där snackar vi fräscht, fan så bra det blir med upphängningen:) så rent och fint som det är under bilen är det inte många som har hehe växel spaken där lär inte bli fel i bilen sen heller, ska bli kul att se
ikväll har jag och polaren (Sami) slitit som ena dårar!
Har börjat slipa ner motorrummet nu då jag vill ha det lackat snart Samt upphängningen är på G också.. Och även gjort flänsarna klara till oljereturen osv. Ska finslipas bara.
Sen har Sami jobbat med min mittkonsol. Vart jävligt nice Lite finputs till på den imorgon så kan jag lacka den och montera allt!
Men imorgon får jag nog hålla upp med slipandet för nu är det blåsor i händerna igen. :roll:
känner bara att jag måste lägga upp nånting så lägger upp det jag gjort nu ikväll.. nu kan jag inte göra mer förrän jag fått hem mina grejer som behövs för att få karossen klar! så det måste jag få hem nu i veckan för att nånting ska hända igen
klar för grund!
fick dessa lackade dock utan bussningarna itryckta
och de här blev det tvärtom med. bussningarna i men inte lackade (kommer aldrig mer byta bussningar på en bil om jag inte sagt det tidigare)
Börjar bli tomt på min "sliphylla" nu som tur e snart allt klart! och det här äcklet slet jag med en timme ihelgen och ska få lite färg på sig den också nu någon dag.