3686
Sök

idag hände något ovanligt...

Avstängd
1 266 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
i skutskär ca 1 mil utanför gävle, så finns det en biltvätt för dom som jobbar på enso..iaf så åkte jag dit och körde genom tvätten..men det rann vatten in i bagageluckan så slutsteget som kostade 4000:- gick sönder...iaf så stannade jag på en parkering..sen efter ett tag kom det en till bil..som ville ha en gratis tvätt..han körde igenom den, sen kom han till baka, ställde sig brevid mig och sa "ska du sälja bilen den kan inte vara så dyr" jag fatta ingenting,, sen sa han helt plötsligt "den va riktigt jäääävla ful" jag förstod ingenting och svarade "tycker du den är ful" då sa han "ne det är en bra vinterbil" sen sa han IGEN men fan vad ful den var, vad har du gort med fälgarna då ? ena däcker är ytterst lite kantstött...jag svarade inte ens på det var fortfarnade helt chockad..men iaf så åkte han iväg och då såg jag att en äcklig liten snorunge satt och skratta i baksätet och filmade med sin mobil ? sen peka dom fuck you och skrek "DÖ"...iaf då började det koka i mig, så jag hoppa in i bilen och försökte köra ikapp dom.. men det gick inte så bra hmm dom hade en splitterny audi turbo kombi....jävla snorungar han som körde såg desutom ut som en tjej...och han som satt och filmade var max 10 år... fattar inte hur dom vågar ? hade jag haft turbon då hade jag inte velat vara dom..jävla UNGJÄVLAR..om nån vet några rikemans barn som åker omkring i gävle, i en silver kombi audi får ni mer en gärna pm mig.
Senast redigerat av TheFinnishFlash (13 oktober 2007)

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
13 oktober 2007
Fy fan...jävla pack, nackskott på sånna...!

V8 - 4 Life

Brum säger bilen.
394 Inlägg
13 oktober 2007
Jävla nollor.. Jag skulle brunnit av ordentligt jag med..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

Avstängd
1 266 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
Mrjockos skrev:
Fy fan...jävla pack, nackskott på sånna...!

Mm eller hur ? han som körde måste precis fått sitt körkort..var inte en dag mer en 18.. var antagligen hans lillebror som satt å filmade...förstår fortfarande inte hur dom vågade neutral blir så jävla arg när jag tänker på det hmm

1 297 Inlägg
13 oktober 2007
såg du inget regnr?

7 100 Inlägg
13 oktober 2007
jävla ärthjärnor...ja hadde nog gjort lika som dej och dragit efter som små ynglen

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Avstängd
1 266 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
MrTobias skrev:
såg du inget regnr?

Det första jag tänkte på när dom peka fuckyou och skrek "dö" var att jag skulle köra ikapp så jag iaf såg regnummret..men jag han aldrig se det hmm

Avstängd
1 266 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
CarCass skrev:
haha va fan? Vilket jäkla mongo, säkert lånat farsan bil med hmm

Jo så var det nog, fan jag skulle gått fram och ryckt ut ungjäveln ur fönstret...fast då hade han nog kört iväg...men men efterklok som man är neutral

1 129 Inlägg
13 oktober 2007
Om nåt småglin hade kommit i en lite nyare bil så sagt nåt sånt så hade ja nog svarat:

"jag äger iallafall denna bilen, vad äger du?".

"Ska du inte höja sätet lite mer så du klarar att se över ratten".

Lr nåt sånt.

Avstängd
1 266 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
Palicuse skrev:
Om nåt småglin hade kommit i en lite nyare bil så sagt nåt sånt så hade ja nog svarat:

"jag äger iallafall denna bilen, vad äger du?".

"Ska du inte höja sätet lite mer så du klarar att se över ratten".

Lr nåt sånt.

Haha ja, men jag var så jääävla chockad, skulle sagt "ja visst är den ful, men inte lika ful som du" smile sen gick det så fort, förstod inte om han skämtade eller inte....men tydligen gorde dom inte det, eftersom dom vart kaxiga när dom åkte iväg :]

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 oktober 2007
Vete fan om jag inte hade spottat på honom eller bilen... Jävla ungar... Blir så arg på sånt pack. :@

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

160 Inlägg
13 oktober 2007
Det där var fan det sjukaste jag har hört denna vecka. Vilka jäkla stolpskott det finns på våran moder jord. Ja man slutar aldrig att förvånas. Då finns väl denna film på youtube snart då eftersom du skrev att grabben i baksätet filmade det hela.

1 129 Inlägg
13 oktober 2007
Om han hade vågat stannat lite längre så kunde du ju ha frågat om lillen ville en gratis biltvätt o sedan börjat pissa på audi. Ett audiskämt som + hade ju oxå suttit rätt fint.

Large Cap
1 816 Inlägg
13 oktober 2007
TheFinnishFlash skrev:
..om nån vet några rikemans barn som åker omkring i gävle, i en silver kombi audi får ni mer en gärna pm mig.

Yes sir smile får hålla ögonen öppna. Fy satan så lack man blir på sånna personen alltså.
Att dom ens orkar..

Avstängd
1 266 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
Palicuse skrev:
Om han hade vågat stannat lite längre så kunde du ju ha frågat om lillen ville en gratis biltvätt o sedan börjat pissa på audi. Ett audiskämt som + hade ju oxå suttit rätt fint.

HAHA fyfan vad jag skrattade när jag läste detta smile)) nu vart jag på bättre humör hehe big_smile

Avstängd
1 266 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
Westie_ skrev:
TheFinnishFlash skrev:
..om nån vet några rikemans barn som åker omkring i gävle, i en silver kombi audi får ni mer en gärna pm mig.

Yes sir smile får hålla ögonen öppna. Fy satan så lack man blir på sånna personen alltså.
Att dom ens orkar..

Det är bra det ta gärna regnr om du skulle se dom... sen ska jag ge dom en biltvätt :-]

1 297 Inlägg
13 oktober 2007
hittar någon filmen så pastea här smile))

Avstängd
1 266 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
MrTobias skrev:
hittar någon filmen så pastea här smile))

hehe jag vill med se filmen smile men man hör nog inte mycket endå för äcklet som filmar har vindrutan uppe.. smile

Servicerådgivare
715 Inlägg
13 oktober 2007
vissa personer har fan inget vett i sig alls ... fattar ente hur man kan göra så...
//chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

1 722 Inlägg
13 oktober 2007
Tja ... Vad ska man göra ??? bara stå där och grina tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Sök