Det är väl en tolkningsfråga. Jag har också grusväg här hemma... de sista 2-300m kanske. Tvättade min bil förra veckan har inte kört så mycket i skiten sen dess. Men det är väl bara en tidsfråga innan den blir så smutsig när blasken kommer, (som jag inte längtar efter!).
kör tyvärr aldrig på grusvägar som är så skoj annars, jobbar som rekare så jag tvättar den gärna inte i onödan och när jag tvättar så ser den nästan ut som era
Jobbar man varje dag mer än heltid, och fraktar man röven från A till B resten av tiden för att göra andra jobb, har man inte tid att tvätta bilen varje dag. Som tur är gjorde jag en helrekond av bilen sista gången jag tvättade
Hihi, hade du vart putsbög, kan jag lova att du klämt in 10 minuter på att spola av bilen
Har tvättat bilen klockan 3 på natten en gång, i duggregn. För den var lite dammig, och blev ju inte bättre när det duggregnade och skiten fick flyta runt. De enstaka personer som gick förbi tittade lite konstigt
Senast redigerat av Edil_ (1 november 2007)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Errol Det var eftersom jag körde resten med arbetsbilarna
Med arbetsbilarna blir det enkelt 40-80 mil i veckan (en arbetsvecka är 3-4 dagar) Idag blev det t.ex. blygsamma 25 mil jag körde på jobbet. Igår ännu blygsammare 13 mil. Fredagar toppar jag med en sväng på 50 mil.
Jag lovar att det blir ganska mycket mil om man kör mycket privat och professionellt
Förresten Mäki: Ren och fin bil
Senast redigerat av TheDeadDorkster (1 november 2007)
Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Volvo - Probably the best car in the world "Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare