vette fan riktigt ska va lite utöver orginal och min mening är 5000 för mkt på billjud
Med den budgeten så gäller det att veta exakt vad du har för originalsystem. Så ställ frågan igen när du köpt bilen!
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
rätt ondöigt oköpa en bil och ställa frågan när jag vet att de blir en saab 9000 lr 900an den fula modellen
...och du tror vi kan läsa dina tankar?
Hur som helst så måste du veta exakt vilket ljudsystem som sitter i just det exemplaret du tänkt köpa och hur det låter. Annars är det omöjligt att komma med förslag på uppgradering med den lilla budgeten.
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
och svar till gnällsibban där uppe räcker ju me och säga orignal för inget som har med saab och göra är bra
Antar att du menar mig? Tack för den...
Schysst attityd när du ber om hjälp. Jaja, whatever...
Nivån på denna tråd är ju typiskt för garaget.org. Otrevliga trådskapare är ju liksom vardagsmat...tycker folk ska skaffa en lite bättre attityd eller skita i att posta threads.