3288
Sök

Vad orsakar att sterion inte startar?

442 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
jaa som rubriken lyder, sterion startade inte imorse när jag skulle köra. var typ -5 grader ute och ingen värme i bilen. Men när jag skulle hem så funkade det direkt. Vad är det som orsakar det?

Ps: Sterion hade ström(indikatorlampan lyste elr vad det heter) men funkade inte att trycka på den.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
21 november 2007
Är det nått billigt kina skit ? för jag hade en såndär dvd bla bla sak och den slutade vissa saker att funka på när det var kallt tongue

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

430 Inlägg
21 november 2007
Låter väldigt mkt asieninspirerat. smile
Ta med dig fronten och ha den inomhus så kan den fungera tidigare...

442 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
tsdi skrev:
Är det nått billigt kina skit ? för jag hade en såndär dvd bla bla sak och den slutade vissa saker att funka på när det var kallt tongue

läste ett inlägg av dig förut o såg att du haft ett med "hillman" inte dvd.  den är lite skum.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
22 november 2007
hummer89 skrev:
tsdi skrev:

läste ett inlägg av dig förut o såg att du haft ett med "hillman" inte dvd.  den är lite skum.

Ja jag hade den där hillman 35 eller vad den hette, förutom ALLT som var dåligt på den så var det dessutom så att volymratten slutade fungera när det var kallt, och byta låt framåt slutade fungera, sen så slutade skärmen att visa ifall man tröck på nått för att själva fronten trycktes in lite :S

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

442 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
tsdi skrev:
Ja jag hade den där hillman 35 eller vad den hette, förutom ALLT som var dåligt på den så var det dessutom så att volymratten slutade fungera när det var kallt, och byta låt framåt slutade fungera, sen så slutade skärmen att visa ifall man tröck på nått för att själva fronten trycktes in lite :S

Ojjj, så illlla är det inte på min men finns endel saker jag är leeeess på. har en HILLMAN HCD-1480. Liksom ibl så vill den inte börja spela så jag måste starta om den vilket är irreterande och sen ser man inte vad låtarna heter(vill ha så). annars är jag helv nöjd på dom 1000 kr jag la på den.

9 Inlägg
15 januari 2008
köpte en hdc 1480 men det är bara skit bra ljud och bra bild men dåliga funktioner och fjärren funkar bara om man riktar den rakt mot mottagaren. sen såg jag att nån skrev att minnet drar mkt ström min tömmer batteriet över natten och det är inte minnet den slår igång av sej själv och låser sej när det är under -5 grader och sen skickar den ut 8.2 volt genom alla högtalarkablar även minuskablarna= stor brandrisk.
den är ju billig men det blir ju dyrt i slutändan
har mejlat it-sajten men dom svara inte dåligt gjort av ett företag
OBS!!! KÖP INTE OBS!!!
KINASKRÄP!!!!!

Noiseprojekt
15 januari 2008
Varför köper ni cds för 1000kr?
varför inte lägga till 400 och få en Pioneer, Clarion etc som faktiskt FUNKAR??

Sök