Svenss0n skrev:
FireTraXX skrev:
Svenss0n skrev:
alltså jag satt å funderade på samma sak igår när jag var på flashback. varenda jävel stavar fel. . det är ju som sagt kt på slutet. . men jag vet inte varför folk aldrig lär sig :S
det roliga är att jag blir lika störd hela tiden
Min tur, min tur!
Klaga inte på dålig stavning när du själv skriver utan stora bokstäver, och inte delar in texter i stycken.
För att inte tala om punkterna.
haha men det är ju en annan sak. det gör ju jag ju medvetet. .jag orkar inte lägga ner energi helt enkelt. men att folk har fått för sig att det stavas ckt är ju mysko. . det är ju på slutet som det kommit upp.
Så du "förstör" ett helt språk avsiktligt men blir upprörd över att folk stavar våldtäktsmän som våldtäcksmän?
Låter ju ungefär lika vettigt som att skippa de sista 8 åren av grundskolan.
EDIT:
Förövrigt så kan man lätt bli anklagad för våldtäkt, har en kompis som blev det i högstadiet men friades.
En annan hade inte samma tur och dömdes till 260 000kr i skadestånd till totalt tre tjejer, visserligen så tror jag inte på att han var oskyldig men man vet aldrig.
Senast redigerat av FireTraXX (21 februari 2008)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.