Min polares morsa åkte in till bes för rätt många år sedan, med defekta vindrutetorkare.
Smart som hon är så band hon ett snöre på varje sida så hon kan sitta o dra i varje ända inne i bilen.
Besgubben såg tydligen rätt fundersam ut när hon kom in, men den gick igen iaf.
Måste vart duktig på o flörta
Skulle ombesikta min egna bil en fredag, tänkte köra på samma sätt som nån nämnde att komma sista tiden på en fredag då dom har bråttom.
Och jag råkade komma typ 10min efter stängningsdags. Och sa att bilen skulle säljas till helgen, o då sa han att de bara var o köra in. Tackade man ju för, körde in i hallen o hoppades på det bästa.
Hade fått ombesiktning för rost i fjädertallriken, som jag hade svetsat så fint så.
Snubben hissade upp bilen och började små picka först, tänkte detta är ju lugnt så fint som han slår, sen ställer han sig typ o våldar hehe, typ som han ville göra hål igen. Efter ett tag så frågade jag honom om han var tvungen o slå hål igen.
Fick ju rätt rolig min tillbax
Du kan åka nu sa han, tack tack.
Besiktade även en bil jag hade förr, som jag hade kapat sänkningssatsen på 2 varv, och när han hissade upp bilen så satt dom lite löst. Gubben var riktigt go, han kände även att dom va lite små löst.
Och jag tänkte bara att detta är ju kört, och det enda han sa var vilka grejer de finns nu för tiden. Till min förvånan, nu var det inget som kunde stoppa bilen ifrån att gå igenom besiktningen hehe, åkte till bromsbänken (?) handbroms hade jag ingen, han drog kryckan så den tog i taket i stort sett och sa så där så.
Vissa är förjäkla bra