ta bort en dämpare istället den har fått sitt av ett skäl.
får ta bört den andre dämparn, har redan tagit bört den bakre och sätta dit en bit 3" i slutet så blir de sketa bra haha tack för alla svar och åsikter
a jösses...tiahölmare
hahaha
Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
ser för jävligt ut..ser billigt ut..passar bra på typ supra å sånt..de e va jag tycker iaf
därför supran har japs då för det ser billigt ut?? så du menar att en volvo ska ha ett mer dyrare alt än supran ?? haha gillar dit svar;)
skit i vad alla andra tycker gör som du själv vill det e du som äger bilen och kör med den.. jag har haft japs på volvo s40 peugeot 405a skoda octavia och vafan det lätt gött och såg bättre ut än orginal så jag var nöjd var ingen annan det så synd om dig.. ska man klaga på en japs man ser dom som stylar ibland som kan se fan så mkt värre ut en japs på en volvo måste jag säga..
upp till var och en vad som e snygg och fult .. hade alla gillat samma hade värden varit ful alla kört samma bilar samma kjolar m.m sen jämte en sitter en flickvän som ser lika dan ut som alla andras JIPPI
hade jag varit dej köp japs om du vill annars inte upp till dej ingen annan
jag tycker inte att det är något fel med japsdämp på volvo, det låter rätt gött. men då ska den inte synas, utan bara slutdelen ska synas. annars är väl en vanlig sportdämpare nått?
Bara för att störa er lite mer så kan jag säga att jag hade planer på att ha dubbla japs på Camaron. Att de heter japs är ju för att de kom på de först. Men jag ser inget fel i att ha de vare sig på en Volvo eller en Cheva så länge de ser ordentligt ut och inte hänger.
Har en på 850in för att få lite ljud i den. Låter då betydligt bättre än dämparen med fick med från JT. Den sitter dock bakom galleren i bakkjolen så det är mest slutröret som syns av den. Sen att jag dessutom tycker den är snyggare än en vanlig trökig oval plåtburk va ju också ett bidragande skäl till varför den inhandlades.
Det passar dock inte på alla byggen.
jo men så är resten av din bil ful också.
Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Anledningen till att folk inte gillar japs på Volvo beror väl på dessa "volvoraggare" som sätter på en 4" dämpare på sin 740 -85 så det låter allmänt förjävligt och ser förjävligt ut när dem i flesta fall sticker ut 2m bakom bilen.
Personligen tycker jag det är ok så länge man anpassar ljuddämparen till sin motor och installationen är snygg!
Anledningen till att folk inte gillar japs på Volvo beror väl på dessa "volvoraggare" som sätter på en 4" dämpare på sin 740 -85 så det låter allmänt förjävligt och ser förjävligt ut när dem i flesta fall sticker ut 2m bakom bilen.
Personligen tycker jag det är ok så länge man anpassar ljuddämparen till sin motor och installationen är snygg!
ser för jävligt ut..ser billigt ut..passar bra på typ supra å sånt..de e va jag tycker iaf
därför supran har japs då för det ser billigt ut?? så du menar att en volvo ska ha ett mer dyrare alt än supran ?? haha gillar dit svar;)
skit i vad alla andra tycker gör som du själv vill det e du som äger bilen och kör med den.. jag har haft japs på volvo s40 peugeot 405a skoda octavia och vafan det lätt gött och såg bättre ut än orginal så jag var nöjd var ingen annan det så synd om dig.. ska man klaga på en japs man ser dom som stylar ibland som kan se fan så mkt värre ut en japs på en volvo måste jag säga..
upp till var och en vad som e snygg och fult .. hade alla gillat samma hade värden varit ful alla kört samma bilar samma kjolar m.m sen jämte en sitter en flickvän som ser lika dan ut som alla andras JIPPI
hade jag varit dej köp japs om du vill annars inte upp till dej ingen annan
så sant
Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
köp det du själv tycker är snyggt:) skit i vad andra tycker. montera dit det snyggt och prydligt så det inte hänger och sticker ut flera cm.. sen ljudet tycker inte jag är så tokigt heller...