3393
Sök

Vart finns dom snyggaste kläderna...?

346 Inlägg
5 november 2007
stayhard.se kommer få hela min nästa lön fan skulle aldrig klickat på den länken !

Maizer
5 november 2007
Aga_Diff skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Maizer skrev:
Och se min signatur också, de kanske har nåt:D hahahaha big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Är du helt bakom vännen?

Inget bättre för dig?

Ja ja, alltid skoj att du gör "reklam" för mitt namn så folk kikar in hos mig wink

Noshame.se, de ä grejjer dä! wink

HAHAHAHAHAHA På er båda sötnosar.

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
5 november 2007
Aga_Diff skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Maizer skrev:
Och se min signatur också, de kanske har nåt:D hahahaha big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Är du helt bakom vännen?

Inget bättre för dig?

Ja ja, alltid skoj att du gör "reklam" för mitt namn så folk kikar in hos mig wink

Snyggare kläder får man leta efter wink

Sen "Maizer" trodde att man fick klä sig som man ville i Sverige men jag hade tydligen fel.

Vet du om att det finns något som kallas olika klädstilar? Slå upp det i en ordbok annars wink

Faen vad många besökare jag fått nu pga dig, gött mos.

cool

I do it my way

Maizer
5 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Aga_Diff skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Är du helt bakom vännen?

Inget bättre för dig?

Sen "Maizer" trodde att man fick klä sig som man ville i Sverige men jag hade tydligen fel.

Vet du om att det finns något som kallas olika klädstilar? Slå upp det i en ordbok annars wink

cool

Att kalla det stil vore väl att ta i va? Det är inte stil. Det är lodigt. Om man inte är 15 år, då är ju de tröjorna lite tuffa. Det är verkligen pinsamt med såna kläder, och nej återigen, det är ingen klädstil.
Senast redigerat av Maizer (5 november 2007)

Bärs!
3 456 Inlägg
5 november 2007
Maizer skrev:
Att kalla det stil vore väl att ta i va? Det är inte stil. Det är lodigt. Om man inte är 15 år, då är ju de tröjorna lite tuffa. Det är verkligen pinsamt med såna kläder, och nej återigen, det är ingen klädstil.

roll *suck*
Senast redigerat av Aga_Diff (5 november 2007)

Garaget.org peakade 2008.

Maizer
5 november 2007
Aga_Diff skrev:
Maizer skrev:

roll *suck*

Kan bara hålla med.

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
5 november 2007
Maizer skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Aga_Diff skrev:

cool

18 år och redan en modeikon wink Inte illa pinkat det du.

Varför inte kliva ut i det verkliga livet?

I do it my way

67 Inlägg
5 november 2007
ullared gekås  http://www.gekas.se/index.asp  haha wink
Senast redigerat av honda-perfo (5 november 2007)

Studerande
463 Inlägg
5 november 2007
chrno skrev:
Jag vågar påstå att dyrare kläder har precis lika kass jävla kvalitet som billigare.
Har åtskilliga exempel på dyra märkeskläder jag köpt som inte håller mer än några tvättar, ylletröjor som blir noppiga på 2 veckor osv. Köpte en ylletröja för några år sedan som iof inte var billig, men den ser fortfarande ny ut. Samma märke idag gick det hål under armen på efter  några månader.

Att märkeskläder är snygga är en annan sak, men jag har tröttnat på att lägga larviga pengar. Å att en tshirtjävel kostar över 300:- är så jävla löjligt. Köpte några Evisu tshirts i Japan i somras å dom kostade mig 350:- från Evisus egna affärer, här hemma kostar samma tshirt många hundra mer, och det är lika kass kvalitet.

Kan delvis hålla med... Till exempel jeans tycker jag att det är värt att lägga några extra hundringar på, eftersom passformen och kvaliten är såpass mycket bättre på Levis etc.
För någon vecka sen så köpte jag däremot en Ben Sherman-tröja för ~800 kr och jag tycker inte att det är någon vidare kvalitetskänsla på den. Men snygg är den smile

Själv så handlar jag mest kläder på Carlings, zoovillage.se, ebay.co.uk. och på Dessman ibland. Förut så var jag mycket på MQ men jag tycker att dom har blivit mycket sämre nu, iaf i Luleå. Har haft ett presentkort där i snart ett halvår men har inte hittat något som jag tycker är snyggt...

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

Maizer
5 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Maizer skrev:
BadGirl_854T5 skrev:

cool

Jag kan lova att jag skulle kunna vara modeguru åt dg och säkert en hel del här. Vissa försöker hålla lite stil och klass du vet?

16 197 Inlägg
5 november 2007
Jag kan lova att jag skulle kunna vara modeguru åt dg och säkert en hel del här. Vissa försöker hålla lite stil och klass du vet?

måste bara fråga va klass å stil e i dina ögon??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
5 november 2007
Maizer skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Maizer skrev:

Vad är stil och klass då enligt dig som en annan också undrar?

Jag är en sådan person som kan ha på mig vad jag vill och jag kränger inte på mig något plagg bara för att det är populärt just nu.

Jag kan tex en dag ha jeans och en större tröja med tryck på, (oftast köpt på någon crusin eller noshame.se wink).

Dagen efter springer jag runt i leggins och en tunika.

Och vad som är poppis just nu det ger jag blanka fan i.

Orka bry sig liksom? Det finns ju så mycket annat man kan lägga tid och energi på.

Vill man vara slav för modet som är just nu, fine.
Men jag är inte sådan.

Men gå du i dina fina märkeskläder det gör mig inte något att du sedan orkar slösa tid och energi på vad jag har på mig och vart jag köper mina kläder varsegod, men tro fan inte att jag tar skit för det, jag försvarar mig alltid på ett eller annat sätt.

/Petra Svensson "lodisen" enligt vissa ^^ wink

I do it my way

133 Inlägg
5 november 2007
gulanstore.se

1 174 Inlägg
5 november 2007
nk /sthlm åhlens / sawilrow på stureplan / mq har väl lite smile

945 Inlägg
5 november 2007
Varför denna häxjakt på Maizer? Jaga mig med för jag fan precis samma åsikt i denna frågan.

Maizer
5 november 2007
Stil och klass? Ja det varierar ju, men för mig är det tidlöst,.
Sir_x kan gärna få förklara han också, verkar ha koll på läget wink

OEM <3
6 957 Inlägg
5 november 2007
Folk som vill gå i dessa kläder där de står "stolt svensk"
"Fuck you I drive Volvo" å bla bla, låt dom göra de då, dom kanske gillar de?!

Många gnäller på mig att ja har märkeskläder här hemma, fast dom e ju skitsexiga
i fristadsjackor, slitna ljusa jeans (oftast med lite gammal skit på) tss...de å att man
åker saab,
Sry ja hade inte råd med något annat just då.

Åter till Topic:
Du verkar ha fått de mesta en kille mellan 15-50 år handlar hos.

Ps: Alla märkeskläder krymper inte, mina Peak tröjor e fortfarande samma strl.
å MEGA gosiga smile

Peace

OEM <3

Whitetrash
589 Inlägg
5 november 2007
MilleN skrev:
www.ridestore.se

..samt http://www.fuckyeah.se/ levererar till min adress.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

Maizer
5 november 2007
Ja alla har rätt att gå i vad de vill, men jag har också rätt att klaga på det.

285 Inlägg
5 november 2007
ScottaN skrev:
http://www.stayhard.se/ och http://www.zoovillage.com/

Instämmer=)

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

Sök