3039
Sök

Våldtäcksmän

Teddan
2 495 Inlägg
21 februari 2008
FireTraXX skrev:
r-ted skrev:
Digital_Kicker skrev:

Håller med till 1000%

undrar om ni läste mitt inlägg om hur fel det kan bli .

I deras ögon (De flestas faktiskt) så är man skyldig om man är anklagad.

javisst är det så, jag har alltid haft den åsikten men har med tiden blivit tvungen att omprioritera det.
jag lider inte längre av anklagelserna mot mig utan det löste sig ju skit bra då hennes anmälan gjorde
hela situationen mycket bättre för mig big_smile

eller hur ofta är det att pappan vinner sånna där saker:)

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Bobo
21 februari 2008
bmx skrev:
alla som inte dansar är våldtäcksmän lol

Nä det är de som har pengar och har råd att stå i baren tongue

2 118 Inlägg
21 februari 2008
r-ted skrev:
tragiskt med tjejer som blir våldtagna, men ännu mer tragiskt är alla tjejer som hittar på det där med våldtäkter .
Verkar nästan som det har blivit en inne grej å anmäla en våldtäkt.

Jag har själv blivit anmäld för våldtäkt, jag hadde alibi för natten och har aldrig haft behov för att våldta någon.
Men man blir bra jävla fundersam när polisen hämtar en å låser in en för något man inte fattar nått om.
det tog inte många dagar innan vittnen och alibi hadde sagt sitt och jag igen var på fri fot.
men har många ggr tänkt på att det lika gärna skulle kunna förstört hel mitt liv....

tjejen som anmälde mig gjorde det för att svart måla mig i en pågående vårdnadstvist.
alltså det är mitt barns mor som gjorde detta mot mig.
hur gick det med vårdnaden ????? jo det gick ju åt HEL*ETE för henne som tur var .
I dag bor min son hos mig............. hennes andra barn bor oxå hos sin pappa.
Socialtjänsten gjorde den bedömningen att barnen bor bäst hos sina pappor då mamman inte kan ge dom en trygg och stabil framtid.

bra att det gick bra för dig, en kompis hade en liknande situation då två tjejer anmälde han för våldtäkt i hans hem med hela hans familj hemma.. allt lades ner i brist på bevis..

D.i.l.l.i.g.a.f

1 833 Inlägg
21 februari 2008
Stympa fanskapen plåga dem länge!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Bobo
23 februari 2008
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1902337.ab

Denna person kommer troligtvis inte ut innan han är 70 år i alla fall, undrar om han tyckte det var värt det, sjuka människor det finns

Inläggskritiker
990 Inlägg
23 februari 2008
Måste fan joina klubben om att ha blivit anklagad för att våldtagit, tog oskulden på en brud och efteråt ville hon fortsätta träffas för att knulla men ja hade ju redan gjort mitt mission.
Och tjiii fick ja, skitsnack om våldtäkt osv men ringde henne och uppmana henne o göra en anmälan vilket hon inte gjorde.

Kan väl tilläggas att hon käkar lugnande osv, vet inte om ja knulla henne för hårt eller om det var nån skruvjävel som lossna mitt i akten.
Men hon bad iaf om ursäkt sen, vilket jag givetvis inte godtog skadan var ju redan gjord. Fast ryktet är rentvättat nu sen länge, det här var väl 8-9år sen.

Tjejer, fantastiska varelser man får akta sig för att göka de som har kvicksand under fötterna.
Finns tyvärr en heldel trasiga brudar där ute i världen, ibland är det bättre o runka smile

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 februari 2008
alltid kul o sitta på snyggast.se´s chatt o leka 12 åring tongue lol

Sump Runk Rätt O Slätt!

The Sassy Bitch
198 Inlägg
23 februari 2008
hmmm läst genom tråden nu och ja även jag tycker att är bevisen till 100% att killen/tjejen(för det finns faktiskt tjejer som våldtar med, icke att förglömma) är skyldig ska de ha ett skott i pannan.

Men som det är skrivits här av flera personer finns det tjejer som anmäler killar för våltäkt för att dem ångar vad de gjort och an diverse andra anledningar. Har själv en kill kompis om blev anklagad för våldtäkt men även han blev friad i brist på bevis,han skulle aldrig göra en fluga för när....TRÅKIGT att han ska behöva ha det i ryggen resten av livet...

Sen har jag oxå blivit våldtagen/utnyttjad...det är bland det västa en tjej/kille kan råka ut för. Klarar än i dag inte att berätta om det och detta var snart 7år sen sad

Det borde inte finnas men nu är det så och har alltid varit så, tyvärr.

Denna värld är en sjukdom och människans dess smittobärare!

Sussolita-Sassy Bitch ;)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 februari 2008
Sussolita skrev:
hmmm läst genom tråden nu och ja även jag tycker att är bevisen till 100% att killen/tjejen(för det finns faktiskt tjejer som våldtar med, icke att förglömma) är skyldig ska de ha ett skott i pannan.

Men som det är skrivits här av flera personer finns det tjejer som anmäler killar för våltäkt för att dem ångar vad de gjort och an diverse andra anledningar. Har själv en kill kompis om blev anklagad för våldtäkt men även han blev friad i brist på bevis,han skulle aldrig göra en fluga för när....TRÅKIGT att han ska behöva ha det i ryggen resten av livet...

Sen har jag oxå blivit våldtagen/utnyttjad...det är bland det västa en tjej/kille kan råka ut för. Klarar än i dag inte att berätta om det och detta var snart 7år sen sad

Snälla... säg att fanskapet sokm gjorde det åkte dit för de.. sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

Inläggskritiker
990 Inlägg
23 februari 2008
Jag lider dock väldigt hårt med killen som blev våldtagen av 4 tjejer nån stans i södra sverige.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

The Sassy Bitch
198 Inlägg
23 februari 2008
HyperSonica skrev:
Sussolita skrev:

Snälla... säg att fanskapet sokm gjorde det åkte dit för de.. sad

Dessvärre inte sad

Sussolita-Sassy Bitch ;)

804 Inlägg
23 februari 2008
Sussolita skrev:
Sen har jag oxå blivit våldtagen/utnyttjad...

Är ju lagom stor skillnad på en riktig våldtäkt och att bli utnyttjad. Blanda inte äpplen och päron.

The Sassy Bitch
198 Inlägg
23 februari 2008
baaki skrev:
Sussolita skrev:
Sen har jag oxå blivit våldtagen/utnyttjad...

Är ju lagom stor skillnad på en riktig våldtäkt och att bli utnyttjad. Blanda inte äpplen och päron.

Mm precis himla stor skillnad men tanken slog dig inte att båda kan ha hänt?!...aahhh strunt sammma..

Sussolita-Sassy Bitch ;)

240 Inlägg
24 februari 2008
vecken  jävla tråd.

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

240 Inlägg
24 februari 2008
Hammarslag skrev:
Jag lider dock väldigt hårt med killen som blev våldtagen av 4 tjejer nån stans i södra sverige.

hmm ja vettefan. han hade väll vare tesammans med en  av dom? så han kan inte ha mått så dåligt tror jag. 4 snygga tjejer och jag hade vare helnöjd iallafall:D

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

Inläggskritiker
990 Inlägg
24 februari 2008
bmw525tds skrev:
Hammarslag skrev:

hmm ja vettefan. han hade väll vare tesammans med en  av dom? så han kan inte ha mått så dåligt tror jag. 4 snygga tjejer och jag hade vare helnöjd iallafall:D

Hehe hade fan gjort det med 4 fula med, utan att tveka. Även fula tjejer behöver kärlek

Noiseprojekt
24 februari 2008
Hammarslag skrev:

Det är ju din högsta önskan, det har du ju sagt lol

Maskinförare
1 163 Inlägg
24 februari 2008
som sagt, det är inget nytt problem det här.. Men däremot blir jag rent förbannad när jag läser inlägg som te.x Firetraxx gjorde i början.. att man inte kan göra nåt åt det, tacka fan för att man kan.. Och vadå, ska inte tjejer få gå i vilka kläder dom vill bara för risken att bli våldtagen ?! skärp er för fan nu.. Dom har samma rättigheter som alla andra, att göra vad man vill (inom lagens gränser).

Det är inte fängelse som borde vara straffet, utan ett skott i pannan, då är man då garanterad att dom inte gör om det, gäller även pedofiler...

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

bojboj
24 februari 2008
Noiseprojekt skrev:
Hammarslag skrev:

Min önskan också... tongue

Maskinförare
1 163 Inlägg
24 februari 2008
bojboj skrev:
Noiseprojekt skrev:
Hammarslag skrev:

Min önskan också... tongue

Jag vet inte, tanken på att nån tvångs kör upp nått i min röv känns rätt otrevlig faktiskt.. Men det är ju ifs bara min åsikt..

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Sök