Jag vet inte om de är aluminium eller inte i 9-5 men dom kolvarna är ren skit. Sen är de när 9-5 motorn kom som T7 motor satt i. Byt kolvar i den motorn och man slipper ras och den är mycket mindre känslig för öppen dump eller inte.
tack för svaret, V6 an som sitter i nya 93 aero är det några problem med trim till den vart ligger gränsen för vad den klara? nån som vet har erfarenheter av detta?
tack för svaret, V6 an som sitter i nya 93 aero är det några problem med trim till den vart ligger gränsen för vad den klara? nån som vet har erfarenheter av detta?
vad menar du för gränser? Har du pengar till det kan du få ur 1000hk men eftersom det är en N/A får du börja med att överladda den om du vill ha effekt...
tack för svaret, V6 an som sitter i nya 93 aero är det några problem med trim till den vart ligger gränsen för vad den klara? nån som vet har erfarenheter av detta?
vad menar du för gränser? Har du pengar till det kan du få ur 1000hk men eftersom det är en N/A får du börja med att överladda den om du vill ha effekt...
tack för svaret, V6 an som sitter i nya 93 aero är det några problem med trim till den vart ligger gränsen för vad den klara? nån som vet har erfarenheter av detta?
vad menar du för gränser? Har du pengar till det kan du få ur 1000hk men eftersom det är en N/A får du börja med att överladda den om du vill ha effekt...
Vad den klarar av innan du måste börja öppna upp motorn och börja bytta hela innan mätet, klart man kan få ut det men de är inte så mycket standard över den motorn då
läste lite här såg ut som om ni vet vad ni snackar om....jag vill byta turbo i min 93 det sitter en garett va för garett vet jag inte...någon som har några råd? förlåt om jag avbryter din tråd
läste lite här såg ut som om ni vet vad ni snackar om....jag vill byta turbo i min 93 det sitter en garett va för garett vet jag inte...någon som har några råd? förlåt om jag avbryter din tråd