3525
Sök

Är MDS Fanatic Power 12" prisvärda?

41 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
är dessa 12"are bra egentligen? http://www.mds.se/?artnr=fs320p ser ju så snälla ut... undrar om de verkligen presterar som det står, någon som har såna här o kan berätta om de verkligen e bra?

fullt ös, medvetslös

8 156 Inlägg
25 november 2007
Jag fixar till rubriken lite denna gång. Läs rubriksanvisningarna innan du postar en ny tråd, please?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

719 Inlägg
25 november 2007
Har en vän som har 2st såna fast lilla brorn utan det fina P'et på slutet. Och dom lirar på så det räcker och blir över i hans golf. Så storebror borde oxå funka helt okej. Inget för fin lir dock mera åt fullt öss medvetslös hålet.

live free, die young.

41 Inlägg
25 november 2007
Trådstartare
hehe ok sorry me rubriken fatta de nu tongue
hmm okej tror inte de e så bra eller "fint" ljud heller, bara de e lite tryck i dem så e ja nöjd wink

fullt ös, medvetslös

Egenföretagare
2 496 Inlägg
26 november 2007
Har ej testat basen, men JÄVLA vad kul det var att läsa om den, dagen bästa underhållning

"Ingen annanstans kan du få mer ” BASS FOR THE BUCK ”

"Det är detta vi är experter på, att hitta rätt basljud för just dig och din bil."

"Här finns det i ärlighetens namn inte många som kan prestera bättre."

Varför säljer dom ens dyrare basar om dom tycker detdär är den ultimata basen ?

Nejdu jag skulle ALDRIG köpt den när man kan få märken som jbl infinity osv för det priset.

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

T5 beroende
345 Inlägg
26 november 2007
tsdi skrev:
Har ej testat basen, men JÄVLA vad kul det var att läsa om den, dagen bästa underhållning

"Det är detta vi är experter på, att hitta rätt basljud för just dig och din bil."

Nejdu jag skulle ALDRIG köpt den när man kan få märken som jbl infinity osv för det priset.

Det är så MDS säljer prylar...dom har alltid överdrivit på de viset, tyvärr.

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
249 Inlägg
26 november 2007
Körde med dubbla sånna innan fast 2*600 watt, sen byta jag till en JBL 1600 watt och den spelar nog dubbelt så bra som dom andra två tillsammans

// genetorp

719 Inlägg
26 november 2007
tsdi skrev:

Dom skriver juh for the buck för pengarna alltså. Sen överdriver dom som vanligt men men.
Min vän köpte 4st 12or för 1100kr det var dom lätt värda.

live free, die young.

Solfilmsmontör
947 Inlägg
26 november 2007
Henrik Elg skrev:
Tycker dom är klart prisvärda! Har sånna i Porschen....

lite offtopic men stog inte du i mds montor på vallåkra träffen?

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
26 november 2007
Kornz skrev:
Henrik Elg skrev:
Tycker dom är klart prisvärda! Har sånna i Porschen....

lite offtopic men stog inte du i mds montor på vallåkra träffen?

Stämmer...

1 Inlägg
26 november 2007
Hade dubbla sånna plus ett gp800 steg i min e30. Dunkade rätt hyffsat endå. Vi stoppade även in dom i en kompis A4 då spelade vi så en spydde. Men det finns även nackdelar med dom, dammskyddet har ramlat av 2ggr från mina så jag varit tvungen att byta dom och ena basen brände fast nyligen. Men när dom väl e hel och fin så är dom rätt hyffsade men inga basar jag ska ha nå mer iaf.
Senast redigerat av Rehnstedt (26 november 2007)

41 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
aja vafan, jag läser faktiskt inte om vad som skrivs av Mds wink litar faktiskt inte ett skit på dem^^ det som är så motbjudande är att de e så jävla snygga...

vet ni nått om X-max da? eller om nån kunde rekommendera mig nån annan 12"are (med lite tryck i ska kunna drivas med 500w inbyggnads steg) letar nämligen som fan har 2tomma lådor och slutstegen här hemma som bara dammar! e jävligt sugen på o spela" tack på förhand!
EDIT: ska ja va ärlig så har jag 300w bas (Mds) när ja matar den med 500w så e de faktiskt ett jävulskt tryck på högsta volymen! xD
Senast redigerat av MaddeN (26 november 2007)

fullt ös, medvetslös

Lite överallt..
612 Inlägg
26 november 2007
Kan ju säga att jag inte är missnöjd med basarna direkt!

Har 2 st 12" i bagaget på Golfen, och de skakar på bra när man sitter där framme. tongue

Drivs med ett GP800 steg..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

41 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
aja vafan jag köper 2st såna då smile mohaha kostar mig bara 900kr ;D jag slår till på dem. tack för svar på frågor alla smile

fullt ös, medvetslös

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök