3846
Sök

hur bra är det här paketet egentligen ?

293 Inlägg
29 december 2005
Trådstartare
blev lite fundersam när jag hittade det här paketet på mds hemsida.. tycker att det verkar lite för bra för att vara sant.. men vad vet jag.. kan typ noll om bilstereo men vore kul om nån som kan lite mer kunde ta en kik och säga sitt smile skulle det vara nått att satsa på ?

http://www.mds.se/?artnr=PKTAPH

kanske finns nån här på garaget som har det här paketet till och med wink

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

6 851 Inlägg
29 december 2005
Skulle inte lägga så pass mycke pengar på MDS saker. Du kan få mycke bättre saker för de pengarna.

PS:Du har PM

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
29 december 2005
Vad jag har hört är det där den bästa basen som mds någonsin haft plus att det finns flera "bättre" företag som har samma bas med annan logga på

Bmw osv..

6 851 Inlägg
29 december 2005
Ja det ser ut som en bas Arizona Eagel (stavning?) har haft.

293 Inlägg
29 december 2005
Trådstartare
okok får tacka för svaren smile verkar som om att det är många som inte gillar mds nått vidare tongue

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
29 december 2005
Sjukt bra pris på dom prylarna. Mycket prisvärda.

/Gormanz

BMW Power
2 362 Inlägg
29 december 2005
tycker det är massa skitsnack om Mds faktiskt tongue.. dom har faktiskt vissa bra saker.. fast som sagt har bara köpt skapligt dyra grejer av dom och dom sakerna har varit bra än så länge.. så ni som lägger ut typ 500:- eller vad ni nu ger ut på saker på Mds.. säg något vettigare än att Mds är skit..

BMW, bogsering med wire :/

158 Inlägg
29 december 2005
en sak e ganska skojj där:P dom har skrivit att man får världens kraftfullaste bas på köpet.. världens kraftfullaste bas.. haahaa:) lite ot kanske men tyckte det lät så dumt..

//mvh Per

BMW Power
2 362 Inlägg
29 december 2005
SANDVIK RACING |FIN| skrev:
en sak e ganska skojj där:P dom har skrivit att man får världens kraftfullaste bas på köpet.. världens kraftfullaste bas.. haahaa:) lite ot kanske men tyckte det lät så dumt..

haha en "liten" miss av dom kanske tongue

BMW, bogsering med wire :/

293 Inlägg
29 december 2005
Trådstartare
haha jo verkar som det big_smile

321 Inlägg
29 december 2005
En av dom kraftfullaste basarna ja har sett va den som Mad mike å hans gäng stoppade in i nån bil, elementet va på 22" å va tvungen att lyftas in med motorlyft smile

Tough ain´t...ENOUGH!

293 Inlägg
29 december 2005
Trådstartare
åfyfan big_smile haha då snackar vi bas tongue borde varit ganska bra tryck i dom wink

Rekondare
289 Inlägg
29 december 2005
-Ncs- skrev:
En av dom kraftfullaste basarna ja har sett va den som Mad mike å hans gäng stoppade in i nån bil, elementet va på 22" å va tvungen att lyftas in med motorlyft smile

MTX "Jackhammer" finns redan tråd om den på forumet:)

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

6 851 Inlägg
29 december 2005
a_glad skrev:
åfyfan big_smile haha då snackar vi bas tongue borde varit ganska bra tryck i dom wink

Bara för att man har stor bas så måste det inte vara bra tryck..

293 Inlägg
29 december 2005
Trådstartare
Tiaz skrev:
a_glad skrev:

Bara för att man har stor bas så måste det inte vara bra tryck..

nej så pass mycket fattar jag med... men sry då... tyckte att det verkade som om att det var maffiga grejer.. och då antog jag att det var bra tryck i dom bara..

412 Inlägg
30 december 2005
med en ordentlig låda så nog tror jag den ska låta bra.

2lateuloose
543 Inlägg
30 december 2005
a_glad skrev:
blev lite fundersam när jag hittade det här paketet på mds hemsida.. tycker att det verkar lite för bra för att vara sant..

??? varför skulle det vara för bra för att vara sant ???
tycker du priset var billigt? el. tyckte du prylarna såg så jäkla coola ut?

själv skulle jag inte lägga en krona på MDS *varför?* jo för att det finns så mycket bättre
prylar & märken för typ samma pengar & som jag vet att jag kommer bli nöjdare med

för 7000:- spänn skulle jag nog ha köpt ett gammalt Orion beast & 2st Orion 12" & kickat
skiten ur dom flesta andra systemen på marknaden
alltså skulle jag tipsa om att köpa begangnat.. det finns mycket guldkorn där ute smile

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

293 Inlägg
30 december 2005
Trådstartare
tyckte att det verkade vara bra pris för dom grejerna.. men eftersom att jag inte vet så mycket om sånt här så lade jag up en tråd för att få reda på vad andra som kan mer tycker..

50 Inlägg
25 juli 2008
-Ncs- skrev:

tror de är mtx jackhammer du menar å den är ett riktigt monster:cool:
Senast redigerat av putte_19 (25 juli 2008)

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen

1 338 Inlägg
25 juli 2008
FugitivE skrev:
tycker det är massa skitsnack om Mds faktiskt tongue.. dom har faktiskt vissa bra saker.. fast som sagt har bara köpt skapligt dyra grejer av dom och dom sakerna har varit bra än så länge.. så ni som lägger ut typ 500:- eller vad ni nu ger ut på saker på Mds.. säg något vettigare än att Mds är skit..
Senast redigerat av mYGeL (25 juli 2008)

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

Sök