3365
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

517 Inlägg
26 mars 2009
#1521
ska det nätas ? tongue


514 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#1522
ska det nätas ? tongue
Börjar bli varmare

Nån sorts ny frontgrill som byggs.. ?
På rätt spår


517 Inlägg
26 mars 2009
#1523
Adrian-Styling skrev:
ska det nätas ? tongue
Börjar bli varmare

Nån sorts ny frontgrill som byggs.. ?
På rätt spår
Något med ribbor kanske ?


Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
26 mars 2009
#1524
Elda skrev:
Svårt det där.. Men jag gissar på en Rosa elefant!
Ha-ha! Det liknar ju faktiskt en elefant, kolla bara på översta bilden där man ser magrutorna lol


514 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
#1525
Caylon skrev:
Elda skrev:
Svårt det där.. Men jag gissar på en Rosa elefant!
Ha-ha! Det liknar ju faktiskt en elefant, kolla bara på översta bilden där man ser magrutorna lol
stämmer bra, ska ha en stoooor elefant utställd på elmia big_smile


18 Inlägg
27 mars 2009
#1526
Skulle inte du kunna göra en tråd och visa alla dina färdiga bilar roll ?. Nu har jag suttit här i 20 minuter och jag hann bara med ungefär 17 sidor + att jag missar skolan nu pga detta tongue Men fan va du är grymm smile

MVH Anton
Senast redigerat av Antonnnish (27 mars 2009)

Licenssvetsare
927 Inlägg
27 mars 2009
#1527
Ser jävligt bra ut! Önskar man va lika skillad som dig på detta wink Vad är det för tejp du använder när du lägger skummet o liknande på ? Som är enkelt att ta bort senare när man ska plasta skiten? Jag själv har bara använt vanlig maskeringstejp.. smile Kanske fungerar bra , vad vet jag men det får vi la se när vi ska ha av hela kitet.. smile Lycka till! Kommer nog o kollar på Elmia!

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
27 mars 2009
#1528
dcay skrev:
Ser jävligt bra ut! Önskar man va lika skillad som dig på detta wink Vad är det för tejp du använder när du lägger skummet o liknande på ? Som är enkelt att ta bort senare när man ska plasta skiten? Jag själv har bara använt vanlig maskeringstejp.. smile Kanske fungerar bra , vad vet jag men det får vi la se när vi ska ha av hela kitet.. smile Lycka till! Kommer nog o kollar på Elmia!
tejpen är m3:s nya blåa maskeringtejp, den är lite tjockare/hårdare och fäster deffenitivt mycket bättre big_smile
ytcker jag iaf tongue


rakäre
1 275 Inlägg
27 mars 2009
#1529
+ it s for when you use waterbased paint...................... and can take 80o heat in the box

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
27 mars 2009
#1530
En till fördel med den blå tejpen är ju att klistret följer med den när man drar bort, och inte stannar på underlaget! smile Ska bli kul att se 9-5an klar på Elmia, den blir ju helt klart annorlunda!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
27 mars 2009
#1531
ChriZtoffer skrev:
En till fördel med den blå tejpen är ju att klistret följer med den när man drar bort, och inte stannar på underlaget! smile Ska bli kul att se 9-5an klar på Elmia, den blir ju helt klart annorlunda!
Låter som samma tejp jag använde till att maskera diverse kanter, fönster osv med när jag målade om här hemma! Kan det va samma tejp måntro? roll


Licenssvetsare
927 Inlägg
27 mars 2009
#1532
TwinsBilOchPlat skrev:
dcay skrev:
Ser jävligt bra ut! Önskar man va lika skillad som dig på detta wink Vad är det för tejp du använder när du lägger skummet o liknande på ? Som är enkelt att ta bort senare när man ska plasta skiten? Jag själv har bara använt vanlig maskeringstejp.. smile Kanske fungerar bra , vad vet jag men det får vi la se när vi ska ha av hela kitet.. smile Lycka till! Kommer nog o kollar på Elmia!
tejpen är m3:s nya blåa maskeringtejp, den är lite tjockare/hårdare och fäster deffenitivt mycket bättre big_smile
ytcker jag iaf tongue
Låter bra, vart kan man köpa detta ? roll

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
27 mars 2009
#1533
PaintWorX skrev:
+ it s for when you use waterbased paint...................... and can take 80o heat in the box
yes that too, forgot to write that tongue

ChriZtoffer skrev:
En till fördel med den blå tejpen är ju att klistret följer med den när man drar bort, och inte stannar på underlaget! smile Ska bli kul att se 9-5an klar på Elmia, den blir ju helt klart annorlunda!
aa det är därför det kallas markeringstejp, och varför man just använder det till

dcay skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:
dcay skrev:
Ser jävligt bra ut! Önskar man va lika skillad som dig på detta wink Vad är det för tejp du använder när du lägger skummet o liknande på ? Som är enkelt att ta bort senare när man ska plasta skiten? Jag själv har bara använt vanlig maskeringstejp.. smile Kanske fungerar bra , vad vet jag men det får vi la se när vi ska ha av hela kitet.. smile Lycka till! Kommer nog o kollar på Elmia!
tejpen är m3:s nya blåa maskeringtejp, den är lite tjockare/hårdare och fäster deffenitivt mycket bättre big_smile
ytcker jag iaf tongue
Låter bra, vart kan man köpa detta ? roll
vi köper det infrån mipa butiken i gbg, men det finns säkert o köpa o måleribuktikeroxo, även andra försäljare på internet, jag vet inte vart ardian eller paul får det ifrån mn det är inte så farligt att fråga dem med, dem bits ju inte precis....eller??.... gör dem??*scared* ^^ ;P


vart köper ni denna tejp mina herrar??? addrian o paul ?? big_smile
Senast redigerat av TwinsBilOchPlat (27 mars 2009)


Licenssvetsare
927 Inlägg
27 mars 2009
#1534
TwinsBilOchPlat skrev:
PaintWorX skrev:
+ it s for when you use waterbased paint...................... and can take 80o heat in the box
yes that too, forgot to write that tongue

ChriZtoffer skrev:
En till fördel med den blå tejpen är ju att klistret följer med den när man drar bort, och inte stannar på underlaget! smile Ska bli kul att se 9-5an klar på Elmia, den blir ju helt klart annorlunda!
aa det är därför det kallas markeringstejp, och varför man just använder det till

dcay skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:

tejpen är m3:s nya blåa maskeringtejp, den är lite tjockare/hårdare och fäster deffenitivt mycket bättre big_smile
ytcker jag iaf tongue
Låter bra, vart kan man köpa detta ? roll
vi köper det infrån mipa butiken i gbg, men det finns säkert o köpa o måleribuktikeroxo, även andra försäljare på internet, jag vet inte vart paul får det ifrån mn det är inte så farligt att fråga han med, han bits ju inte precis....eller??.... gör han??*scared* ^^ ;P
Haha ok wink Söker mest en hemsida då jag bor 15 mil från gbg.. Dock kan det itne skada med riktiga affärer i gbg och norrut då farsan jobbar där! smile

514 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
#1535
beställer tejpen från tipro

Nu har det uppstått ett stort problem på saaben får inte loss avgjutningarna från alla fyra luftintagen sad
Hoppas jag löser det under dagen annars så är det kört


Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
27 mars 2009
#1536
oh noes!!! sad hoppas det löser sig, vore ju tråkigt om du skulle missa elmia bara för det där =/


Licenssvetsare
927 Inlägg
27 mars 2009
#1537
Adrian-Styling skrev:
beställer tejpen från tipro

Nu har det uppstått ett stort problem på saaben får inte loss avgjutningarna från alla fyra luftintagen sad
Hoppas jag löser det under dagen annars så är det kört
Tack , mejlade dom nyss för prisförslag!

Hoppas det löser sig med saaben iaf! tråkigt när sånt händer!

514 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
#1538
det gick till slut, träningsvärk i tre dagar, en hel dag åt skogen och börja om på nytt, suck


Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
27 mars 2009
#1539
Dessa byggen som du visat upp i denna tråd är verkligen "AVANCERAD KONST"..... Fortsätt i samma stil är du snäll...... Tittar naturligtvis förbi i hall A på elmia, ses där!


514 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
#1540
wee 300 000 besökare man får tacka



Sök