Nått måste ju verkligen ha skurit sig i kupan på han. Helt sjukt otroligt att man ens kan bete sig så dära? Man skulle kunna tro det är hans sista dag på jorden och han gör allt jävla skit man kan passa på med, men det är ju inte fallet det heller.
Kan inte någon "vuxen" .... alltså mer basröst ringa och låtsas vara från ett företag om något kamremsbyte på någon firmabil t.ex... ? Vore intresant om han är likadan då...
Eller som någon sa, åka dit med gömd kamera egentligen skulle alla på gorg som ringt och mailat samlas och åka dit och fråga samma sak öga mot öga
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Är det här ett skämt eller? Eller så vare jag som va lite för kax när jag ringde för dom jag snackade med va "HELT" vanliga den här flickan låter ju slut i huvudet, hade han jobbat där hade han aldrig sagt det, För hade jag bott i närheten hade vi åkt dit på 3 sek och kollat upp vad dom säger öga mot öga.
Ring och fråga vilka öppettider som har ist för att komma in och serva bilen. För alla säger typ "hur mkt skulle det kosta?"
Lyssnade på den sista som pratade så seriöst man bara kan typ, och "apan som gillar bananen" börjar ju grina på slutet ju, verkar faktiskt lite som dom blivit terrorbombad men vrf i helvete har dom butiken kvar för då?.... Är bara en tidsfråga när rätt person som inte vet om det här ringer och får dom här svaren så kommer det stå en STOR dödsannons i tidningen. HAde jag ringt en firma för att få nödhjälp och fått ngt sånt här i svar hade jag till varje pris fått hämnd på den jäveln. Polis eller smörj vilket som:mad:
Jag har ringt till polisen för veta hur kan detta gå till, han sa att jag kan göra en anmällan men jag måste komma till dom för att göra det. Eftersom jag fick verkstad tl nr fån enniro, den kan inte vara falsk. och när jag ringde till honom, han sa till mig att gå på www.sugminkuk.nu. Han måste har en huvudtarmsjukdom.
Senast redigerat av alain (13 mars 2008)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Jag har ringt till polisen för veta hur kan detta gå till, han sa att jag kan göra en anmällan men jag måste komma till dom för att göra det. Eftersom jag fick verkstad tl nr fån enniro, den kan inte vara falsk. och när jag ringde till honom, han sa till mig att gå på www.sugminkuk.nu. Han måste har en huvud tarm sjukdom.
Har haft min bil inne hos dem flera gånger och idag skulle jag gå in och kolla om de kunde byta däck när jag möttes av en text på deras hemsida där det står att de blivit hotade och förolämpade m.m. av personer som bland annat jobbat på en konkurrerande firma (numera nerlagd), men mycket annat har skrivits om dem på nätet. Så jag kollade upp det och hittade en tråd på flera sidor, skapad av flera personer som alla utgivit sig för att vara denna David eller daniel eller vad han hette. Och sa att de haft mailkontakt (egentligen bara text inga caps från mailen) sedan två fejkade telefonsamtal.
Frågan är hur man i detta "moderna" samhälle kan lita på att en ljudinspelning kommer från en viss person. Be någon ringa mig så svarar jag som carl bildt, jag kan låta hyffsat lik honom också om jag ska späda på idén om vem det är. Kanske blir jag citerad i morgondagens tidning för det.
Hur som helst ville jag bara skriva till fakta. Flera andra sidor på nätet så har bland annat moderatorerna kollat upp fakta och stängt trådarna pga personangrepp, och smutskastning.
Konstigt att denna är aktiv.
För övrigt är det en bra verkstad. Numera har jag en Audi A4 -01 som jag servar på Audi. Men innan Audin så hade jag en 200sx, som jag servat på Autoeliten, och servicen där är topp.
Saken är ju den att det inte bara var en person som möttes av det där bemötandet och det finns inte bara "en ljudinspelning från en viss person". Kika runt i de olika trådarna du har hittat så märker du flertalet olika historier och inspelningar från olika personer. Tror inte att en och samma person ligger bakom alla.
Att sidan skulle vara hackad kan ju stämma, har inte en aning om hur sånt går till då de kapar mailar och sådant. Men tråden du länkade till över hackade sajter är från 2007 och således gammal då detta inträffade 2008.
Att det skulle vara en bra verkstad med bra service tvivlar jag inte heller på men ägaren läre ha haft en väldigt dåligt dag med tanke på hur han verkade ha bemött många den dagen. Synd att det skulle behöva gå ut över kunderna
Det är rätt så enkelt tyvärr att hacka vissa webbhotell. Autoeliten har tydligen råkat ut för detta flera gånger. Skälet är kännt, och borta nu. Men jag ville ändåbara skriva in en av länkrna till alla Daniel eller David, som skrivit på flera forum, men som använt någon annans text och utgivit sig för att vara samma person. Bara det luktar lite...
Hur som helst, ser man inte det kritiskt så är detta hemskt. Men om man lägger till fakta och tänker efter lite så blir det inte samma slutsats.
Ps. Norde, shyssta bilder på webbsidan (dustproductions).