3318
Sök

Asså fan vad sur jag blir, sjukt! kolla. (videoklipp, djurplågeri)

Saaboholic
3 129 Inlägg
7 juni 2008
Spelar fan ingen roll om hunden är död eller inte man gör likförbannat inte såhär.

Jävla amerikaner, inte undra på att dom är hatade i större delen av världen.

"Liberty of thought is the life of the soul"

Teddan
2 495 Inlägg
7 juni 2008
hedley skrev:
Spelar fan ingen roll om hunden är död eller inte man gör likförbannat inte såhär.

Du kan ju fan inte dömma ett helt land pga 2 individers agerande..

Resten av världen kanske hata svenskar för att dom lät tyskarna gå genom sverige under 2.världskriget

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

582 Inlägg
7 juni 2008
han borde oxå kastas nedför stupet!!

hej

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
7 juni 2008
r-ted skrev:
hedley skrev:

Du kan ju fan inte dömma ett helt land pga 2 individers agerande..

Resten av världen kanske hata svenskar för att dom lät tyskarna gå genom sverige under 2.världskriget

dem beter sig alltid sådär..
sen tror dem att dem är bäst när dem är sämst lol

FreddeK
7 juni 2008
vill inte ens se skiten! bra att du varna för starka bilder! är liksom lite kännslig för just djurplågeri!

C20LET
1 041 Inlägg
7 juni 2008
det här hände under Irak kriget, om de amerikanska militären dödar civila människor där så skulle inte jag tro att de dödar små söta hund valpar.
det e ju synd att man behandlar försvarslösa djur på det viset, sen spelar det ingen roll alls om hunden levde eller om den va redan död för så gör man inte helt enkelt.

Vi tycker olika vet jag, that's it

2 014 Inlägg
7 juni 2008
laika skrev:
det är ganska intressant att alla som äger hund skriver och tycker att det är för jävligt. Men det är fan så mycket värre att plåga barn och skjuta spädbarn och kasta napalm över tusentals civila m.m. Men ändå sitter det folk på ett forum och tycker att det här är värre. På vilket sätt är det här värre än det amerikanska armén har gjort och gör dagligen? hur kan man sedan säga att det är värre att plåga ett djur än en människa? det kanske är ni som tycker det som borde söka upp en psykolog, med tanke på att soldaten antagligen är ganska redigt krigsskadad men det är inte vi och ändå värderar ni en död hundvalp högre än en människa. Och till dom som drar något i stil med att hunden är så försvarslös så är väl ett litet barn ännu mer utsatt än en hund.

Tycker i grund inte det är vare sig värre eller bättre att plåga djur än barn.

Däremot har de flesta djur i världen (inklusive oss människor) en inbyggd instinkt att inte ge sig på sin egen art, och att döda eller inte döda djur - i synnerhet tamdjur - blir därför mer av ett moraliskt ställningstagande, i motsats till ett instinktivt, enligt mitt sätt att se det.

Med hänsyn taget till det anser jag det "värre" (egentligen inte, snarare mer avskyvärt och lågt) att döda djur än att döda människor.

Om det är något jobb jag verkligen att njutit av att arbeta med, så hade det banne mig varit att med hjälp av fria händer och kreativitet få "straffa" djurplågare.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

hater
656 Inlägg
7 juni 2008
vad skönt att de äntligen hittat de 4 svenska dykarna som rapporterats saknade. man började ju nästan bli lite orolig ändå :S

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

236 Inlägg
7 juni 2008
Jag blir fanme tokig på dom=( jävla idioter. Borde skjuta dom i huve

Volvo 745 Glt 16v
Husqvarna 250cc

Sleeper
3 084 Inlägg
2 augusti 2008
v80_ecke skrev:
kasta ut han för stupet!

hördu han är nog död vid det här laget ganska gammal tråd .. Sen ser hunden lite död ut
Senast redigerat av Sushikocken (2 augusti 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Cnc-operatör
608 Inlägg
2 augusti 2008
Hoppas någon tar tag i hans nacke å kastar iväg han nedför ett stup !

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

265 Inlägg
2 augusti 2008
Djävla idioter säger jag bara

Alla bilar rostar men Opel har Rekord...

1 570 Inlägg
3 augusti 2008
Soldater är och har alltid varit pack. Varför åka till andra sidan planeten för att döda och plundra? Stanna hemma och ät hamburgare och sköt er själva.

SSS -12
3 217 Inlägg
3 augusti 2008
henrikh skrev:
Soldater är och har alltid varit pack. Varför åka till andra sidan planeten för att döda och plundra? Stanna hemma och ät hamburgare och sköt er själva.

Sjukt orättvis bild! Men har man inget bra att komma med, så varför låta bli och skrika ut sina dumma kommentarer?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

835 Inlägg
3 augusti 2008
Fuckface skrev:
henrikh skrev:

Sjukt orättvis bild! Men har man inget bra att komma med, så varför låta bli och skrika ut sina dumma kommentarer?

Sen är väl inte tex svenska "soldater" likadana som de amerikanska som har varit i krig ett par år PÅ RIKTIGT smile

Studerande
727 Inlägg
3 augusti 2008
va fan vilken idiot!! dom borde ruttnas alltså shit! kastar iväg hundvalp! har dom ingen hjärna??

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
3 augusti 2008
hewra skrev:
spelar det nån roll ifall hunden var död eller inte ? det är seriöst skottpengar på såna där jävla idioter, ursch och fy fan,nån borde ha tagit i han i nackskinnet å kasta han åt helvete,

Hm personligen tycker jag det gör jävligt stor skillnad om hunden var död eller inte.
Uttalar mig inte om ifall den var det eller ej då jag inte sett klippet.

Men vem lider av att en död kropp skadas?

Då är det väl lika fel att stycka djurkroppar i livsmedelsindustrin? Hade man flått och styckat levande djur, ja då hade det självklart varit grovt djurplågeri, men döda djur? Är det fel att kremera döda människor då också?

Om nu hunden redan var död förstår jag inte uppståndelsen.

Jag fick min häst skjuten i våras. Slaktgubben missade med bulten så han slog upp ett sår i huvudet på henne så vi fick ringa kommunens viltvårdare som fick komma ut och skjuta henne i huvudet med gevär. Hemskt innan hästen var död, eftersom hon hann lida, men när hon väl var död så fick slaktgubben gärna skära upp halsen på henne för att avbloda (de brukar normalt vänta med detta tills djurägaren gått därifrån) och lyfta upp kroppen i containern.

Ett dött djur lider inte och jag avlivar hellre mina djur än att behandla sjukdomar/skador som innebär att göra större avkall på deras livskvalitet under en lång tid.

/ichi

Avstängd
962 Inlägg
3 augusti 2008
Det finns INGET värre än djurplågeri, varje gång jag har läst om någon sjuk jävel som plågat något djur går jag ner och klappar min katt bara för ja blir så förbannad...

Sök