3402
Sök

Skillnad på ljud med en kondensator

16 197 Inlägg
13 november 2007
Nemo skrev:
vid större strömförbrukning så är en kondning att rekomendera i alla fall för mig
ett bra batteri samt en kondning är bättre för utrustningen än ett bra batteri å ingen kondning. varför inte vara på den säkra sidan om man ändå har dyr utrustning???

jag kör själv med en 1 farats kondning från DLS, bara för jag själv tyckte det känns säkrare vid stora basgångar med "utsug" av strömmen som resultat.
kör optima yellow batteri (2 st, ett fram å ett bak)

så sant big_smile  men många tror att ett en konding e lösningen på "allt".. har du ett kasst batteri så e de bättre å lägga pengar på ett bra batteri än en konding..

kondingen e de sista ja skulle lägga pengar på i ett ljudbygge.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

210 Inlägg
13 november 2007
evilaudio skrev:
Nemo skrev:
vid större strömförbrukning så är en kondning att rekomendera i alla fall för mig
ett bra batteri samt en kondning är bättre för utrustningen än ett bra batteri å ingen kondning. varför inte vara på den säkra sidan om man ändå har dyr utrustning???

jag kör själv med en 1 farats kondning från DLS, bara för jag själv tyckte det känns säkrare vid stora basgångar med "utsug" av strömmen som resultat.

så sant big_smile  men många tror att ett en konding e lösningen på "allt".. har du ett kasst batteri så e de bättre å lägga pengar på ett bra batteri än en konding..

sant!
men som många visa män sagt förr.....
för mycket strömstyrka i billjudsammanhang är inte dåligt smile

16 197 Inlägg
13 november 2007
Nemo skrev:
evilaudio skrev:
Nemo skrev:

sant!
men som många visa män sagt förr.....
för mycket strömstyrka i billjudsammanhang är inte dåligt smile

nope.. de e just därför ja kör me 9st Running Bull batterier å 12 kondingar i mitt nya bygge..big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

644 Inlägg

Sök