Idag så har man vart vid bilen och satt in mina playboy mätartavlor mkt nöjd!
Efter att de var klart så satte jag ihop mina switchar med kolfiberplåten. Den ska sen sitta under mp3-spelaren i bilen. Bild kan ni se i början av min tråd.
Efter de så slipade jag lite och skärde loss en bit av min frontspoiler som behövde plastas om. Den biten var inte i så bra skick.
Och nu ska man ta de lungt För imorn blir de och dra till bilsportmässan
Eftersom alla frågar hur jag gjorde mina mätartavlor så får ni läsa de här.. Får hoppas att ni fattar
Jag laddade hem tavlorna (www.vita-matare.org) och öppnade i Photoshop, laddade ner en bild på google som jag sedan drog in på photoshop över mätartavlorna. För att få bilden så att siffrorna från mätartavlorna skulle lysa igenom så gick jag in på layer och sedan tog jag Opacity. Du får själv se hur mkt du vill ändra men de ser du.. sen kopierade jag ut dom på fotopapper och monterade dit som orginal mätarna. så Tavlorna fäster man på samma vis som de gamla. Små svarta skruvar om du kollar riktigt noga. Inte alls svårt
Riktigt kul att se egna initiativ Tycker du gör ett riktigt bra arbete med det du påbörjat och är övertygad om att du kommer klara av det andra med. Lycka till med projektet! Ska smyga in här och kolla från och till när du uppdaterat
ser bra ut niina.. du får väl säga te när de e dax för lack så kanske ja kan hjälpa till eller ska jesn far lacka din? hur går de me fronten o svetsningarna? blev dom bra?
ser bra ut niina.. du får väl säga te när de e dax för lack så kanske ja kan hjälpa till eller ska jesn far lacka din? hur går de me fronten o svetsningarna? blev dom bra?
Danke danke! Haha ne du! Den ska Jens far lacka du . Fronten håller jag på å slipar och svetsningarna måste bara fixas till lite.. Men annars så är allt bara bra
Nu så väntar man på att svetsningen ska fixas till lite eftersom han som svetsade bara hade gjort lite som han ville. Men ajja de fixas jätte lätt! (Jag får inte göra de själv för att kille tycker inte om att jag ska använda svetsen ) De var bara på nå ställen ändå. Sen sparar man till plåtisen, som bara ska ta bakskärmkanterna. Men snart är de ju jul och allt.. Så då går de mesta pengarna till julklappar på Ullared. haha Men jag ska försök att uppdatera tråden, men jag har ju som sagt inte alls bråttom. Jag kan köra mitt lugna race. ju längre tid desto bättre blir hon Men som sagt jag längtar till hon är klar! Men nästa år blir de och köra igång på allvar! Hade bra alla!
Ps: tack för alla uppmuntrande kommentarer ni som gett mig! vissa tror la inte att tjejer kan göra de här själv. Dom har mkt fel i så fall
Du får väl ha en svart lack med lila pearl effekt Typ..
Hur går det annars med era bilar? Något nytt på g??
Aa inte rikigt hundra på hur en pearl effekt ser ut.. äre när de klitrar och har sig?
Jodå de går bara fint. Måste bara fixa till svetsningen, men efter som jag inte får använda svetsen för jens så måste jag vänta te jens farsa har tid. Men ska också börja fixa mkt mer me bilen i vår då man har fått lite mer pengar Är lite dåligt nu till jul . För Jens gåre ju bra för och de ska bli kul å se resultatet på hans sen