3083
Sök

Dagens telefonsamtal. Autoeliten support.

clubjdm.se
462 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
Har fått heta tips om att Autoelitens support inte är bra.

Vad var inte bra då?
Jo, det kan lyssnas här.

http://www.badongo.com/cfile/8249381  - Min

http://www.badongo.com/file/8249502    - Polarens

Dagens skratt

Här är zatzy tråden som är full av konstiga e mailas och hur allt började.
http://www.zatzy.com/allmaent/320966-ww … laenk.html

MVH //

www.clubjdm.se

Vw trimmare
2 995 Inlägg
12 mars 2008
han har nog fått 2000miljoner telefon samtal därför verkar han lite pissed of ^^

Larmtekniker
307 Inlägg
12 mars 2008
garvar ihjäl mig!

Ringde dit precis, om de ligger i uppsala, utan något svar
Senast redigerat av Wangstedt (12 mars 2008)

/ Wången

831 Inlägg
12 mars 2008
Haha skadad snubbe alltså... Vad har han för grava problem?

camaro67 skrev:
Finns en betydligt större tråd här redan. Men för att citera killen - Vilken pucko

Dit har han länkat också.
Senast redigerat av CrilleD (12 mars 2008)

911 Inlägg
12 mars 2008
haha m vad i helvete tongue

pic up the phone, wazzzaaa

RS
886 Inlägg
12 mars 2008
funkar ju mindre bra att lyssna på måste jag säga... :S

Focus RS

Lite överallt..
612 Inlägg
12 mars 2008
Öppnas med vilket program?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

831 Inlägg
12 mars 2008
Realplayer.

4 670 Inlägg
12 mars 2008
A_Lindahl skrev:
Öppnas med vilket program?

^^

Körv
3 535 Inlägg
12 mars 2008
realplayer? Nej de vägrar jag skaffa..

Truckdriving Man

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
12 mars 2008
Öppnas i winamp tex smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Lite överallt..
612 Inlägg
12 mars 2008
decib3L skrev:
realplayer? Nej de vägrar jag skaffa..

100% på samma våglängd..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

undergroundracing
12 mars 2008
Men jösses! Förstår att han är sne på alla som ringer med, tänk om man verkligen har fel på kärra och behöver hjälp och snubben svara på de viset! yikes

Lite överallt..
612 Inlägg
12 mars 2008
Men är han serriös?

Det är ju nästan kört för han att driva rörelsen vidare, om han svarar i telefonen sådär.. Och att dessa samtal, som ligger ute på internet och säkert flera privata datorer nu, inte kommer att försvinna i första taget gör ju det hela inte bättre direkt..

Lite överallt..
612 Inlägg
12 mars 2008
MeloveGolf skrev:
han har nog fått 2000miljoner telefon samtal därför verkar han lite pissed of ^^

Ändå ingen ursäkt att svara folk på det viset..

6 170 Inlägg
12 mars 2008
Transkription av första samtalet för er som inte kan lyssna på det:

Pip-ton osv....

Mecken:
"Autoeliten"

TS:
"Hejsan, jag tänkte kolla med er hur mycket ett oljebyte skulle kosta på en volvo"

Mecken:
"På en volvo vaddå ??"

TS:
"Eh, en volvo 740"

Mecken:
"740?"

TS:
"Ja"

Mecken:
"mm...  740 eehh...  *** i din hals...  och din eh...  morsas ***..  och hela din släkt. Vad är det mer du vill veta?"

TS:
"Ursäkta??"

Mecken:
"Ursäkta!! <fånigt skratt>   ja! ja vad roligt <vettefan vad han säger här>

Hur många är ni där nu??    är ni fem eller tio eller tjugo??   Hur många är?

Det blir kul att komma över. Jag har <hostar till> med mig, en sån här, ett kilo vaselin för att det ska inte göra ont. Men gör ren era rö..  för jag hatar det här bajset som s...   snorvalpar. E du med??

Så gör ren era rövar imorrn bitti så kommer jag med lite vaselin så att det inte gör ont och ska ni polisanmäla mig för sveda och värk."

Slut och ridå tongue

Man hoppas ju innerligt att det inte verkligen är någon på företaget som håller på sådär eller att det bara är deras telefonist eller nått som inte gillar chefen och vill sänka företaget, isf kan man ju gå till bossen och få idioten sparkad.

Tragisk historia detta i vilket fall som helst.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

Körv
3 535 Inlägg
12 mars 2008
TBOC_Razor skrev:

Kör bara VLC på min laptop big_smile

(min stationära är död för tillfället)

Truckdriving Man

6 170 Inlägg
12 mars 2008
decib3L skrev:
TBOC_Razor skrev:

Kör bara VLC på min laptop big_smile

(min stationära är död för tillfället)

Provade att öppna det i både Winamp, VLC och MPC men inget ville funka. Fick öppna skiten i Nokia Multimedia Player tongue

Det var bättre förr när man kunde öppna *.amr i winamp.

Men i värsta fall så lägg över filen på er telefon och lyssna på den där, amr är standardformatet för många mobilinspelningar.

fotointresserad
2 307 Inlägg
12 mars 2008
Funkar i quicktime med..

Pinsamt agerande från en chef på ett företag är det ju, läre ju ha fått nå psykbryt eller nåt.. För han var ju iaf inte provocerad från början som det verkade och att då sköta sig på det viset som han gjorde är ju inte acceptabelt och det drar nog ner ryktet för firman en hel del med..

såg att dom sökte en ny arbetare med, undrar om dom inte är i behov av flera snart om dom övriga väljer att söka sig bort från företaget efter allt det här.. Iaf jag får känslan av att det är på väg utåt för företaget (därför han lackat ur kanske? finns inget att vinna längre..)
Senast redigerat av Norde (12 mars 2008)

Sök