mrdanjel skrev:
Urkas skrev:
Rätt usla bilder skulle jag säga. Visst, du har vissa bra idéer, men det förstörs ganska duktigt av en del småskit.
*Tänker att du borde Hålla käften, men jag säger de inte för man får inte säga dumma saker till varandra här på garaget*
Ja, moget. Och grattis till att dina sarkastiska (och onödiga) kommentarer på min bil.
Men visst, jag kan komma med lite mer konstruktiv kritik om du vill:
Bild 1. Allmänt tråkig vinkel och gradingen är inget som JAG direkt tänder på. Men elden var ju en lite skoj idé kanske, bara det att det är inget jag skulle trycka på på en volvo.
Bild 2. Äckligt utbränd bild med alldeles för mycket kontrast och ett random photoshop filter. Inte vackert nånstans.
Bild 3. Sämst färger imo.
Bild 4. Skön idé. Men kontainern bakom volvon förstör ganska mycket. Och en lägre vinkel hade kunnat få fram mer konturer av bilarna.
Bild 5. Precis som John87 sa så äter monumentet upp massor i bilden. Och så skulle jaag ställa mig längre ifrån och zooma lite mer istället.
Bild 6. Inte så mycket att säga faktiskt. Inte en helt dålig bild, men nåt extremt bra var den ju inte.
Men tänk på att det här är MINA åsikter. Dock stämmer dom överens rätt mycket med vad t ex kunder osv skulle säga om du skulle fotta professionellt. Och kom ihåg att du ska ta till dig kritik, inte ignorera.