Tjena! Ute efter nya fälgar till bilen, har tänk mig 18" men problemet är att jag inte vet vad för sorts fälgar jag ska köpa och vilka som skulle kunna passa till bilen... Så jag undrar om nån har nå rekommendationer över nå snygga fälgar som skulle kunna passa bilen?
Skulle vara tacksam för svar
köp och sölj är inte tillåtet i forumet mvh loudness
Snygga fälgar, men de verkar väldigt tunna i fälgkanten. Tycker mig se två st rejäla intryckningar i kromkanten? ser nästan ut som bucklor? (Kl 3 samt kl 9.)
Snygga fälgar, men de verkar väldigt tunna i fälgkanten. Tycker mig se två st rejäla intryckningar i kromkanten? ser nästan ut som bucklor? (Kl 3 samt kl 9.)
de tror jag inte med tanke på att dom är as good as new finns inte ett märke på dem det som du kan se är någon text som står på sidan
Avantgardekopior (likadana som du har nu på bilen fast i 16") i 18" är snygga! Dock tråkigt att de bara är 8" smala. Finns att köpa på www.gummihuset.com har jag sett. på min sida här på garaget ser du hur det ser ut med lorinserkopior, dock i 19" på min 211:a. Det ÄR svårt att hitta den fälgen man vill ha, jag vet, var i samma sits som du förra våren, till slut fock det bli dem jag har nu, för de var de enda som gick å få tag på nästan. Fast billigfälgar är riktigt tunga, riktiga åbäken jämfört med originalfälgar. Räkna med att bilen börjar dra mer soppa. Min snittförbrukning gick upp nästan en 1 dl!!!! Dock bredare däck bak än original 245 bredd.