3284
Sök

Har du mött kärleken på garaget.org?

8 156 Inlägg
29 januari 2008
Lady_Milla skrev:
å här sitter man nu 6 veckor senare med en underbar kille som jag inte tänker släppa wink

ÄLSKAR DIG ALECCI <3 puss puss

Får passa på att gratulera er två!
/Phaetoon

Själv så har jag en tjej i Kalmar som fångade mig och mitt intresse. Fast hon är inte så värst bilintresserad, även om hon har god smak när det gäller bilar, speciellt jänkare wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
29 januari 2008
P-G skrev:
Vad mycket lättare det skulle vara med en tjej som har lika stort blintresse som men annan, men sån tur lär man ju aldrig ha. min nuvarande är inte så speciellt bilintresserad. så hittar jag något snyggt på internet och blir alldeles lyrisk brukar jag kasta upp telefonen och ringa en polare big_smile
men hon har iaf lärt sig skillnaden mellan navkapsel och fälg big_smile

Man får göra det bästa av saken.
Är hon inte intresserad så kanske hon blir wink

Min tjej kunde inte så mycket när vi träffades. Nu går hon fordon på gymnasiet och kan säga vilken årsmodell det är om vi ser en Volvo 740.
Hon kan höra skillnad på diesel och bensinare och hon vet vad en Skyline är för något lol

Någonstans måste man ju börja tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
29 januari 2008
Haha jo. hon har lärt sig en del.

Vilket jävla drag :)

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
29 januari 2008
TheDeadDorkster skrev:
Jag hittade här min sanna kärlek wink
http://www.garaget.org/?car=30456

VILKEN PÄRLA!

Jävligt fin häck på henne wink.

Men ON topic:
Nja, har inte hittat den än. Men det kanske kommer? tongue

Allt för den där jävla hatten!

3 235 Inlägg
29 januari 2008
John87 skrev:
engolf skrev:
Kanske dags för en "Partner sökes" tråd?

Det har funnits några st.
Leta upp dom så har du något att börja med.

Kanske det, blev dumpad i lördags...sad

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
29 januari 2008
sen beror de vell på vilken kärlek ni menar kan ju va allt från bitches till bilar ju borde inte va så svårt och finna kärleken på köp och sälj ju;)

OEM <3
6 957 Inlägg
29 januari 2008
MilleN skrev:
Vet inte om jag skrivit i denna tråden redan, men träffade min älskade sambo genom garaget på sätt och vis smile Pratade med hennes brorsa (Alex_side) på IRC och vi diskuterade lite Blocket-annonser, sedan sa han att hans storasyrra letade efter en Opel, "Vettig tjej" blev min kommentar till det, sedan fick jag hennes MSN. 3-4 månader senare hade vi snackat flera timmar om dagen och jag vågade mig ner dom 35 milen till henne och familjen.

Nu var det över 9 månader sedan jag åkte dit och hon har numera flyttat in här hos mig och jobbar i grannstaden smile

Sicken fin historia smile jobabr i Thn eller?

OEM <3

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 januari 2008
ironhead skrev:
Lady_Milla skrev:
John87 skrev:

Ja, jag tror att den som letar och går och väntar på att hitta den rätte här eller någon annanstans kommer bli ganska trött på det efter ett tag.

Bättre att inse att det inte riktigt går att styra utan händer när det händer smile

haha håller nog inte med på de sistnämda wink de går nog att hitta någon här men frågan e respons big_smile
jag fann min kille med komentaren "snygga baklyktor" sen att jag skrev min tråd i fel forum så han fick flytta den..klart inte medvetet jag gjorde felet utan å tänka på de..men de utvecklades där ifrån iaf big_smile

å här sitter man nu 6 veckor senare med en underbar kille som jag inte tänker släppa wink

känns som att det var ganaka  så kört för min del  hmm lite kräsen är du allt av dig

haha vem:O jag? jag ha alltid varit kräsen cool

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 januari 2008
Phaetoon skrev:
Lady_Milla skrev:

/Phaetoon

Själv så har jag en tjej i Kalmar som fångade mig och mitt intresse. Fast hon är inte så värst bilintresserad, även om hon har god smak när det gäller bilar, speciellt jänkare wink

hihi man tackar:P

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
29 januari 2008
vet inte om man kommer hitta kärleken här fast jag hittar den ingen annan stans heller så vem vet. nån gång kanske man med kan ha tur:Dbig_smilebig_smile

//mackan

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 januari 2008
weser skrev:
vet inte om man kommer hitta kärleken här fast jag hittar den ingen annan stans heller så vem vet. nån gång kanske man med kan ha tur:Dbig_smilebig_smile

//mackan

Den kommer nog till dig med en ovanligt vacker dag big_smile
Senast redigerat av Lady_Milla (29 januari 2008)

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
29 januari 2008
Jajjamensan visst fanns hon här.
Började snacka med henne på sommarn och sedan flöt de på.. i November åkte ja upp till de nordliga delarna (dalarna) i Sverige och sedan blidde vi tillsammans.. 3 månader nu smile

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 januari 2008
civic skrev:
Började snacka med henne på sommarn och sedan flöt de på.. i November åkte ja upp till de nordliga delarna (dalarna) i Sverige och sedan blidde vi tillsammans.. 3 månader nu smile

hihi de låter långt men vadå vad gör man inte för kärleken big_smile grattis på er

1 587 Inlägg
29 januari 2008
Jo du va gör man inte för Riktig kärlek.. Inte en dum tjej som inte tar en på allvar, de e ju ba slöseri med tid.. sad haha

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
29 januari 2008
Lady_Milla skrev:
civic skrev:

hihi de låter långt men vadå vad gör man inte för kärleken big_smile grattis på er

Nja, 29 mil "bara" tongue

Dr. Turbo
459 Inlägg
399 Inlägg
29 januari 2008
weser skrev:

//mackan

Inte ja heller tyvärr........sad

VOLVO for life

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 januari 2008
civic skrev:
Lady_Milla skrev:
civic skrev:

Nja, 29 mil "bara" tongue

haha ja mend e va väl inte allt för långt finns de som ha de dubbla:D hihi trodde de va längre:P

Alecci's fästmö
708 Inlägg
29 januari 2008
Severin skrev:
Jo du va gör man inte för Riktig kärlek.. Inte en dum tjej som inte tar en på allvar, de e ju ba slöseri med tid.. sad haha

låter inte precis hälsosamt de där och absolut inget å sattsa på sad hoppas du hitta den rätta nån dag smile

2 014 Inlägg
30 januari 2008
Det var då hemskt vilken fart det blev på den här gamla tråden då... lol

AirOne skrev:
Ni é då för gulliga.. tongue

Haha, ja visst är vi?! lol

vulture skrev:
Ja det här är sött...  wink Har ju sett ett tag vad som varit på gång... Gästböcker kan vara rätt underhållande ibland... tongue

Som sagt, jag misstänkte att det egentligen inte var någon större hemlighet. Har märkt en ökad andel besökare på min profil sedan en tid tillbaka... roll

Phaetoon skrev:
/Phaetoon

Man tackar, får önska detsamma då! smile

Lady_Milla skrev:
jag ha alltid varit kräsen cool

Pfft, det har jag inte märkt! I synnerhet med tanke på din smak för killar! tongue

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sök