////Mattsvart grill ////Mattsvart tak ///Bort med det oranga positionsljuset
Om det går, kan du få fälgarna att se ut som 19 tummare på bild hehe, en sänkning skulle inte heller skada. Du kan bilar, du vet när bilen ser bra ut på bild hehe
Sjukt tacksam för att du hjälper mig. Om du inte orkar eller har tid så behöver du inte lägga tid på det.
Mvh Mastercar
Här kommer den:
"Being second is to be the first of the ones who lose"
Tack så mkt!!! Jag är sjukt nöjd, en sista önskan. Skulle du kunna tona alla rutor 100 % även framrutan, så att man slipper se de smålapparna som hänger? kan du tona takluckan också i samma nyans som taket så man slipper den glasrutan på taket.
Absolut, 100% svarta rutor, takluckan borttagen om jag förstod det rätt:
"Being second is to be the first of the ones who lose"
Någon vänlig själ som vill pröva lägga på alessio turbo fälgar på min m3a? Färgerna på alessio fälgarna skulle jag vilja pröva med: Mattsvart Blank Svart Guld Vit Och mörkgråa, typ grafitgrått eller "gun metal".
Någon vänlig själ som vill pröva lägga på alessio turbo fälgar på min m3a? Färgerna på alessio fälgarna skulle jag vilja pröva med: Mattsvart Blank Svart Guld Vit Och mörkgråa, typ grafitgrått eller "gun metal".