3486
Sök

Historian om hur jag nästan tog mitt liv.

BaM BaM
232 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
Det hela började november förra året, vi hade haft ex antal "bråk" om hur jag alltid kom i andra hand efter hennes häst, det hela slutade med att hon flyttade ifrån mig efter 6år sad
En del av mig hoppades att hon skulle kanske komma på bättre tankar men så kom den ödestigra dagen i lördags då jag träffade henne och hennes nya pojkvän.....

Det tog slut i huvet på mig.....

Åkte rakt hem o tryckte i mig alla piller jag hade hemma...

Som tur var så hade mina vänner snappat upp att jag inte mådde så bra så dom fick iväg mig till akuten innan det var för sent, vilket jag nu är väldigt tacksam över. Jag är skyldig många av mina vänner mitt liv.

Efter en vecka på sjukhuset med löfte om att inte göra något "dumt" fick jag åka hem och aldrig har jag skämts så mycket inför vänner och familj men dom var och är väldigt förstående.

Med detta vill jag bara ha sagt att inget eller ingen är värd mer än en själv. Ta hand om er där ute.

Inget vara för evigt.

2 644 Inlägg
29 mars 2008
Fy fan jag kan nog inte förstå hur jobbigt det är..

Skulle bli tokig om min tjej lämnade mig..även att vi inte var tsm så jätte länge..

Tur att du har ångrat dig och tur att det gick bra med dig! Hoppas allt är bra och blir som vanligt fast utan henne och att du träffar nån ny snart då smile
Senast redigerat av Lindgren_ (29 mars 2008)

Johan Lindgren

319 Inlägg
29 mars 2008
De e riktigt hemskt jag skulle nog själv blivit allt bra ledsen. Men bra att du ångra dig och att familjen och vännerna hjälper dig igenom detta. Och som Lingren_ sa bra att att allt gick bra med dig!!!! Ha de bra nu

Varningar. 36
1 200 Inlägg
29 mars 2008
Ahh fan 6 år är bra länge. Kan förstå att det kändes. Tur du klarade dig iallafall och gör inte om det.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

8 156 Inlägg
29 mars 2008
Ouch. Jag lider med dig.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

OEM <3
6 957 Inlägg
29 mars 2008
Usch fy fan va hemskt, undrar om ditt ex. hört om detta?

Kul å höra att du mår bra iaf, skit i henne, se framemot våren nu (som verkar närma sig nu tongue)
Och ta hand om dig smile

Mvh en pojk som inte kan sova roll

OEM <3

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
29 mars 2008
Usch... Kan förstå hur du tänkte.  hmm
Har inte haft såna problem med kärleken, tack och lov, men har man aldrig fått vara frisk en hel dag i sitt liv (33år) så tar man hemskt med stryk psykiskt... hmm
Man jag hoppas verkligen att du får en trevlig vår, när den nu behagar att komma, och att det letar sig lite kärlek i ditt liv. smile
Annars har du alla oss på garaget att luta dig tillbaks mot. wink
Vi finns ju här, alla idioter med bilar som intresse! big_smile wink

Sköt om dig och ha det gôtt.

MVH Thomas, Sunne.
Senast redigerat av Irmscher Vectra (29 mars 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

142 Inlägg
29 mars 2008
Fy fan, gjorde ont o läsa detta. Tur att dina vänner fanns för dig. Kämpa på nu o som Kimpan_90 sa: livet har sina ljusa och mörka stunder ibland, Bara att ladda upp batterierna  så blir det ljust igen. Har själv vatt på väg neråt en del gånger. Inte pga att flickvännen gjort slut lr så. Liksom utbränd, va för mkt just då. Fann ingen mening o leva vidare. Men klarade genom det. Hare gott. // Vic
Senast redigerat av V1C (29 mars 2008)

Gooo Wide =)

874 Inlägg
29 mars 2008
förjävligt e det, har själv försökt nån gång när jag var rejält nere. Tur att man inte lyckades ändå hmm

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

BaM BaM
232 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
Glömde berätta det jävligaste......hennes morsa e min chef, som tur e så e dom bortresta just nu men jag vet att "nyheten" har även nått dom.....så om någon har ett jobb över så e det bara att säga till.

Inget vara för evigt.

8 197 Inlägg
29 mars 2008
Rydell skrev:
Glömde berätta det jävligaste......hennes morsa e min chef, som tur e så e dom bortresta just nu men jag vet att "nyheten" har även nått dom.....så om någon har ett jobb över så e det bara att säga till.

Skulle du behöva bli av med jobbet för detta? Nej, då är det något galet. Det ska inte ha något med jobb att göra....

-Sir Jackie Stewart

BaM BaM
232 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
Irmscher Vectra skrev:
Rydell skrev:

Skulle du behöva bli av med jobbet för detta? Nej, då är det något galet. Det ska inte ha något med jobb att göra....

Nej jag blir inte av med jobbet men det e väldigt tråkigt att bli påmind varje dag......

Inget vara för evigt.

8 197 Inlägg
29 mars 2008
Rydell skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Rydell skrev:

Nej jag blir inte av med jobbet men det e väldigt tråkigt att bli påmind varje dag......

Jo, de e klart.. hmm
Men stå på dig. Detta ordnar sig vettu. smile

-Sir Jackie Stewart

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
29 mars 2008
Tur i oturen att du har så bra kompisar och familj som stött dig. Alltid lika trisst att höra om folk som mår dåligt men får hoppas på en klart bättre fortsättning. Som sagt snart är våren här och du hittar säkert en tjej.

Jobbigt även med mamman som chef, nä hoppas innerligen att du får stil på ditt liv och inte försöker på dig något liknande igen. Lyssna på Timbuktu, det löser sig!
//Johannes

Rock'n Roll

Slav
1 454 Inlägg
29 mars 2008
det känns tungt att läsa att du mådde så dåligt. ja vet känslan eftersom ja har varit där nån gång för mkt och har skador resten av livet pga det, nu efterhand kan ja bara säga att det inte är värt det! DU/JAG är alltid bäst och ingen ska få sänka en så lågt. som vectra skrev så har du alltid garaget och alla snekörda människor med denna dyra hobby att diskutera med, det har räddat mej en gång smile (tack för natt tråden om någon minns den).
Ta hand om dej och inga mer dumheter.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Fortare än kvickt
241 Inlägg
29 mars 2008
det suger något kopiöst men vi alla går igenom det nån gång. lev!

Akta lacken pappskalle!

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
29 mars 2008
Fy...förstår att de e skit jobbigt...hadde känt så själv...vi har varigt tillsammans 8 år detta året...vore ju bara skit kvar om det tog slut men som du sa man ska vara rädd om sig livet lever faktiskt vidare ändå.

Mvh Christian

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
29 mars 2008
Livet är alldeles för värdefullt för att slängas bort bara sådär.
Visst kan det vara jobbigt att leva ibland, men efter ett tag, när alla tårar torkat ut, så är man lika bortglömd som man kände sig innan.
Det är det inte värt, inte på långa vägar.

Ta hand om er ffs..

&#917;&#955;&#949;&#965;&#952;&#949;&#961;&#943;&#945; &#942; &#920;&#940;&#957;&#945;&#964;&#959;&#962; !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

263 Inlägg
29 mars 2008
Det är skönt att höra att du klarade dig!! men ge fan i att ens tänka på att ta livet av dig i fortsättningen, det är inte värt det! de flesta som ändå "lyckas" med att ta livet av sig skulle ångra sig om de hade fått chansen, de inser inte att det finns så mycket att leva för! Och det är ofta en j'vla massa folk runt omkring sig som de skjuter över sorgen till när de är borta... Har denna vecka fått erfara det den hårda vägen hmm (farsan-rip)

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

Toyaddict
241 Inlägg
29 mars 2008
Been there, done that - bought the t-shirt!!!
När morsan försökte var det värre!! Vad skulle jag göra ensam i världen?

Tror dom flesta kan få ett bra liv trots motgångar.. Och tänk på dom som älskar dig!!!
Bra du att klarade dig!
Alla problem blir lättare med tiden även om det låter långsökt!

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P

Sök