till frågan om alla bilar ska vara stylade eller inte spelar mindre roll.... men om vi ska ha någon slags utställning så vore det ju kul med lite annorlunda bilar också.. men alla är såklart välkommna!
Ska utställningen bara föra för stylade bilar eller för bilar i bra skick och "orginalskick"?
är vell bara att ha en utställning med kategorier så blir ingen bortglömnd..elr har jag helt jäääädra fel hehe ?
bra förslag, skulle vara roligt att se så mkt olika bilar som möjligt.. !
sen kan man ju alltid ordna lite roliga saker att göra i de olika städerna.. lite racing här... o lite skönhets-tävlingar där... lite bada här... osv.. för om man BARA sitter o kör i sin bil blire ju tråkigt
Senast redigerat av richardoo290 (20 november 2007)
Om det blir lite bättre upplägg på saken, så är jag lätt på.. då ska jag köra neröver.. kanske man kan ta det i samband med nån utställning eller träff, ha det som avslutning ? Måste bara hinna bygga klart bilen
Skulle ju va nice om nån hakade på från norr, så man slipper köra själv Nån norrlänning som är på, då det mest troligt blir att dra E4:an ner. så det är ju bara haka på i nån stad
Om det blir lite bättre upplägg på saken, så är jag lätt på.. då ska jag köra neröver.. kanske man kan ta det i samband med nån utställning eller träff, ha det som avslutning ? Måste bara hinna bygga klart bilen
Skulle ju va nice om nån hakade på från norr, så man slipper köra själv Nån norrlänning som är på, då det mest troligt blir att dra E4:an ner. så det är ju bara haka på i nån stad
jaa e från norr bra många mil ovanför 9mil ovanför sundsvall...
haha, härligt.. Och jag hör efter nu bland alla man känner, om fler är sugen.. Och jag har fått ganska stort intresse, ca 10st med mig bara ikväll som är sugen, från mina hemtrakter i NORR..
Det där med vallåkraträffen som slut lät som en rolig idé.
Man skulle ju kunna köra från Sundsvall - Stockholm - (Norrköping,Linköping) - Jönköping - Göteborg - Halmstad - Vallåkra
Det är ju sammalagt 7 stopp alltså en hel vecka. Undertiden skulle man kunna ha aktiviteter som tidigare har nämnts. Och de som inte vill börja i Sundsvall får väl sluta upp så skulle man kunna ha någon form av tidsplan så att folk vet när och var karavanen kommer.
Sen kolla lite med ansvariga kommuner angående någon form av cruising och sammankomst.
Från mig till jönköping är det ju bara ca 15timmar men då är det väl lika att man tar starten från luleå, en nordlig plats, så det finns möjlighet för dom som bor högre också kan ansluta, så kör vi ner till sundsvall ?
Men om det är nån som känner sig sugen att "ta på sig ansvaret" att försöka styra upp det här ? Då jag inte är så sugen att fara ner om det bara blir pannkaka av allt..
Från mig till jönköping är det ju bara ca 15timmar men då är det väl lika att man tar starten från luleå, en nordlig plats, så det finns möjlighet för dom som bor högre också kan ansluta, så kör vi ner till sundsvall ?
Tycker man borde ta nått som är ganska i mitten... Mittsverige bannan i svall är ju en perfekt bana man skulle kunna ha en träff vid...
Varje onsdag i vanliga fall på sommaren är de utställningar och ljudtävlingar och bankörning .. Ritkigt fullsmockat varje ons varför inte göra nån stor grej i samband med det.. att garaget är temat den onsdags träffen ..
man kan alltid prata med dom i ledningsen för onsdagsbus...