(
OBS läs hela tråden innan du postar inlägg ! ! !)
Nu för kanske 3månader sen så blev jag anhållen i min frånvaro pga av grovmisshandel.
Det hela började (som vanligt) i grillenkön här i finspång.
Jag står i kön och uppför mig och väntar på min tur, när det står en horunge bakom och buffar och försöker tränga sig så jag vänder mig om och säger till att ge fan i att försöka tränga sig, varpå man får ett "hållkäften horunge" i gensvar, jag bestämde mig för att inte flyga på killen rakt av så vänder mig framåt igen och väntar på min tur.
När det blir min tur så beställer jag mitt käk sen går jag åt sidan så den ivriga fanskapet bakom får beställa sitt käk.
Och han glatt mosar sig fram i luckan, sen när kärringen i luckan vrålar "Super Meal" och pekar på mig, så tar jag min mat och ska presis börja gå när den lilla jävla råttan kör ner näven i min mat och ska stoppa in det i sin käft rakt ur mina händer, varpå jag givetvis blir vansinnig och sänker denna person till marken.
Och vad händer ? jo den fega råttan går och anmäller det, som vanligt. Vafan tror folk händer om man petar i folks mat kl 2 presis lagom när krogen stängt ? jo det smäller.
Jag gör en motanmälan för ofredande då han petar i min mat, (Ska jag åka ska han åka!) och han säger även själv i sitt vittnes mål att han varit och rotat i min mat men förstod inte riktigt varför.
Och vips min anmälan blir nerlagd efter 4 dagar, fantastiskt! och han som tom erkänt det!
Men jag står åtalad för grovmisshandel, och han som inte fick några dokumenterade skador alls på sjukhuset utan säger att jag sparkat han i huvudet, jag är 191 lång 90kg sparkar jag nån i huvudet blir det skador punkt slut.
Men han fick 3 panodil för ont i huvudet och sen åka hem stod det i sjukhus rapporten. (var nog efter jag slängde omkull han)
Artikeln om det hela finns att läsa nedan.
http://www.nt.se/norrkoping/artikel.asp … id=1730262 (Ang korvkö bråket)
Och artikeln nedan, en annan grej jag var inblandad i. En liten råtta som är välkänd för att göra bilinbrott här i finspång som gjorde inbrott i en gammal saab 900 jag hade, och som erkände det för mig men sedan vägra betala.
Jag sa, ge mig 500kr så är det lugnt tar det som en principsak att man itne själ ifrån nån. Visst sa han, för att sedan det går många veckor och inga cash dyker upp.
sen efter ett bra tag får jag syn på han på centrum, kl 3 på natten ungefär jag sätter fart emot fram till han häller en öl överhuvudet på han, han är helt förstelnad
Hans polare lägger sig i, han slår jag till med en oöppnad öl i huvudet direkt så han backar av och håller sig utanför.
Under tiden så hinner den andra fan sätta sig i bilen, starta den och sätter sedan fart emot mig och kör på mig i ganska låg fart då han inte hann få upp nån fart.
Nån jävel ringer snuten som kommer dit lagom efter han åkt iväg, jag fick nåt märke på smalbenet inget allvarligt. Anmälan görs.
Vad händer senare ? trots 3 vittnen som såg att han körde på mig, JO ÅTALET LÄGGS NER! Woho!
http://archive.corren.se/archive/2007/6 … 26s6a4.xml (ang bilinbrottet/mordförsök)
Bara jag som älskar rättsystemet i sverige ?
GODA NYHETER MITT ÅTAL LAS NER http://img149.imageshack.us/img149/120/domdj8.jpg