3186
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

5 089 Inlägg
27 mars 2009
#1541
Adrian-Styling skrev:
wee 300 000 besökare man får tacka
Nästan värt e teaser tycker jag wink

\Lindgren

Medlem 34530
908 Inlägg
27 mars 2009
#1542
Adrian-Styling skrev:
det gick till slut, träningsvärk i tre dagar, en hel dag åt skogen och börja om på nytt, suck
Lider verkligen med dig, men jag vet ju att du löser det till slut för du ör kung i bilbyggarbranschen. Dessutom så är vi väldigt många som vill se bilen på elmia wink

Ta och vila i helgen så ska du se att du löser det nästa vecka, det brukar alltid fungera att släppa det ett tag innan man försöker igen. lycka till.

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

514 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
#1543
Ok då

här kommer elefanten



https://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/605536_77hs16.jpg


514 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
#1544
Elda skrev:
EVO-fant? big_smile
jajamän den kommer att äta upp er!


R1 driver!
5 128 Inlägg
28 mars 2009
#1545
Kul att se att det går framåt smile A hallen ska lätt besökas på Elmia! smile


514 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
#1546
VictorW skrev:
Adrian-Styling skrev:
det gick till slut, träningsvärk i tre dagar, en hel dag åt skogen och börja om på nytt, suck
Lider verkligen med dig, men jag vet ju att du löser det till slut för du ör kung i bilbyggarbranschen. Dessutom så är vi väldigt många som vill se bilen på elmia wink

Ta och vila i helgen så ska du se att du löser det nästa vecka, det brukar alltid fungera att släppa det ett tag innan man försöker igen. lycka till.

// Victor
Vila? wtf det gör jag aldrig! smile


Gödseldräng
4 529 Inlägg
29 mars 2009
#1547
blir bara mer å mer imponerad desto mer jag kollar i denna tråden ^^
blir nog att titta en på mässan ändå jag som hade tänkt å inte gå dit tongue
du behöver ingen medhjälpare i verkstan ? wink lite smått tongue


Medlem 34530
908 Inlägg
29 mars 2009
#1548
Adrian-Styling skrev:
VictorW skrev:
Adrian-Styling skrev:
det gick till slut, träningsvärk i tre dagar, en hel dag åt skogen och börja om på nytt, suck
Lider verkligen med dig, men jag vet ju att du löser det till slut för du ör kung i bilbyggarbranschen. Dessutom så är vi väldigt många som vill se bilen på elmia wink

Ta och vila i helgen så ska du se att du löser det nästa vecka, det brukar alltid fungera att släppa det ett tag innan man försöker igen. lycka till.

// Victor
Vila? wtf det gör jag aldrig! smile
he he, var rädd för det. Hur har det gått för dig, löste sig problemet med luftintagen??

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

514 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
#1549
he he, var rädd för det. Hur har det gått för dig, löste sig problemet med luftintagen??

// Victor
Nä jävla skit, idag efter tredje försök så vill den fan inte se ut som jag vill, grrrrr

snart ger jag fan i hela bilen


417 Inlägg
30 mars 2009
#1550
Adrian-Styling skrev:
he he, var rädd för det. Hur har det gått för dig, löste sig problemet med luftintagen??

// Victor
Nä jävla skit, idag efter tredje försök så vill den fan inte se ut som jag vill, grrrrr

snart ger jag fan i hela bilen
nej det får du inte, dra knytnäven i asfalten ett par gånger så agritionerna kommer ut, ågör ett nytt försök,
vi vill se dig å bilen på elmia


495 Inlägg
30 mars 2009
#1551
bilfakta skrev:
Adrian-Styling skrev:
he he, var rädd för det. Hur har det gått för dig, löste sig problemet med luftintagen??

// Victor
Nä jävla skit, idag efter tredje försök så vill den fan inte se ut som jag vill, grrrrr

snart ger jag fan i hela bilen
nej det får du inte, dra knytnäven i asfalten ett par gånger så agritionerna kommer ut, ågör ett nytt försök,
vi vill se dig å bilen på elmia
i aslfalten är kanske inte så bra då blir det nog svårt att jobba men i nått som inte är så hårt gör nog susen:)

mig <3 vtec = sant

417 Inlägg
30 mars 2009
#1552
FoXxIe skrev:
bilfakta skrev:
Adrian-Styling skrev:

Nä jävla skit, idag efter tredje försök så vill den fan inte se ut som jag vill, grrrrr

snart ger jag fan i hela bilen
nej det får du inte, dra knytnäven i asfalten ett par gånger så agritionerna kommer ut, ågör ett nytt försök,
vi vill se dig å bilen på elmia
i aslfalten är kanske inte så bra då blir det nog svårt att jobba men i nått som inte är så hårt gör nog susen:)
han får ju inte slå allt han orkar smile


Medlem 34530
908 Inlägg
30 mars 2009
#1553
Adrian-Styling skrev:
he he, var rädd för det. Hur har det gått för dig, löste sig problemet med luftintagen??

// Victor
Nä jävla skit, idag efter tredje försök så vill den fan inte se ut som jag vill, grrrrr

snart ger jag fan i hela bilen
Gör inte det. Vet inte vad det är som strular. Men jag såg att Sahlin använde gips till formar, har du testat det? kanske gör att det funkar. kom igen nu Adrian, du fixar det.

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

514 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
#1554
VictorW skrev:
Adrian-Styling skrev:
he he, var rädd för det. Hur har det gått för dig, löste sig problemet med luftintagen??

// Victor
Nä jävla skit, idag efter tredje försök så vill den fan inte se ut som jag vill, grrrrr

snart ger jag fan i hela bilen
Gör inte det. Vet inte vad det är som strular. Men jag såg att Sahlin använde gips till formar, har du testat det? kanske gör att det funkar. kom igen nu Adrian, du fixar det.

// Victor
Har jag använt rätt länge nu, men inte det som strular utan negativa vinklar på en minimal yta där kan inte kan komma åt


Medlem 34530
908 Inlägg
31 mars 2009
#1555
Adrian-Styling skrev:
VictorW skrev:
Adrian-Styling skrev:

Nä jävla skit, idag efter tredje försök så vill den fan inte se ut som jag vill, grrrrr

snart ger jag fan i hela bilen
Gör inte det. Vet inte vad det är som strular. Men jag såg att Sahlin använde gips till formar, har du testat det? kanske gör att det funkar. kom igen nu Adrian, du fixar det.

// Victor
Har jag använt rätt länge nu, men inte det som strular utan negativa vinklar på en minimal yta där kan inte kan komma åt
OK, men går det inte att gjuta av i två delar. Så du gjuter en sida åt gången. BAra en tanke.

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

514 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
#1556
OK, men går det inte att gjuta av i två delar. Så du gjuter en sida åt gången. BAra en tanke.

// Victor
Nope finns inte plats för det.

men börjar komma på en lösning nu.


Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
1 april 2009
#1557
Nu är det ju bara 9 dagar kvar till Elmia, någon mer som börjar känna sig taggad för att få se Adrians mästerverk? big_smilebig_smile


514 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
#1559
Nu börjar det bli låååånga dagar och vet fortfarande inte om jag ser ljuset i tunneln sad


5 089 Inlägg
1 april 2009
#1560
så nu har jag underlättat ditt liv, nu ser du väll ljuset i tunneln?tongue
http://i33.photobucket.com/albums/d68/LePys/ljuset_i_tunneln_1145806027.jpg?t=1238618348


Men jag vet allt att du kommer fixa det. bilen kommer vara sketsnygg när allt är färdigt sen tror jag!

\Lindgren


Sök