3360
Sök

R.i.p Free30/bilstylarn

7 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
jag är bekant till Free30s bror som är oxå avstängd,  för nån nolla trodde han va en annan
tydligen.

bara strunt saker. dessa killar va oskyldiga. det är fel på er . ni är avundsjuka fortfarande märker jag. att man inte ens låter någon slippa skit snack efter att ha avlidid
går över gränserna i min smak. dessa två är inte längre skyldiga, då dem ej längre kan själva försvara sig. sluta kasta sand i de dödas ögon .sluta sparka ner på dom. ni borde alla få¨en varning förutom dem som gett en tröst till deras familjer
ena är finsk medborgare. den andre är från staterna ,men var båda bosatta i sverige

det var ej ENZO dom krockade med . utan det har vart en annan bil fick jag veta nu
dom färdades till ett hotell nära biläffären där dem skulle hämtat ut sin supersport bil idag
mer vet jag inte just nu.pga  respekten till familjen så är det omöjligt att fråga ur mer till
denna forum ,som respekten är mot dessa två är öxå bara för mycket HEMSKT !!!
blev bara ännu mer ledsen, fy vilka hemska människor det finnes !

R.I.P Kristian & Kristoffer

1 688 Inlägg
5 november 2007
sadness skrev:
jag är bekant till Free30s bror som är oxå avstängd,  för nån nolla trodde han va en annan
tydligen.

Nollor finns det gott om, se på dig själv. Det står fortfarande ingenting om det hela på någon nyhetssida.
Hade de varit en enzo så hade de blivit en härrejävlans skriverier i alla tidningar, och om 2 pers dessutom hade dött i en enzo så  hade det verkligen blivit en löpsedels-nyhet.

Så de va bra timat att säga att de inte va en enzo helt plötsligt....

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
5 november 2007
RIP
Ursäkta om jag frågar, var arbetade "Bilstylan"?

/Gormanz

...
227 Inlägg
5 november 2007
Min enda tanke är ... om du reggade dig här nyss.. för att berätta att några X medlemmar som blivit avstängda har dött... du har aldrig varit medlem på siten tidigare hur fan kan du då hålla reda på deras användarnamn då det knappast har med deras namn att göra?

Sen sa dom på trafiknyheterna i P3 imorse att det inte hade hänt något direkt... och dom har koll världen runt.. och om det va svenskar skulle det ringts runt direkt!

Skämt...

om inte.. RIP.

Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...

452 Inlägg
5 november 2007
Det är tråkigt när folk går bort .. speciellt i bilolyckor som är helt oförutseeda.

Mina tankar går även till min kära vän som gick bort för några månder sedan
i en våldsam krock. Hela 21 år blev han.

Mina tankar går till honom och dessa två killarna men även alla andra som omkommer i billoyckor runt om i vårt land varje dag.

7 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
en av deras bröder sa det fans kompisar och bekanta till dem hära.denne bror kommer inte in här längre pga ett missförstånd. jag bads skriva detta till deras vänner här ,inget mer
skit om dessa killar tack. dom var riktigt seriösa ,nu kommer jag ej skriva mer i denna tråd
ni som kände dessa kan hålla tyst minut idag 20.30 samt ge deras familj en tröst.ni som hade tillgång till deras hemsida .finner mer fakta på bilstylarns nu uppdaterade hemsida

tårar rinner.tack hittils till vissa av er som gett ert stöd och tanke

Medlem 34530
908 Inlägg
5 november 2007
Säger varken bu eler bäh, men undrar vad det är för adress till bilstylarns hemsida?? Som nu ska vara uppdaterad....

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

583 Inlägg
5 november 2007
så nu är det en sån, ja en kompis mormors kusins katt hade hört av en hund att kungen hade gifts sig med skyline_dennis.
Sånt håller inte i längden.
Jag hittar inte bilstylarns hemsida för den konkreta faktan. En länk kanske vore kanske bra?
Även om man skriver en "dödsförklaring" på ett forum såhär så tycker jag att man borde se över sina inlägg bättre för de gäller inte ne själv när man skriver, annvänd tex stor bokstav och punkt. och punkten ska vara innan mellanrummet.

Iaf om detta nu mot all förmodan skulle vara sant, så må dom vila i frid.

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Körv
3 535 Inlägg
5 november 2007
Jag själv hade inget personligt agg mot dessa människor. Men dom var faktiskt skrytsamma i sitt sätt och kom här och började bestämma. Så det föll sig naturligt att dom skulle bli hatade av g.org. Så någon avundsjuka är det inte. Snarare dumhet från FREE30/Bilstylarn. Och lite jantelagen givetvis..

Om detta nu skulle vara sant skulle det vara jävulskt tragiskt. Och det är nog INGEN här på sidan som önskat dom att dö.

Men sålänge vi inte får se bevis av något slag så kommer det nog fortsätta finnas "tvivlare"

Jag själv tror inte ett dugg på att "dom" är döda. Men det är ju bara min åsikt wink

Truckdriving Man

Arto
5 november 2007
Ser en skrämmande likhet: FREE30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=60331 Bilstylarn: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=44893 Och sen den här tråden då.

Vad ser vi? Jo 3 olika personer, alla 3 har samma problem med punkten, det är en sak som är säkert. Vilket sammanträffande, 3 kompisar som har samma problem.

Nu till tråden, tror dig inte en minut Bilstylarn, Free30, sadness, eller vad du nu heter.
Senast redigerat av Arto (5 november 2007)

1 120 Inlägg
5 november 2007
Om detta är ett skämt blir jag jätte ledsen.. eftersom jag själv förlorade en vän i en bil olycka.. ( http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … ;post=7237 ) å jag vet hur många som mådde dåligt över detta.. uselt att leka på riktiga känslor sad
Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (5 november 2007)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

401 Inlägg
5 november 2007
Arto skrev:
Ser en skrämmande likhet: FREE30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=60331 Bilstylarn: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=44893 Och sen den här tråden då.

Vad ser vi? Jo 3 olika personer, alla 3 har samma problem med punkten, det är en sak som är säkert. Vilket sammanträffande, 3 kompisar som har samma problem.

Nu till tråden, tror dig inte en minut Bilstylarn, Free30, sadness, eller vad du nu heter.

Ja hur stor är sannolikheten för att alla skulle ha samma skriftproblem?

Om det är skämt så tycker jag det är otroligt... Ja jag saknar ord för det ens!
Tänk på alla som upplevt denna tragiska händelse på riktigt, vars minnen och sår rivs upp igen pga att nån skämtar med sin dåliga "humor"!

Svinigt!

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

3 113 Inlägg
5 november 2007
jag vet inte vad jag ska tro.. har aldrig mött/sett dom här inne.. och jaa, det ser ju galet likt ut detdär..

Arto skrev:

hoppas det är fel.. för hur roligt var det skämtet såfall? usch vad sjukt och skämta om döden.. snart kanske det händer på riktigt för dem - blir det roligare då kanske? hmm hmm vet inte?.. jag skulle inte tro det!

Hoppas ju på det bästa, R.I.P!
Senast redigerat av cebT (5 november 2007)

Semper Fi

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
5 november 2007
Ja, jag har ju sett allihopa ränna runt här och vara allmänt uppkäftiga och ha samma dåliga gramatik. Så det första jag tänkte på när jag såg vem som startat tråden är ju att det är samma person.
Skulle nästan gissa på Oskar 14år östermalm som blivit lovad en 911 dagen han får körkort wink *ironi på det sista*
Titta! Det var någon som drog ett riktigt skämt i tråden.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

3 722 Inlägg
5 november 2007
Kan ju säga direkt att detta är en schizofrenisk person!, tror inte för 0,0001öre att denna olyckan inträffat. Man skämtar inte om sånna grejer!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
5 november 2007
Detta är så jävla skamligt, man skämtar inte om sånt här.. Jag är 99% säker på att det är samma person som bilstylarn, FREE30 för dom har samma dåliga grammatik när dom skriver, skryter lika mycke om vilka feta bilar dom har men ingen av dom har kunnat visa sina bilar

3 722 Inlägg
5 november 2007
GurraG skrev:
Detta är så jävla skamligt, man skämtar inte om sånt här.. Jag är 99% säker på att det är samma person som bilstylarn, FREE30 för dom har samma dåliga grammatik när dom skriver, skryter lika mycke om vilka feta bilar dom har men ingen av dom har kunnat visa sina bilar

Du kan vara 1000% säker!!! Det är samma person.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
5 november 2007
Jaa då är jag det.. allvarligt talat sadness, jag finner inga ord för hur jävla okänslig du är.. Har hänt några stycken bilolyckor med dödlig utgång med ungdomar här i trakterna på mindre än 1 år nu.. kände ingen av dom sådär jätte bra, men det sätter sina spår.. du skulle behöva vara med om något sådant också, för det finns absolut inga ord för hur jävla okänslig du är..

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
5 november 2007
FREE30 kommer man ju ihåg. På en och samma dag hade han både sambo och var singel, skröt om sina bilar han inte kunde bevisa att han hade. Märkligt. Låter som en påhittad person enligt mig.
Känns väldigt orealistiskt att det så här många timmar efter "olyckan." Att det fortfarande inte står något om det på någon nyhetssida.

Så jag tror inte att detta är sant.
MEN om det nu är det, så R.I.P

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
5 november 2007
om det skulle ha hänt så borde det stå ngt i tidningar och sånt redan, men jag har iaf inte hört ngt om det.. sen en enzo!? får han verkligen köpa sådan!? enligt vad jag har hört så måste man ha ägt 5 (eller ngn mer/mindre) ferraris innan men fick köpa en sån! eller!? njae, litar inte riktigt på detta..

men OM det skulle va så så, R.I.P

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Sök