2647
Sök

Torkarna på lyktorna?

33 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
Ja jag tänkte ta bort torkarna på framlyktorna på min volvo v70 (00a) Men vill inte ha hålen kvar..
Vet att det finns som "plattor" man sätter över. Någon som vet vart man kan få tag på detta??

Tack på förhan//Alexander:rolleyes:

Giftig
419 Inlägg
5 februari 2008
www.radicast.se har men de är slut för tillfället och de väntar på nya gjutformar.
Så har du inte bråttom så finns det där, men jag vet inte hur lång tid det kan ta.

LTJD

33 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
_VeNoM_ skrev:
www.radicast.se har men de är slut för tillfället och de väntar på nya gjutformar.
Så har du inte bråttom så finns det där, men jag vet inte hur lång tid det kan ta.

Okej då vet jag.. Tack så mycket.. Nej jag kan lika gärna vänta tills efter vintern.. Så de blir nog bra=)

86 Inlägg
21 december 2008
Tänkte också att jag skulle plocka bort mina torkare. Men måste man inte också plocka bort själv hållarna som torkarna sitter på??

552 Inlägg
21 december 2008
Jag plockade bort mina torkare på lyktorna, och köpte mina "plattor" på radicast.. Nöjd med dom, men se till att sätta ett bra lim, mina lossnade efter ett tag.. Men nu ska jag inskaffa ett lim, när jag byggt färdigt bilen.

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..

268 Inlägg
21 december 2008
Tänk på bara om ni har Xenon ljus, för då kommer dem inte genom besikningen om ni inte har torkare eller högtrycksspolning wink, gjorde inte min sad.. bara lite info smile

86 Inlägg
22 december 2008
Men man är väl tvungen till att plocka bort torkaraxeln??
Eller funkar pluggen även om man inte plockat bort den??

plattsättare!
804 Inlägg
22 december 2008

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Sök