tkd_rille skrev:
till kennykyrk
herregud, menar du att man hävdar sig bara för att man tatuerar sig??? fan menar du igentligen med det? då menar du att min far på 58 måste hävda sig ? han bygger så mycket mer viktigare saker än vad en bilbyggare gör
och om man ha en pitbull måste man hävda sig då med? jag tycker bara att den som har de och klarar av sin hund är jävligt bra hundägare. känner många som har pitbull och de är precis som vilken knähund som helst pga att de sköter dem.
du om nått borde ju kunna hålla dig från att kalla folk idiot och anabola pumpade och allt sådant
trodde inte du tog åt dig så hårt faktiskt.
vi vänder de hela om nu, fan du måste hävda dig för att bygga utstickande bilar och vinna priser och stå på pallen ? varför ?
folk skiter i hur du ser ut, du kan ju bygga bilar elelr kan du de? bli inte så sur när du får kritik.
jag tycker du har byggt någon snygg bil men jag har inte sett så mycket av ert. men priusen gillade jag inte den sticker ut men inget jag alls skulle kunna tänka mig ha.
och skäll inte på mig jag är inte vältränad har inga tatueringar men älskar de. har en katt istället för hund .
och jo jag har jobb...
citerar en sakt till jag inte gillar "Bygg en bil din dumma idiot! sen uttala dig inte tvärt om." uttala dig inte på de viset de låter bara löjligt, folk har sin åsikt faktiskt
och om de blir löjliga så gå inte ner till deras nivå.