3822
Sök

!

- De är jag de.
354 Inlägg
10 oktober 2007
cebT skrev:
seriöst tycket ändå att fängelse är för snällt.. om ni frågar mig så är det samma medicin som gäller.. häng upp dom upp och ner sen får dom känna hur saltet svider i såren och hur verkligen hårt man kan slå med knogjärn o baseboll-trä.. usch vad jag skäms att vara ungdom sad

De med att fängelse är för snällt.. har du vart där själv?

Men jag håller med dej om att man skäms över att va ungdom..

Man kanske kunde fråga personen som skriver/skrev Saw-filmerna om straffet för dessa brottslingar, han borde ju ha lite sjuka ideér roll

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

blacken
10 oktober 2007
Trådstartare
För jävligt. Man kan inte säga något annat. Det är för mycket att ta in. man har svårt att tro att det är sant. Ännu djävligare är det att vårat sk: demokratiska "säkra för individen samhälle" har kunnat utvecklats på ett sådant sätt så att sådana individer får gå lösa. är inte för dödstraff personligen, men sådant häringa får en att tänka i andra banor.

674 Inlägg
10 oktober 2007
xorox_88 skrev:
utvis dom till irak eller nått sånt tycker jag

Där har vi det!!   De kan tjäna resten av mänskligheten som min röjare... Ett vettigt straff som också resten av världen kan se hur det onda vänds till något gott.. HAHAHA!!  Jag röstar FÖR min röjning (de ska alltså springa själva ut på ett min fält tills de trampar på en pangare).

With great freedom comes great responsebility

27 Inlägg
10 oktober 2007
Ja, idioter finns det gott om sad
Nån mer än jag som är för dödsstraff igen?!

Jag gasar, det rasar

674 Inlägg
10 oktober 2007
Killr0y_swe skrev:
cebT skrev:
seriöst tycket ändå att fängelse är för snällt.. om ni frågar mig så är det samma medicin som gäller.. häng upp dom upp och ner sen får dom känna hur saltet svider i såren och hur verkligen hårt man kan slå med knogjärn o baseboll-trä.. usch vad jag skäms att vara ungdom sad

Man kanske kunde fråga personen som skriver/skrev Saw-filmerna om straffet för dessa brottslingar, han borde ju ha lite sjuka ideér roll

På tal om sjuka ider. Det är ett fruktansvärt brott dessa jävla, skäms för att säga det: människor har gjort. OBESKRIVLIGT vilket HAT det väcker hos mig & alla "normala" människor.  Jag skrev det förut & skriver det igen..  Sjuka ider. Vad är det som är nomalt igentligen?   VÅLD föder inget annat än VÅLD... Hur rättfärdigat det än må vara med dessa "sjuka ider" som lämliga straff.  Så är slutet inget annan än VÅLD,  precis det ingen av oss vill ta i men ändå kan tänkas att utföra vålds handling som "straff"   Tänk på det vi alla en stund, vad det betyder.

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
11 oktober 2007
Ramrod skrev:
xorox_88 skrev:

Där har vi det!!   De kan tjäna resten av mänskligheten som min röjare... Ett vettigt straff som också resten av världen kan se hur det onda vänds till något gott.. HAHAHA!!  Jag röstar FÖR min röjning (de ska alltså springa själva ut på ett min fält tills de trampar på en pangare).

sen kan dom filma det oxå å lägga ut på youtube mohaha

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
11 oktober 2007
Kasta ner dom i en stor bassäng me pirayor kanske... Går väl iofs kanske lite för fort, men lida lär dom göra in i de sista...  Kanske köra intervaller på några sekunder, mellan pirayabassängen å saltkar... samt sänka ner dom lååångsamt i vattnet...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

1 785 Inlägg
11 oktober 2007
ghost_boy83 skrev:
tro mig folk dom får vad dom förtänar i fängelset ni ska bara veta va dom gör me sånna som våldtar,misshandal barn mm tro mig ett år i fängelse räcker dom får så mycket styk kan tillockmed bli våldtagna skjälva, alla vet och gör dom inte så får dom reda på vad personen gjort som kommer in på ett fängelse, har inte skälv suttit inne men jag har hört av andra som gjort

Intressant, vad begår den för brott som misshandlar och våldtar de som blivit dömda till fängelse? De är ju fan lika sjuka i huvet dem... det är precis den typen var männskor som kan behandla andra så illa som begår sådana brott från början.

"Den onda cirklen av mördare och bödlar" ett nytt citat i svenskan

Sänk straffmyndighetsåldern, de vet vad de gjorde ingen tvekan om det. 40-50år i fängelse vore rimligt i deras fall.
Senast redigerat av dbjanoz (11 oktober 2007)

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

2 594 Inlägg
11 oktober 2007
dbjanoz skrev:
ghost_boy83 skrev:
tro mig folk dom får vad dom förtänar i fängelset ni ska bara veta va dom gör me sånna som våldtar,misshandal barn mm tro mig ett år i fängelse räcker dom får så mycket styk kan tillockmed bli våldtagna skjälva, alla vet och gör dom inte så får dom reda på vad personen gjort som kommer in på ett fängelse, har inte skälv suttit inne men jag har hört av andra som gjort

Intressant, vad begår den för brott som misshandlar och våldtar de som blivit dömda till fängelse? De är ju fan lika sjuka i huvet dem... det är precis den typen var männskor som kan behandla andra så illa som begår sådana brott från början.

"Den onda cirklen av mördare och bödlar" ett nytt citat i svenskan

Sänk straffmyndighetsåldern, de vet vad de gjorde ingen tvekan om det. 40-50år i fängelse vore rimligt i deras fall.

mm det sjuka är att vakterna oftast inte bryr sig och det är ofta dom som sprider till internerna vad dom har gjort tex om det är en pedofil för dom vet vad dom kommer göra, men jag tycker det inte är mer än rätt har man våltagit eller vart på småbarn så kan dom gott få känna det ena å andra

285 Inlägg
11 oktober 2007
Killr0y_swe skrev:
cebT skrev:

Jag har inte suttit inne men varit på besök & har en släkting som suttit inne (Inte för något liknande detta)

Svenska fängelser är rena skämtet, det finns folk som gör brott extra tydligt just för att åka in ibland.

en satans jävla Volvo.

674 Inlägg
11 oktober 2007
xorox_88 skrev:
Ramrod skrev:
xorox_88 skrev:

sen kan dom filma det oxå å lägga ut på youtube mohaha

Jag säger bara Americas funniest Homvideo!   HAHAHAHAHAH!!!!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
11 oktober 2007
Daaze skrev:
fan, ett nackskott skulle dom ha, ett var. framför deras jävla lossas nazi fjortispolare som har tittat för mkt på Nattbuss 807 American History X osv.

eller så kan vi utvisa dom till harlem eller brooklyn (stavning?) så får vi se hur länge dom törs stå och heila.

IDIOTER !

WORD! Dom kollar på filmerna och tror det är äkta och att man sitter inne ett par år och att man är kung med sina polare där inne....deras föräldrar lär vara lika puckade...
I Harlem hade dom inte överlevt där är dom bara ett gäng fluglortar...
Kan vi inte skicka dom till ett turkiskt fängelse på livstid istället för att skicka dom till
Grand hotell A.K.A kumlabunkern så vi slipper betala för dessa idioter!

Fan vad arg jag blir på dessa jävla snorungar att hoppa på en handikappad också?
Fy fan vilka fega kräk det händer nästan något sjukt dagligen nu vi kan lika gärna
spränga hela jorden i luften...

Långtradarchaffis
224 Inlägg
11 oktober 2007
Det är ju för fan sjukt. vart fan är detta land på väg nånstans? Helt jävla sinnesjukt! man blir så förbannad när man hör om sånt här!

Angående dödstraff så är dom fan inte ens värda det. Dom ska ha livstid på kåken, o då menar ja livstid, inte några 12 eller 13 år som "livstiden" ligger på idag här i sverige. Dom ska ha livstid o dom ska plågas o pinas varenda minut dom sitter i fängelset, dom ska sona sitt brott tills dom dör. O bra mat o övrig "lyx" som det är i fängelsena idag ska dom fan inte ha, vatten o bröd! Nä fy fan Sverige är för veka o mesiga när de gäller bestraffning, helt klart!

Hat är ett jävligt starkt ord med stark innebörd och betydan, men i detta fall är hat alldeles utmärkt att använda mot dom här hjärntvättade små blöjnazisterna som misshandlade den här stackars rullstolsbunde mannen. 

Hur lång tid tror ni det tar för sverige o hamna längst upp på listan med mest mord och brottslighet i världen om de ska fortsätta så här? Jag tror inte de kommer ta speciellt lång tid iallafall!

Ursäkta alla svordommar men man blir bara så förbannad när man läser om sånna här händelser!

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

74 Inlägg
11 oktober 2007
ge mej ett gevär så skjuter jag kräken

linus

Sök