3874
Sök

Volvo Eller Saab???

Avstängd
653 Inlägg
7 februari 2008
haha mm.... äsch nu överdriver vi kanske lite, kan man inte säga att det är jämt nu ? o slippa såna här trådar sen ? :S

Jag har rätt i vad jag än säger.

6 Inlägg
7 februari 2008
kanske nån som vill köpa en duett? har en 68

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
7 februari 2008
Haara skrev:
svetsa ihop en halv saab och en halv volvo så är problemet löst?

NÄÄ då är ju SAABen förstörd...

EDIT: Gör som min kusin när han blev trött på sin 240... Han satte kapen i den och gjorde den till småbitar och dumpade den i skogen.
Senast redigerat av Fotografen_Micke (7 februari 2008)

66 Inlägg
8 februari 2008
Saab alla dagar

Det är aldrig för sent för att att ge upp

3 722 Inlägg
8 februari 2008
volvo alla dagar

Gödseldräng
4 529 Inlägg
8 februari 2008
inget av dom alla dagar lol

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 februari 2008
camaro67 skrev:
Är inte den här tråden låst än?! mad

camaro67 skrev:

camaro67 skrev:

camaro67 skrev:

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

90 Inlägg
8 februari 2008
Saab alla dagar.

Avstängd
519 Inlägg
8 februari 2008
orka saab? tongue VOLVO POWER FÖR FAAN big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

3 722 Inlägg
8 februari 2008
Turbo_danne2 skrev:
Saab alla dagar.

Volvo alla dagar.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
8 februari 2008
Självklart Saab!!!! Vad är volvo???

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

509 Inlägg
8 februari 2008
Volvo är bättre snyggare och fränare än saab! tongue

One Man Clan
4 287 Inlägg
8 februari 2008
golfarn_nr1 skrev:
Självklart Saab!!!! Vad är volvo???

Volvo är den bilen som vann aftonbladets biltest av nya bilar 07-08...volvo var den bästa bilen å köra på vintern...slog bmw 325...audi..saab95 och diverse...även att bmwn kostar nästan 500 tusen...

Nä men De beror helt och hållet på ...volvo e bra på sina grejer..mycke nytänkade och nya uppfinningar osv....saab e bra på sina grejer..

plattsättare!
804 Inlägg
8 februari 2008
rätt så barnslig tråd lr? bara för att t.e.x som jag gillar volvo så ska man väll inte klaga ner på saabar t.e.x lr? alla bilar är bra på sitt sätt och utseende m.m? så jag säger alla bilar som går framåt längst tid är bäst tongue

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Bärs!
3 456 Inlägg
8 februari 2008
John87 skrev:
camaro67 skrev:

camaro67 skrev:

camaro67 skrev:

camaro67 skrev:

Garaget.org peakade 2008.

593 Inlägg
8 februari 2008
v4fredde skrev:
VOLVO =Omodern skokartong som skakar och bullrar, inte sköna nackskydd heller känns ungefär lika sköna som en sten :S 240 måste man dessutom dra ut choken på mitt i sommar ;S;S;S

gör mig en tjänst, LÄS FÖR F*N att det inte skulle vara nån pajkastnng på denhär tråden, och snacka om att du är totalt noll på ämnet, vilka bra argument du har emot volvo då, bullrar, osköna nackstöd och måste köra me choken ute på sommaren, ojoj, fråga dig istället hur sexig din V4 är, snacka om bullrig och åka me choken ute ÅRET OM!!

blir så jäkla irriterad på allt skitsnack, bara för man inte giller ett märke så måste man inte klanka ner på andra.. Alla lever väl efter sina förutsättningar, både vad gällande ekonomi och smak.. bara för ja inte gillar alla bilmärken så pratar ja ju inte skit om dem, bättre och vara tyst då=skapar inget irriterande diskussioner..

Frågan löd, SABB LR VOLVO, INGET MER...

593 Inlägg
8 februari 2008
Fotografen_Micke skrev:
Volvo är till för bönder och fjortisraggare!Hur i h-vete kan man tycka om skokartonger på 4 hjul med traktor motor?!
SAAB SKA DET VARA!

då var vi där igen, ställdes bara en vanlig fråga, ska det vara så svårt att förstå, volvo lr saab??
det stog inte volvo lr saab, personliga åsikter?, bra/dåligt?  lr hur??

Skokartong, hehe, helt sjuk hur man kan orka lägga ner tid på att klanka ner på folks bilar, va åker du själv då Mr? en oljeslukande brödlimpa på fyra hjul? du hör ju själv hur det låter..

Och säg inte  att volvo är till för bönder och fjortisraggare.., jag är varken nåt av det, och ja åker volvo..

tror du dessa "bönder/raggare köper ex, s60r, v70r och även andra trevliga volvobilar.. svar NEJ!! Sen säger ja inte att det INTE är mkt bönder ochh raggare som åker volvo, men låt det vara så då, Who cares??

skippa skitsnacket och fokusera på frågan...

Hojmek
748 Inlägg
8 februari 2008
epapower skrev:
Fotografen_Micke skrev:
Volvo är till för bönder och fjortisraggare!Hur i h-vete kan man tycka om skokartonger på 4 hjul med traktor motor?!
SAAB SKA DET VARA!

då var vi där igen, ställdes bara en vanlig fråga, ska det vara så svårt att förstå, volvo lr saab??
det stog inte volvo lr saab, personliga åsikter?, bra/dåligt?  lr hur??

Skokartong, hehe, helt sjuk hur man kan orka lägga ner tid på att klanka ner på folks bilar, va åker du själv då Mr? en oljeslukande brödlimpa på fyra hjul? du hör ju själv hur det låter..

Och säg inte  att volvo är till för bönder och fjortisraggare.., jag är varken nåt av det, och ja åker volvo..

tror du dessa "bönder/raggare köper ex, s60r, v70r och även andra trevliga volvobilar.. svar NEJ!! Sen säger ja inte att det INTE är mkt bönder ochh raggare som åker volvo, men låt det vara så då, Who cares??

skippa skitsnacket och fokusera på frågan...

Instämmer! Garaget = nya Lunarstorm? :S

Sök