Går dom 2 blåa kablarna på tänd spolen till 1an på varvräknaren lr?? Gick inte att bara koppla in varvräknaren på instument pellan utan några kablar.. testade men det fukade inte..
det ända du behöver göra är att sätta ditt den röd/vita kabeln som hänger löst bakom instrumenthuset på nån av dom 2 stiften som är vid ettan. varvräknaren får + & - från själva huset och dom 3st stiften som är öppe är till om du vill ha en liten 52mm klocka vid sidan av. men det kanske inte kommer funka ialla fall då det är en varvräknare från 85 i ett hus från 87 mitt tips är att fixa en från 86-93.
det ända du behöver göra är att sätta ditt den röd/vita kabeln som hänger löst bakom instrumenthuset på nån av dom 2 stiften som är vid ettan. varvräknaren får + & - från själva huset och dom 3st stiften som är öppe är till om du vill ha en liten 52mm klocka vid sidan av. men det kanske inte kommer funka ialla fall då det är en varvräknare från 85 i ett hus från 87 mitt tips är att fixa en från 86-93.
okej men så kontakt +58 på varvräknaren är inte till någonting då lr??
okej men så kontakt +58 på varvräknaren är inte till någonting då lr??
dom 3 stiften är enbart till om du vill ha en liten klocka.
okej tack så mycket.. det löste sig med Varvräknaren i alla fall nu funkar den.. Nu ska jag bara sno klockan från Donatorn.. den digitala klockan från 85. hoppas att den funkar..