astrakalle skrev:
MilleN skrev:
Rille0 skrev:
rost som bara fan, min granne har en riktigt rutten en som de har rostat ett stort hål mitt på bakskärmen + alla andra tänkbara ställen.
Och min granne har en genomrostad Toyota, vart vill du komma?
Är den Tysklandskörd är den antagligen inte rostig alls då dom inte saltar vägarna. Dom tar även oftast hand om sina bilar bättre än dumma svenskar som köper en bil billigt och tror den sköter sig själv, för att sedan sprida rykten om att alla bilar av samma märke är skit.
Visst finns det brister, men åk och kolla på den noggrannt, måste säga att det verkar vara mycket pengar för en -94 men är den i bra skick så varför inte. En Astra cab skulle jag själv vilja ha faktiskt
Första inköpet till den hade blivit ett GSi-paket!
Och jag hade en genom rostad vw polo gti open air!!! Sämsta skit jag har ägt!! Glad jag blev av med skiten kommer jag köpa en vw igen? Ja Why not?
Håller med dig millen !!! Jävligt bra skrivet! Snacka skit kan man! Konstigt nog att ett rykte lever kvar trots sina 25-30 år? Konstigt att ingen säger att volvo eller saab rostar? för det gör dom väll? Btw trabant är gjort av wellpapp, Mercedes rostar värst av alla tyska bilar, Har själv haft många bilar men alltid fastnat för Opel, och varför jo för att det håller!!! Så hädan efter så blir de bara Opel varför jo för jag litar på dom mest
lätta och laga och för ja inte är som alla andra
Härligt trådlyft..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.