kennykyrk skrev:Om du nu har läst de jag skrivit så värkar de inte direkt som att du förståt de, för de första var det riktat till vissa personer, för de andra har jag inget imot varken tatueringar eller stora hundar då dom flesta av min nära vänner har just dessa saker! Men som du borde veta om du bor i detta avlånga land så finns det många som just hävdar sig med tatueringar och pittbull hundar! eller har jag fel? Jag kan ta kretik, de har jag gjort under alla mina år i branchen, men kretik på de jag gör e en sak och personliga påhop om utseende fysik och så vidare vill jag inte höra från folk som aldrig träffat eller pratat med mig! om du hade läst på TTTTT sida så skulle du nog förstå mina komentarer om annabola o tatueringar bättre, men jag är inte här för att bråka eller klanka på nån.
Du frågar om jag kan bygga bilar? de e väll upp till mina kunder att svara på! men eftersom jag har jobb så de räcker o blir över så tror ja att jag kan de!
Min komentar var riktad till TTTTT o ingen annan! o att han är en idiot har han redan bevisat själv!
Men eftersom du värkar va en kille som har rätt i allt du skriver så undrar jag varför du inte reagerade när TTTTT skrev bög hund om en chihuahua? eller dom kanske inte e värda lika mycket som en pittbull i dina ögon? Eller varför du reagerar på anabolla komentaren men inte på komentaren om att jag är en överviktig semi fjola? men de kanske inte e lika hemskt i din bok? om jag får gissa så e du bara en sån som måste ge dig in i diskutionen för att du älskar att diskutrera! eller?
Mvh Kenny K
jag förstår att kommentaren var riktat till TTTTT men säg du har ändå kommit så pass långt att du är med i tv, klart du kan bygga då. TTTTT visar antagligen lite avundsjuka i de hela pga att han var tvungen att påpeka din kropp och dina hundar.
men jag tycker inte att man hävdar sig med tattoo och pitbulls
sen skriva böghund åt din lille är ju bara för att han vill få dig att bli sur ju. alla djur är lika mycket värda i mina ögon
jag har säkerligen inte rätt i allt jag skriver. men som jag sa gå inte ner till hans låga nivå, då tycker han bara de är roligare ju.
men de där med anabola förstod jag inte :S jo de är rejält jävla taskigt att påpeka din kropp.! du har byggt så många fler coola och fräcka byggen än vad han har gjort så varför ska en sådan person trycka ner dig?
0
0
0
0