tjenare, tänkte slänga upp en tråd på nye bilen. renoverade ju en 240 tic under hösten/vintern som varit. besiktigade den och allt sånting,sen märkte jag att den blev liiiiiiiite för dyr för en 17 åring att äga, den drack något oacceptabelt mycket bensin, kostade 15 500 kr i trafikförsäkring och det mesta kring den var dyrt så jag böt bort den mot en GLT istället med lite grejjer till!
fick med:
17" fälgar med bra däck
spacers
2 st sportstolar
vita blinkers runtom
takvinge
skuffvinge
SAM stabiliserings stag
2st 15" cerwin vega basar
DLS 1000W steg
nåra 6x9or
och lite mer småsaker !
här kommer några bilder på bilen
det jag har gjort på bilen hittils är
klämt i två st GAS tior och GAS monosteg på det.
en st kondensator
byggt om 15" baslådorna
byggt en "Hylla" till slutstegen
rivit ur värmepaketet, så håller på och byter det just nu.
bytt olja + filter i motorn
målat upp motorn
polerat ventilkåpan lite
svetsat avgassystem
byggt ambulansstag
dratt nya kablar till stereon och slutstegena.
lackat mattsvart mellan baklysena
lackat rött runt reflektorerna i framlysena
och just nu har jag problem med att få strömmen att räcka till i bilen! blinkar överallt när man dunkar på ordentligt, så ett batteri till står i mina funderingar eller en kondensator till!
var nog allt tror jag:p
mina planer med bilen är att få en duglig och pålitlig första bil med ett bra bastryck i. sen i sommar ska en seriös lack på och sen kanske något kjolpaket om ekonomin är på topp! sen kanske det blir någon ljudtävling , som ljudia dagen eller BRL dagen. sånt kommer jag befinna mig mycket på antar jag!
nu väntar jag på kupéfläkt, har beställt diskanter och blixtljus, och en resa till BRL snart, då nya 6x9or ska inhandlas!
kom gärna med tips, klagomål,förbannelser,klåpord,svordomar,snälla ord,vänliga ansiktsuttryck , korv med mos, kebab! allting!