3345
Sök

Frågor kring Nissan 350Z

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
2 februari 2008
Trådstartare
som namnet på tråden lyder, frågor om kvalité, priser på o kring den, försäkring delar och sånna saker.. har kollat lite själv men vill gärna veta vad ni tycker.

Inspiration comes standard

870 Inlägg
2 februari 2008
Du får en helt ny, fullutrustad, för 419.380 kr...

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
2 februari 2008
Trådstartare
lite mer än ja räknat med vill inte ha EN TILL helt ny bil det räcker med en,vill en 05-06:a eller nått behöver inte va mkt mer än läder o xenon resten vill ha pilla me själv...

870 Inlägg
2 februari 2008
Det kostar ju en del att köpa en helt ny det har du rätt i...
Här e ett fint exemplar!
http://www.blocket.se/vi/14768175.htm?ca=23_15_s
Gillar den färgen extremt mycket!

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
2 februari 2008
Trådstartare
kollat på den o alla andra som fanns på blocket, kollat på mobile.de o där finns några riiiiktigt grymma, jag är något utav en prylnörd såå navigation o lite ljud och sånna saker måste finns original och där hittade jag några grymma som jag inte ens sett finns i sverige, så följdfrågan e vad tycks om att importera därifrån.. jag har lite släkt som jobbar med det så att få in den vore inget problem..

1 703 Inlägg
2 februari 2008
Det finns även ett gäng 350z som imperterades från usa innan den släppts i sverige. Dessa har annorlunda/klenare kylning av bakaxeln, andra mjukare prylar i upphängningen. Har även för mig att fronten inte ser exakt likadan ut?

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
2 februari 2008
Trådstartare
kan mkt väl vara sant, jag kollar ett par nu på Ebay o fan vilka prisskillnader det är

Beyond Godlike
146 Inlägg
2 februari 2008
Min polares 350 gick inte genom besiktningen för att Xenon ljusen var felmonterade. FRÅN FABRIK! haha.. hur sjukt är inte det på en splitterny bil. Tydligen så var det massa strul med det där....

Dom säger det!

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
hmm... så den e inte perfekt, men de e de inte många som e heller men e den att rekommendera ?

Galen
849 Inlägg
870 Inlägg
3 februari 2008
Oj, fan vad dålig kritik den fick yikes Jag som alltid har gillat dom bilarna, e kanske inte bra trots allt yikes

2 Inlägg
4 februari 2008
Nån som vet hur man tar ut orginal sterion på nissan 350 z?

VW-nörd?
4 332 Inlägg
4 februari 2008
350z är olik i nästan varje land den säljs i verkar det som. Amerikanarna har en billigare konstruktionslösning och mycket sämre komfort och körkänsla tydligen jämfört med de som säljs i england.
Sen kan det vara så att de kommer variera lite mellan de olika marknaderna i europa, så jag skulle iaf köpa min i Sverige, efter att ha provkört den tongue

2 751 Inlägg
4 februari 2008
tycker dom på topgear hatar de mesta..

Who Djaa bless no man curse

2 Inlägg
4 februari 2008
shit vad svar jag fick tack

leo_m83
4 februari 2008
jag älskar utseentedet på de där och funderat länge på att skaffa mig en sån. Men de är DYRA. Desutom även från usa kommer det TULL och SKATT. Du hamnar runt 150-200k när den är bes och skattad i sverige (förutsatt det kostar ca 100-130k i USA) . sedan så har de ingen turbo vilket jag är vädig besviken på :S

Sök