3297
Sök

RÖR till FMIC

Rekondare
218 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Hejsan! Ja då jag nu ska montera en FMIC på min S40 så måste jag ju har rör också!
SÅ är det någon som kan tipsa en bra sida som säljer detta o inte allt för dyrt!
Helst så är man ju ute efter företag som gör rör till just S40 men då lär det ju kosta.
Men men allt av intresse

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge

1 703 Inlägg
29 januari 2008
Mekonomen, meca, autoexperten, biltema, micro

Rekondare
218 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
henkebenke skrev:

hmm hhmm det hade jag ingen tanke på att dom företagen lå inne med sånt!roll
Få ta o kolla upp detta helt enkelt!big_smile Tackar
Senast redigerat av Lugge (29 januari 2008)

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge

The one and only
1 091 Inlägg
30 januari 2008
Lugge skrev:
henkebenke skrev:

Universal bitar till avgassystem funkar wink Om du nöjer dig med icke rostfritt så är nog biltema billigast av dom ovannämnda, dom har även lite kromade rör avsedda för just sportluftfilter.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Rekondare
218 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
Volvo Knugen skrev:
Lugge skrev:
henkebenke skrev:

Universal bitar till avgassystem funkar wink Om du nöjer dig med icke rostfritt så är nog biltema billigast av dom ovannämnda, dom har även lite kromade rör avsedda för just sportluftfilter.

okey! nja ja vill hälst ha rostfritt! men tackar för info:P

1 867 Inlägg
30 januari 2008
Några färdigsnickrade tryckrör för FMIC på en sån bil finns nog inte, tror du ska uppsöka nån som håller på med sådant och fråga om en offert.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Rekondare
218 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
Koop skrev:
Några färdigsnickrade tryckrör för FMIC på en sån bil finns nog inte, tror du ska uppsöka nån som håller på med sådant och fråga om en offert.

nja ne det verkar inte bättre, men nu har jag fått tag på en som möjligtvis kanske gör några tryckrör till mig då han tydligen hade gjort ett ex antal till fler S40:s big_smile

111 Inlägg
24 januari 2011
hej du jag undrar bara vad hette han som kanske kunde göra dom tryckrören till dig för jag vill med ha till min FMIC

3 860 Inlägg
25 januari 2011
Skit gammal tråd.. men titta här i stället...

http://henke.rchomepage.com/s40upgrades/

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

Sök