å här sitter man nu 6 veckor senare med en underbar kille som jag inte tänker släppa
ÄLSKAR DIG ALECCI <3 puss puss
Får passa på att gratulera er två! /Phaetoon
Själv så har jag en tjej i Kalmar som fångade mig och mitt intresse. Fast hon är inte så värst bilintresserad, även om hon har god smak när det gäller bilar, speciellt jänkare
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Vad mycket lättare det skulle vara med en tjej som har lika stort blintresse som men annan, men sån tur lär man ju aldrig ha. min nuvarande är inte så speciellt bilintresserad. så hittar jag något snyggt på internet och blir alldeles lyrisk brukar jag kasta upp telefonen och ringa en polare men hon har iaf lärt sig skillnaden mellan navkapsel och fälg
Man får göra det bästa av saken. Är hon inte intresserad så kanske hon blir
Min tjej kunde inte så mycket när vi träffades. Nu går hon fordon på gymnasiet och kan säga vilken årsmodell det är om vi ser en Volvo 740. Hon kan höra skillnad på diesel och bensinare och hon vet vad en Skyline är för något
Vet inte om jag skrivit i denna tråden redan, men träffade min älskade sambo genom garaget på sätt och vis Pratade med hennes brorsa (Alex_side) på IRC och vi diskuterade lite Blocket-annonser, sedan sa han att hans storasyrra letade efter en Opel, "Vettig tjej" blev min kommentar till det, sedan fick jag hennes MSN. 3-4 månader senare hade vi snackat flera timmar om dagen och jag vågade mig ner dom 35 milen till henne och familjen.
Nu var det över 9 månader sedan jag åkte dit och hon har numera flyttat in här hos mig och jobbar i grannstaden
Ja, jag tror att den som letar och går och väntar på att hitta den rätte här eller någon annanstans kommer bli ganska trött på det efter ett tag.
Bättre att inse att det inte riktigt går att styra utan händer när det händer
haha håller nog inte med på de sistnämda de går nog att hitta någon här men frågan e respons jag fann min kille med komentaren "snygga baklyktor" sen att jag skrev min tråd i fel forum så han fick flytta den..klart inte medvetet jag gjorde felet utan å tänka på de..men de utvecklades där ifrån iaf
å här sitter man nu 6 veckor senare med en underbar kille som jag inte tänker släppa
känns som att det var ganaka så kört för min del hmm lite kräsen är du allt av dig
Själv så har jag en tjej i Kalmar som fångade mig och mitt intresse. Fast hon är inte så värst bilintresserad, även om hon har god smak när det gäller bilar, speciellt jänkare
Jajjamensan visst fanns hon här. Började snacka med henne på sommarn och sedan flöt de på.. i November åkte ja upp till de nordliga delarna (dalarna) i Sverige och sedan blidde vi tillsammans.. 3 månader nu
Jajjamensan visst fanns hon här. Började snacka med henne på sommarn och sedan flöt de på.. i November åkte ja upp till de nordliga delarna (dalarna) i Sverige och sedan blidde vi tillsammans.. 3 månader nu
hihi de låter långt men vadå vad gör man inte för kärleken grattis på er
Nja, 29 mil "bara"
haha ja mend e va väl inte allt för långt finns de som ha de dubbla:D hihi trodde de va längre:P
Det var då hemskt vilken fart det blev på den här gamla tråden då...
AirOne skrev:
Ni é då för gulliga..
Haha, ja visst är vi?!
vulture skrev:
Ja det här är sött... Har ju sett ett tag vad som varit på gång... Gästböcker kan vara rätt underhållande ibland...
Som sagt, jag misstänkte att det egentligen inte var någon större hemlighet. Har märkt en ökad andel besökare på min profil sedan en tid tillbaka...
Phaetoon skrev:
Man tackar, får önska detsamma då!
Lady_Milla skrev:
jag ha alltid varit kräsen
Pfft, det har jag inte märkt! I synnerhet med tanke på din smak för killar!