Fan polarens centrumringar passade inte, men inga tårar fällda, får helt enkelt fixa nya men jag kommer förmodligen inte ha tid med det föränns nästa vecka
Latjat lite mer med penseln och hammarlacken, ska lägga på ny underredsmassa i hjulhusen också innan fälgarna åker på. Målade också stänkskydden vid bakre stötfångaren.
Nu åker jag på festival i en vecka imorgon men kanske pappa har gjort klar hjulhusen tills man kommer hem, man kan ju alltid hoppas! Bara det är klart till SCF i Gävle så man har något att åka med.
Nu är den äntligen nedsänkt! Ska nyktra till lite efter festivalen så gör jag iordning för framfälgarna. Sugen på coilovers sen med så man får ner den mer.
Idag hände lite, gjorde rent från all skit, dvs väldigt mycket skit och började måla, men penseln var ganska kass så ska tjacka ny imorgon och måla om oket, sen ska det på underredsmassa också.
Nu så kommer här en bild, ny underredsmassa också men kan vara lite svår att se, även ommålat ok. Håller på och gör rent sista hjulhuset nu så den står uppallad därför den är "lite" hög ifram. Jobbar hårt imorgon så kanske sista fälgen åker på mot kvällningen
Haha aa hjulhusen är tametusan gigantiska, 18" ser ju ut som 14" tyyyyp.
Japp du med eller? Nja ljudet står lite stilla fast jag kör ju på det jag köpte av dig nu och det låter bra som fan. Står lite mellan valet och kvalet om jag ska fortsätta på det gamla eller bygga något annat.