Du behöver ju ingen hjälp? Verkade ju klara projekttråd galant hehe.
Uppskattad effekt i snurran?
Haha jag kämpade fan i 25 bara me de där.. förstår nada alltså.. så förvånar er inte om de duker upp massa konstiga saker som inte hör hemma där de ska...
Ooh, min bror hade en S2 tidigare. Grymt skönt ljud i dom!
Din verkar ju fin också, men lite mer bilder vill vi ha! Ja hitta då inte nåt fel tror ja i din uppdatering? Så de är bara att mata på med bilder och text! Ska bli kul att se!
Din verkar ju fin också, men lite mer bilder vill vi ha! Ja hitta då inte nåt fel tror ja i din uppdatering? Så de är bara att mata på med bilder och text! Ska bli kul att se!
Oj oj jag har 156 byggbilder så ve inte varja ska börja.. men har tagit nya bilder idag oxå så det kommer dyka upp under helgen..
Ja detta är ju andra. den första gjordes inge projekt tråd.. fanns ingen tid tyvärr!! såldes till luleå.. men den rullar i sthlm nu igen så måste ta en repa mot "Leffe mk1" i sommar
ditt projekt ser riktigt bra ut oxå.. ser ut som vi börjar i varsin ände.. du me kaross och jag me motor.. kaross får bli till nästa år!! lycka till.. får gärna sponsra mig me en sådan garage lack senare kanske
ja är de nånting ja håller stenhårt på så är de att, de finns ingen bil i denna värld som låter godare än bmw:s äldre 6:or (tills 97 typ:P) åså audi:s turbo 5:or...
ja är de nånting ja håller stenhårt på så är de att, de finns ingen bil i denna värld som låter godare än bmw:s äldre 6:or (tills 97 typ:P) åså audi:s turbo 5:or...
De roliga var att han hade 3" Rostfritt från turbon och hela vägen till slutburken. Sen en race-kat för typ 10000. Mullra på ganska bra när man gasa på.
Precis de där ma vill höra vid 01.30... nu sitter tändspolarna där o tändkablar e dragna samt alla kontakter till sprutet e klara o vet var dom ska sitta.. nu ska ja koppla in givarna sen dra ut de genom torped väggen sen är saken biff!!!!
nu ska ja hem o sova.. imorn blir de att göra klart resten och söndag blir de att passa in kjolpaketet bak o sidor!! blir spännande!!1