara till låst tråd och det vill vi ju inte?.. Spekulera kan man göra men snälla inga negatvia komentarer eller så.. försök istället att få garaget till ha bra trådar med bbra svar osv.. inget jävla trams...

Mvh
Micke
Senast redigerat av Shad0w (14 maj 2008)

Låg och slö....

DFFL
9 020 Inlägg
14 maj 2008
Shad0w skrev:
Alltså, Dem som inte kan stänga käften utan att hela tiden måste skriva en massa negativt kan lika bra ge fan i att vistas på denna tråd... frågan på dennna tråd var inte hur dålig bilen var elller hur ful han är osv.. denna tråden skrevs för att få någon att nappa, någon som kännde Mr.Fun i detta fallet, den persson och jag ville gärna ha reda på var han tog vägen och inte hur dåligt han har byggt.. iförsig jag har fått svar på att bilen är krashad (om den nu är det).. men där måste väll finnas något roligare än att sitta och munhuggas här på denna tråd.. allt leder ju bara till låst tråd och det vill vi ju inte?.. Spekulera kan man göra men snälla inga negatvia komentarer eller så.. försök istället att få garaget till ha bra trådar med bbra svar osv.. inget jävla trams...

Mvh
Micke

Gå och lägg dig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

7 120 Inlägg
14 maj 2008
FireTraXX skrev:
Shad0w skrev:
Bla bla bla

Mvh
Micke

Gå och lägg dig.

lol

3 113 Inlägg
14 maj 2008
och vi sätter punkt där så vi slipper en massa tjaffs..

Semper Fi

Meister
6 763 Inlägg
14 maj 2008
Haha  jag älskar den här tråden!

Men vem orkar igentligen bry sig om vad han sysslar med? De kan man väll göra om man känner killen men inte annars. Och jag gillar inte hans byggen.. sad

Sök