3056
Sök

Våldtäcksmän

Meister
6 763 Inlägg
21 februari 2008
MilleN skrev:
Jag brukar aldrig anmärka på folks stavfel, men varför är det ingen som hatar våldtäktsmän över allt annat som ens kan stava till ordet?!? Det stavas med kt och inget annat. Samma visa överallt.

Visst är man emot våldtäkter men det är ju lika självklart som att andas, inget man behöver uppbackning för på ett diskussionsforum direkt.

Är nästan svårt om man ens försöker att stava de så big_smile

654 Inlägg
21 februari 2008
bmx skrev:
alla som inte dansar är våldtäcksmän lol

bara väntade på den... wink

643 Inlägg
21 februari 2008
MilleN skrev:
Jag brukar aldrig anmärka på folks stavfel, men varför är det ingen som hatar våldtäktsmän över allt annat som ens kan stava till ordet?!? Det stavas med kt och inget annat. Samma visa överallt.

Visst är man emot våldtäkter men det är ju lika självklart som att andas, inget man behöver uppbackning för på ett diskussionsforum direkt.

alltså jag satt å funderade på samma sak igår när jag var på flashback. varenda jävel stavar fel. . det är ju som sagt kt på slutet. . men jag vet inte varför folk aldrig lär sig :S

det roliga är att jag blir lika störd hela tiden big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
21 februari 2008
Svenss0n skrev:
MilleN skrev:

alltså jag satt å funderade på samma sak igår när jag var på flashback. varenda jävel stavar fel. . det är ju som sagt kt på slutet. . men jag vet inte varför folk aldrig lär sig :S

Min tur, min tur!
Klaga inte på dålig stavning när du själv skriver utan stora bokstäver, och inte delar in texter i stycken.

För att inte tala om punkterna.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

643 Inlägg
21 februari 2008
FireTraXX skrev:
Svenss0n skrev:
MilleN skrev:

Min tur, min tur!
Klaga inte på dålig stavning när du själv skriver utan stora bokstäver, och inte delar in texter i stycken.

haha men det är ju en annan sak. det gör ju jag ju medvetet. .jag orkar inte lägga ner energi helt enkelt. men att folk har fått för sig att det stavas ckt är ju mysko. . det är ju på slutet som det kommit upp.

198 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
oj oj oj vad min tråd blev het då smile

DFFL
9 020 Inlägg
21 februari 2008
Svenss0n skrev:
FireTraXX skrev:
Svenss0n skrev:

Min tur, min tur!

haha men det är ju en annan sak. det gör ju jag ju medvetet. .jag orkar inte lägga ner energi helt enkelt. men att folk har fått för sig att det stavas ckt är ju mysko. . det är ju på slutet som det kommit upp.

Så du "förstör" ett helt språk avsiktligt men blir upprörd över att folk stavar våldtäktsmän som våldtäcksmän?

Låter ju ungefär lika vettigt som att skippa de sista 8 åren av grundskolan.

EDIT:
Förövrigt så kan man lätt bli anklagad för våldtäkt, har en kompis som blev det i högstadiet men friades.
En annan hade inte samma tur och dömdes till 260 000kr i skadestånd till totalt tre tjejer, visserligen så tror jag inte på att han var oskyldig men man vet aldrig.
Senast redigerat av FireTraXX (21 februari 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

987 Inlägg
21 februari 2008
Do som gör något sånt är inte människor först dom ligger minst 3 meter under jorden. Såg att det var någon som skrev något om utmanande klädsel. Läste någonstans, att forskare sagt att det INTE har samband med deras klädsel. Oavsett om man går naken, eller med täckjacka och täckbrallor, så ska väl inte tjejen behöva bli våldtagen. Känner 2 personer som blivit våldtagna, inte allt för kul.. Tycker jävligt synd om dom bara för att några jävla idioter inte kan hålla picken i styr..

i like it load

987 Inlägg
21 februari 2008
Borde kanske prova på att ge dom samma straff, våldta våldtäktsmannen, med en stor jävla batong på minst 15 kilo!

i like it load

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
21 februari 2008
Hyr en 2 meters färgad kille eller Hells Angels och låt dom känna på sin egen medicin. Att bli påsatt bakifrån av 60+ killar kan inte vara så skönt.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Teddan
2 495 Inlägg
21 februari 2008
tragiskt med tjejer som blir våldtagna, men ännu mer tragiskt är alla tjejer som hittar på det där med våldtäkter .
Verkar nästan som det har blivit en inne grej å anmäla en våldtäkt.

Jag har själv blivit anmäld för våldtäkt, jag hadde alibi för natten och har aldrig haft behov för att våldta någon.
Men man blir bra jävla fundersam när polisen hämtar en å låser in en för något man inte fattar nått om.
det tog inte många dagar innan vittnen och alibi hadde sagt sitt och jag igen var på fri fot.
men har många ggr tänkt på att det lika gärna skulle kunna förstört hel mitt liv....

tjejen som anmälde mig gjorde det för att svart måla mig i en pågående vårdnadstvist.
alltså det är mitt barns mor som gjorde detta mot mig.
hur gick det med vårdnaden ????? jo det gick ju åt HEL*ETE för henne som tur var .
I dag bor min son hos mig............. hennes andra barn bor oxå hos sin pappa.
Socialtjänsten gjorde den bedömningen att barnen bor bäst hos sina pappor då mamman inte kan ge dom en trygg och stabil framtid.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

3 722 Inlägg
21 februari 2008
Har bara tre ord! - Skott i pannan!

Då menar jag att man ska sätta ihop två stycken rygg mot rygg, för dom är inte änns värda 1 kula.

schtek
478 Inlägg
21 februari 2008
Våldtäcktsmän ska avrättas med nackskott efter att ha torterats offentligt.

3 722 Inlägg
21 februari 2008
Alister skrev:

Håller med till 1000%

Teddan
2 495 Inlägg
21 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
Alister skrev:

Håller med till 1000%

undrar om ni läste mitt inlägg om hur fel det kan bli .

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

DFFL
9 020 Inlägg
21 februari 2008
r-ted skrev:
Digital_Kicker skrev:
Alister skrev:

Håller med till 1000%

I deras ögon (De flestas faktiskt) så är man skyldig om man är anklagad.

Russel Crowe, Gladiator.

1 062 Inlägg
21 februari 2008
FireTraXX skrev:
r-ted skrev:
Digital_Kicker skrev:

Håller med till 1000%

jo, men tråkigt om nån nu skulle få ett skott i nacken och sen visa sej att tjejen ljög sad och han va helt oskyldig. ja skulle inte vilja bli straffad för nåt som ja aldrig har gjort

schtek
478 Inlägg
21 februari 2008
r-ted skrev:
Digital_Kicker skrev:
Alister skrev:

Håller med till 1000%

Nää, jag läste inte igenom tråden.
Och jag talar om våldtäcktsmän, inte anklagade civilpersoner.

9 108 Inlägg
21 februari 2008
FireTraXX skrev:
r-ted skrev:
Digital_Kicker skrev:

Håller med till 1000%

Vet en kille som blev brutalt misshandlad av några stycken för att en tjej hade ljugit om att hon blivit våldtagen bara för att hon blev nobbad av honom när hon försökte flörta.

Riktigt idiotiskt då det bara går ut över tjejer som verkligen blivit våldtagna.

Sedan har vi sett en ny stavning, våldtäcktsmän ja... Som sagt, brukar absolut inte anmärka på stavfel då det kan vara lätt hänt men det börjar bli löjligt nu. Våldtäktsmän stavas det.

8 156 Inlägg
21 februari 2008
Tänk på att inte uppmana till brott (Skriver Phaetoon i egenskap av moderator)

Av ca 25 000 våldtäkter så anmäls ungefär 2500. Av dessa går cirka 10% till rättegång (dom andra läggs ner pga bristfälliga bevis).
När det kommer till kritan så fälls väldigt få av dessa. Det händer ju så sällan så det brukar ju stå i tidningen när det händer.

Iaf. Varför inte börja använda lögndetektortest på både den misstänkte förövaren och den som är misstänkt för att ha blivit utsatt för brottet? I fall där ord står emot ord så skulle ju en sådan lösning vara riktigt bra?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök