3361
Sök

SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage

1 185 932 Visningar
Uppdaterades senast 27 maj 2015
1 964 Inlägg
23 november 2007
detta kommer bli väldigt spänande att följa mats smile lycka till nu med detta cool

1 892 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
volvo240R skrev:
detta kommer bli väldigt spänande att följa mats smile lycka till nu med detta cool

Tack Jimmy ! smile

1 892 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
http://www.garaget.org/gallery/archive/905/197746_a3tspb.jpg

Nu är maskeringstapen bortriven och till tilltänkta matrial på plats..  nu ska det spännas lite och provplastas...   fick denna idén i en dröm... så vi får se om den håller.. annars blir det SM i fogskum som vanligt.. smile
ha en bra dag, nu ska jag sova efter en natt på jobbet.. Mvh/ englund

1 964 Inlägg
26 november 2007
det här kommer bli spänade och se om det funkar smile men det ser ju bra ut ju smile

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
26 november 2007
Har en kompis som håller på med en breddning på sin men det verkar ha tagit stopp där så jag följer dig med entusiasm!!!ScottaN är det!
Senast redigerat av MikeAero (26 november 2007)

-Mike-

1 892 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
MikeAero skrev:
Har en kompis som håller på med en breddning på sin men det verkar ha tagit stopp där så jag följer dig med entusiasm!!!ScottaN är det!

Jaha se där, ja jag har allt sett hans bygge,  står det helt still med hans?
mvh/ englund

1 892 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
Nej...   min lysande idé var inte så himla lysande när det kom till plastningen.. tyvärr. så nu är det väl fogskum som gäller som för alla andra-.. smile
Men men, skam den som ger sig smile

1 964 Inlägg
30 november 2007
jan kan komma förbi och göra ett försök om du vill ? hehe ska ju ändå till örebro i helgen mvh

1 892 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
såå, nu har jag börjat bygga i fogskum istället.. fan inte lätt att få det sitta på plats medans det härdar..   ingen som har något bra tips?
mvh/ Englund

1 892 Inlägg
6 december 2007
Trådstartare
http://www.garaget.org/gallery/archive/905/203521_pel202.jpg
på g... igen
Ja..   nu har jag tagit nya krafter med fogskummet, börjat slipa lite idag, innan jag far till jobbet ska jag lägga på lite mer skum där det inte ville fastna...  smile  men ser okej ut tycker jag  smile   Ha en bra dag! Mvh/ Englund

1 892 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
jaha..  ännu en förmiddag har gått,  har fyllt på med fogskum där det saknades, sen har jag även börjat demontera mina bromsar,   väntar på mina nya ifrån Street Performance big_smile
Ha en bra dag!
Mvh/ Englund

16 197 Inlägg
7 december 2007
krutmats skrev:
jaha..  ännu en förmiddag har gått,  har fyllt på med fogskum där det saknades, sen har jag även börjat demontera mina bromsar,   väntar på mina nya ifrån Street Performance big_smile
Ha en bra dag!
Mvh/ Englund

varför fogskumm??   de e ju kletigt,jobbigt å hålla på me sen måste man ju vänta på att de torkar..hmm

bonocell elle devanycell e sååå mycke bättre å lättare å hålla på me smile     gillar projektet dock big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 892 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
evilaudio skrev:
krutmats skrev:
Ha en bra dag!
Mvh/ Englund

varför fogskumm??   de e ju kletigt,jobbigt å hålla på me sen måste man ju vänta på att de torkar..hmm

bonocell elle devanycell e sååå mycke bättre å lättare å hålla på me smile     gillar projektet dock big_smile

Hmm  ja bonocell kanske vore nått.. har funderat på det men tycker detta var okej, bara att lägga på där man vill och slipar man ner för mycket bara att lägga på lite nytt, men ska nog testa bonocellen med..   
Roligt du gillar mitt project smile
Ha det gött Mvh/ Englund
Nu väntar jobbet...

16 197 Inlägg
7 december 2007
krutmats skrev:
evilaudio skrev:
krutmats skrev:
Ha en bra dag!
Mvh/ Englund

Hmm  ja bonocell kanske vore nått.. har funderat på det men tycker detta var okej, bara att lägga på där man vill och slipar man ner för mycket bara att lägga på lite nytt, men ska nog testa bonocellen med..   
Roligt du gillar mitt project smile
Ha det gött Mvh/ Englund
Nu väntar jobbet...

bonocell e grymt lätt å jobba me.. håller på me ett nytt projekt nu å på en bygger ja allt själv.. front,bak å sidokjolar.. allt byggs i bonocell.. sen e de bara plasta å de å sen "pilla" bort all bonocell smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 964 Inlägg
7 december 2007
trevligt att se att det rör på sej här mats lycka till big_smile

1 892 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
volvo240R skrev:
trevligt att se att det rör på sej här mats lycka till big_smile

ja visst är det skoj att det händer nått big_smile  kul att du kikar in o spanar lite smile

110 Inlägg
7 december 2007
nice .. kul att se hur det blir .. då jag själv har en 9-5 -- vill ha kjolpaket med tongue

1 892 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
GoTaLL skrev:
nice .. kul att se hur det blir .. då jag själv har en 9-5 -- vill ha kjolpaket med tongue

Ja men vad roligt du gillade den, ja det är ett stort project, mensåå jäkla givande!!   Ha det gött Mvh/ M

1 964 Inlägg
10 december 2007
klart ja håller span på bilen.. det här är ju det ända stället ja kan göra det på tongue mvh jimmy

1 892 Inlägg
11 december 2007
Trådstartare
kan detta vara något??  D2 Bromsarna måste ju ha kylning...
wink

http://www.garaget.org/gallery/archive/905/206860_w2as4x.jpg
kanske nått sånt?

http://www.garaget.org/gallery/archive/905/206861_5ghyf7.jpg
mmm

Sök